Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

"PP 0 "starter idag.. På nr 2.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• "PP 0 "starter idag.. På nr 2.

Fom i dag kan vi bli gravide.
    Spiralen er ute, så nå venter vi på at mensen skal komme.
    Spiralen har sittet i litt over 1 år bare. Så håper ikke det tar så veldig lang tid.

Sv: "PP 0 "starter idag.. På nr 2.

Lykke til! 😊

Jeg tok ut spiralen min 21. mai etter nesten 2 år. Fikk tanta på besøk 9. juni 👏 😊
    Tror jeg hadde eggløsning for 5 dager siden og de innbilte svangerskapstegnene er allerede på plass 😂😂

Comment

Re: "PP 0 "starter idag.. På nr 2.

Opprinnelig lagt inn av Mams90 Se innlegg
      Lykke til! 😊

Jeg tok ut spiralen min 21. mai etter nesten 2 år. Fikk tanta på besøk 9. juni 👏 😊
      Tror jeg hadde eggløsning for 5 dager siden og de innbilte svangerskapstegnene er allerede på plass 😂😂
      Herlige innbilte svangerskapstegn! 😂 men håper de er ekte !

Men Da gikk det jo Relativt fort fra uttak til tr 😀 lover godt ! Har du regelmessige perioder til vanlig ?

Comment

Ja, det gikk superraskt 😊 Det varierer jo veldig hvor lang tid det tar. Gynekologen mente at mange ofte ikke rakk å få TR i det hele tatt før spiren satt!
        Til vanlig har jeg 30 dagers syklus 😊 Men nå veit jeg ikke helt hva som er vanlig mer 😂 Har ikke hatt besøk av tanta på snart 3 år. Så det kan hende at syklusen er litt forvirret 🙈🙊

Comment

Ja, det gikk superraskt 😊 Det varierer jo veldig hvor lang tid det tar. Gynekologen mente at mange ofte ikke rakk å få TR i det hele tatt før spiren satt!
          Til vanlig har jeg 30 dagers syklus 😊 Men nå veit jeg ikke helt hva som er vanlig mer 😂 Har ikke hatt besøk av tanta på snart 3 år. Så det kan hende at syklusen er litt forvirret 🙈🙊
          Nei, det er sant. For man kan jo i teorien bli gravid med en gang. Noen vil kanskje passe litt på, mens andre bare kjører på 😝

Akkurat , ja, tar litt tid å komme tilbake etter et så langt opphold 😃

Comment

Håper du slipper å vente lenge på tanta 😄 Jeg håper jeg slipper å se tanta igjen på en goood stund 😜

Comment

Håper du slipper å vente lenge på tanta 😄 Jeg håper jeg slipper å se tanta igjen på en goood stund 😜
              Ja, håper den kommer snart. hadde vært koselig å hilse på en gang før den forsvinner igjen 😉

Comment

Og der kom tr!😀 mens vi var på tre timer lang fjelltur 😒

Comment

Opprinnelig lagt inn av lilla90 Se innlegg
                  Og der kom tr!😀 mens vi var på tre timer lang fjelltur 😒
                  Eller, det stoppa opp... Hm, men det var tydelig tr. Smerter og pumpende følelse i magen mens jeg følte jeg blødde. Aiii. Får ta tia til hjelp 🌱

Comment

Får satse på at det var tanta som kom 😊 Velger som regel tidspunkter som passer dårligst 😂

Comment

Hehe.. ja, ble virkelig uggent det der..

Comment

Opprinnelig lagt inn av lilla90 Se innlegg
                        Hehe.. ja, ble virkelig uggent det der..
                        Ble bare med den ene blødningen, er veldig usikker på om det var noe, tenker jeg går ut o fra det. Å forventer ny tante rød om noen uker.

Nå har vi vært på telttur i en uke, men i natt har vi sovet i hytte. Så da tyvstarta vi med sex igjen. Nå som vi er hjemme blir det nåkk litt kos fremmover. Blir spennende. Når neste blødning kommer tenker jeg at jeg får prøve ut enten temp eller eggløsning test. For å finne ut hvordan dette henger sammen. 😊
                        Noen anbefalinger?

Comment

Ja, blir spennende å se om tanta dukker opp igjen som forventet da 😊
                          Her kom tanta i dag, så syklusen denne runden landet på 33 dager 😜 Omtrent det samme som før forrige svangerskap.
                          Jeg har egentlig aldri stressa med hverken temping eller EL-testing jeg. Har bare prøvd å ha litt "turnus" på sengekosen helt fra jeg er ferdig med tanta til forventet ikm 😜 Hver 2. - 3. dag ca. Jeg blir så fryktelig revet med og stressa av for mye testing, så prøver bare å holde skuldrene senket og kose oss sammen 😊 Stress er jo bevist at påvirker prøvingen negativt. Sist klaffa det på 5pp, så håper det ikke tar lenger tid enn det denne gangen 😜
                          Du er kanskje kjent med billigtester.no? Der selges ihvertfall superbillige strimler både til EL og graviditet 😊 Så slipper man å gå konkurs av alle testene 😂😂😂 Jeg svidde av 10 tester fra apoteket denne mnd 😱 Så nå har jeg bestilt en hel masse tester fra den siden 😜 Jeg klarer ikke vente til ikm med å begynne testingen 😜

Comment

Ja, blir spennende å se om tanta dukker opp igjen som forventet da 😊
                            Her kom tanta i dag, så syklusen denne runden landet på 33 dager 😜 Omtrent det samme som før forrige svangerskap.
                            Jeg har egentlig aldri stressa med hverken temping eller EL-testing jeg. Har bare prøvd å ha litt "turnus" på sengekosen helt fra jeg er ferdig med tanta til forventet ikm 😜 Hver 2. - 3. dag ca. Jeg blir så fryktelig revet med og stressa av for mye testing, så prøver bare å holde skuldrene senket og kose oss sammen 😊 Stress er jo bevist at påvirker prøvingen negativt. Sist klaffa det på 5pp, så håper det ikke tar lenger tid enn det denne gangen 😜
                            Du er kanskje kjent med billigtester.no? Der selges ihvertfall superbillige strimler både til EL og graviditet 😊 Så slipper man å gå konkurs av alle testene 😂😂😂 Jeg svidde av 10 tester fra apoteket denne mnd 😱 Så nå har jeg bestilt en hel masse tester fra den siden 😜 Jeg klarer ikke vente til ikm med å begynne testingen 😜
                            Oij, 10 tester?! ja, det blir litt kroner. Vi prøvde ikke sist, vi bare gjorde det ☺ å det tok ikke sååå lang tid. Tenkte bare å eggeløsningsteste en mnd i tilfelle for å se om "vi er i gang " liksom.😃

Prøvde å se litt på billigtester.no men kan man bruke billigstrips på sånn eggeløsningstest eller må man bare lese av streker på strimmlene?

Comment

Det er jeg ærlig talt ikke helt sikker på 😜

Comment

Working...
                              X