Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Riving i magen, kan det være et tegn?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Riving i magen, kan det være et tegn?

Da var jaggu jeg også kommet inn her, etter flere måneder med lesing og leting etter ting her inne på nett og ofte kommet til tråder her inne☺️

Vi er da prøvere, på vårt første barn. Er selvsagt veldig utålmodig, etter 8 måneder uten hell.
    Jeg er av typen som har ekstreme menstruasjonssmerter, og begynner allerede en uke før IKM med sterke murringer. Har selvsagt vært på "jakt" etter tegn i flere måneder. Men denne gangen har alt vært så annerledes.
    Jeg hadde IKM igår egentlig, men ingen tante enda (men etter vi begynte med prøvingen, har syklusen min vært litt på en snurr, har vel grubla altfor mye;-) )
    For litt over en uke siden begynte stikkingen/rivingen i magen. Mest på høyre side men også litt på venstre og midt på. Hadde en dag i forrige uke der det var ganske vondt, ellers har det bare vært ubehagelig. Kjennes oftest hvis jeg strekker meg. Samme type som om det skulle vært eggløsningsmerter. Har også i litt over en uke vært EKSTREMT trett, sover hele tida, ingen energi og de siste dagene veldig kvalme. Dårlig matlyst og hvis jeg presser i meg litt mat er det veldig lite jeg får i meg. Det er uvanlig for meg, jeg spiser mer når jeg nærmer meg mensen og MÅ ha sjokolade, men klarer ikke tanken nå.Tempen er også litt høyere enn normalt. Igår kom mensmurringene, har vært i går og idag, men håper selvsagt tanta holder seg unna. Noen flere som har hatt det slik? Og isåfall, gravid eller ikke gravid? Håper så inderlig ikke kroppen tuller med meg nå og at det klaffa denne gangen og at den lille spiren sitter ❤️

Re: Riving i magen, kan det være et tegn?

Så spennende Det er fort gjort å oppleve sånne symptomer når man tenker så mye over det, og at mensen blir utsatt litt pga at man driver å stresser over det.. det skjedde i alle fall til meg her for et par mnd siden, og var såå sikker på at jeg måtte være gravid da.. var ikke det da, men som du sier så har du jo prøvd en stund og har en del symptomer nå som absolutt virker lovende sier bare en ting jeg, ta en test så får vi høre hvordan det går

Comment

Sv: Riving i magen, kan det være et tegn?

Ja det er veldig lett å få falske symptomer, hadde mye av de en stund, men de siste par månedene har jeg klart å ikke tenke så mye på det egentlig, men så kom denne stikkinga da som var så voldsom. Og så var det en ting til da, det var plutselig så innmari vondt å ha samleie, kjentes ut som jeg revna innvendig i magen og ryggen, var så ille, i noen dager på rad at jeg klarte ikke tanken på sex. Og da tenkte jeg oi, hva var det, særlig siden det var flere dager på rad.
      Jeg tok en test igår, skikkelig negativ som alle de andre testene 👎🏻 Så tanta kommer vel plutselig.

Comment

Jeg blir helt sprø av disse tegnene jeg altså!! Går jo rundt med innbilt svangerskap helt fra prevensjonsslutt jo.. 😳😳
        Før forrige svangerskap var jeg heeeelt sikker på at jeg var gravid hver eneste mnd og brukte en formue på tester og tolket alle mulige tegn og symptomer.. Ble helt psycho til slutt 😂
        Så denne gangen var jeg helt bestemt på at jeg skal være litt mer avslappet i prøvingen og ta ting som det kommer, men neeeeeei da.....
        Jeg er i pp1 og tror jeg er 6dpo og har allerede et innbilt svangerskap 😂 Og jeg tror jeg kommer til å ta en test i morgen også faktisk 😳 Jeg har følt meg gravid de siste 3-4 dagene.. Halsbrann, kvalme, murringer og stikkinger nederst i magen, slapp og trøtt osv osv osv... Jeg er helt sikker på at jeg har ligamentsmerter faktisk 😂
        Men fra spøk til alvor. Jeg tok ut spiralen min i slutten av mai og har hatt mensen EN gang etterpå, så jeg er ikke helt sikker på hvor jeg er i syklusen, for jeg tok bare utgangspunkt i slik syklusen min var før forrige svangerskap. Men tørr ikke håpe for mye så raskt 🙊

