Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Riving i magen, kan det være et tegn?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Riving i magen, kan det være et tegn?

Opprinnelig lagt inn av starlight92 Se innlegg
    ja sant men har hatt litt smerter i det siste, og bittelitt brun "spotting"- så spørs om det er tanta som er rett rundt hjørnet?
    Bruker du å spotte da? Kan vøre festeblødning?! Ta en test imårra hvis ikke tanta er kommet 😊

Comment

Klarte ikke vente lenger.. Måtte teste i dag 🙊 Negativ 👎 Det er 4 dager til ikm, så det er fortsatt en mulighet 😊 Men jeg tror ikke jeg vil få se to blå denne mnd

Comment

Re: Sv: Riving i magen, kan det være et tegn?

Opprinnelig lagt inn av Babydrømmm87 Se innlegg
        Bruker du å spotte da? Kan vøre festeblødning?! Ta en test imårra hvis ikke tanta er kommet ��
        Gjorde det en gang tidligere, men da kom en meget kraftfull mensen på overtid.. hvis det var mensen da. :/

Comment

Opprinnelig lagt inn av Mams90 Se innlegg
          Klarte ikke vente lenger.. Måtte teste i dag �� Negativ �� Det er 4 dager til ikm, så det er fortsatt en mulighet �� Men jeg tror ikke jeg vil få se to blå denne mnd

Lykke til, krysser fingrene

Comment

Ny test i dag. Like negativ! 12 dpo i dag tror jeg. Føler at tanta er på vei, for jeg har følt meg litt oppblåst og hatt litt murringer i magen de siste par dagene 😕 Men for å se litt lyst på det: Jeg kan kose meg med en kald øl i varmen noen uker til 😊😜

Comment

Starlight, har du testa?

Comment

Opprinnelig lagt inn av Mams90 Se innlegg
                Ny test i dag. Like negativ! 12 dpo i dag tror jeg. Føler at tanta er på vei, for jeg har følt meg litt oppblåst og hatt litt murringer i magen de siste par dagene 😕 Men for å se litt lyst på det: Jeg kan kose meg med en kald øl i varmen noen uker til 😊😜
                Er vel enda et håp så lenge tanta ikke har kommet? ☺️

Comment

Det er absolutt håp 😊 Er spent på om tanta dukker opp om et par dager eller ikke. Hvis ikke og jeg fortsatt tester negativt er nok syklusen min på bærtur 😅 Jeg satte jo inn spiral på 6 ukers kontrollen etter forrige svangerskap, så syklusen fikk aldri stabilisert seg. Jeg har hengt meg veldig opp i hvordan syklusen var før, så vi får heller bare slappe av og kose oss 😄 Får bare la ting skje når det skjer 😊 Mannen foreslo å begynne med eggløsningstester, men jeg syns det blir litt vel mye stress med så mye forskjellig testing, temping osv 😜 Mye bedre å prøve og la sengekosen være kos og ikke bare prøving og mas 😊

Comment

Opprinnelig lagt inn av Babydrømmm87 Se innlegg
                    Starlight, har du testa?
                    nei, tr kom 2 dager tidligere enn jeg hadde ventet- så da ble det ikke

Comment

Ikm i dag, ingen tante og fortsatt negativ test 😕 Holder en knapp på feilberegnet EL 😜

Comment

Working...
                      X