Lykke til med prøving, jenter 😄

Comment

Opprinnelig lagt inn av Mams90 Se innlegg
          Jeg blir helt sprø av disse tegnene jeg altså!! Går jo rundt med innbilt svangerskap helt fra prevensjonsslutt jo.. 😳😳
          Før forrige svangerskap var jeg heeeelt sikker på at jeg var gravid hver eneste mnd og brukte en formue på tester og tolket alle mulige tegn og symptomer.. Ble helt psycho til slutt 😂
          Så denne gangen var jeg helt bestemt på at jeg skal være litt mer avslappet i prøvingen og ta ting som det kommer, men neeeeeei da.....
          Jeg er i pp1 og tror jeg er 6dpo og har allerede et innbilt svangerskap 😂 Og jeg tror jeg kommer til å ta en test i morgen også faktisk 😳 Jeg har følt meg gravid de siste 3-4 dagene.. Halsbrann, kvalme, murringer og stikkinger nederst i magen, slapp og trøtt osv osv osv... Jeg er helt sikker på at jeg har ligamentsmerter faktisk 😂
          Men fra spøk til alvor. Jeg tok ut spiralen min i slutten av mai og har hatt mensen EN gang etterpå, så jeg er ikke helt sikker på hvor jeg er i syklusen, for jeg tok bare utgangspunkt i slik syklusen min var før forrige svangerskap. Men tørr ikke håpe for mye så raskt 🙊

Lykke til med prøving, jenter 😄
          Ja disse tegnene er til å bli gaaal av 😂 tok du test?

Comment

Jeg bare måtte ta en 😳 Negativ! Men det var alt for tidlig uansett. Skal ta en ny over helgen tenkte jeg. 11 dpo på mandag. Har hatt helt grusomt ømme pupper de siste par dagene, men føler det har gått over nå. Får vente i spenning et par dager til 😊

Comment

Jeg bare måtte ta en 😳 Negativ! Men det var alt for tidlig uansett. Skal ta en ny over helgen tenkte jeg. 11 dpo på mandag. Har hatt helt grusomt ømme pupper de siste par dagene, men føler det har gått over nå. Får vente i spenning et par dager til 😊
              Spennende 😊 vi får krysse fingrene for at du har en liten skatt der inne ☺️ Du må holde oss oppdatert da 😊

Comment

Jaa 😄
                Men hva skjedde der forresten? Dukka tanta opp??

Comment

Jaa 😄
                  Men hva skjedde der forresten? Dukka tanta opp??
                  Ja den kom 😣 er så leeei av å ikke få den der strek nr 2 altså!!! 😔

Comment

Kjenner følelsen 😕 Brukte noen mnd før det satt forrige gang. Frustrasjonen steg for hver negative test. Men vips, så var det 2 blå på testen. Da trodde jeg nesten ikke på det en gang 😜 Nå er det sommer og ferietid nå. Man slapper av og skuldrene er senket. Skal nok se at spiren sitter i løpet av sommeren 😄

Comment

Re: Riving i magen, kan det være et tegn?

Åhh, lykke til begge Sist hadde jeg så sykt mye symptomer… (selv om det var negativ) denne gangen kjenner jeg egentlig ikke noe særlig, sikkert fordi jeg prøøver å slappe av litt mer og ikke kjenne så mye etter symptomer.. så får jeg heller bare vente å se om mens blir på overtid og jeg kan ta en test- eller om jeg får prøve igjen i juli nå og håpe på bedre lykke. håååper virkelig at jeg kan få to streker snart

Comment

Opprinnelig lagt inn av starlight92 Se innlegg
                        Åhh, lykke til begge Sist hadde jeg så sykt mye symptomer… (selv om det var negativ) denne gangen kjenner jeg egentlig ikke noe særlig, sikkert fordi jeg prøøver å slappe av litt mer og ikke kjenne så mye etter symptomer.. så får jeg heller bare vente å se om mens blir på overtid og jeg kan ta en test- eller om jeg får prøve igjen i juli nå og håpe på bedre lykke. håååper virkelig at jeg kan få to streker snart
                        Kanskje det er et godt tegn at du ikke kjenner noe? 😉 Når er ikm? Blir spennende å høre om du slipper unna tanta denne gangen 😀

Comment

Re: Sv: Riving i magen, kan det være et tegn?

Opprinnelig lagt inn av Babydrømmm87 Se innlegg
                          Kanskje det er et godt tegn at du ikke kjenner noe? �� Når er ikm? Blir spennende å høre om du slipper unna tanta denne gangen ��
                          Ja, kanskje. Enda 5 dager til ikm, så god tid enda.

Comment

Opprinnelig lagt inn av starlight92 Se innlegg
                            Ja, kanskje. Enda 5 dager til ikm, så god tid enda.
                            Spennende 😊 du får ta en test etter helga da og oppdater oss 😊

Comment

Re: Sv: Riving i magen, kan det være et tegn?

Opprinnelig lagt inn av Babydrømmm87 Se innlegg
                              Spennende �� du får ta en test etter helga da og oppdater oss ��
                              ja sant men har hatt litt smerter i det siste, og bittelitt brun "spotting"- så spørs om det er tanta som er rett rundt hjørnet?

Comment

Working...
                              X