Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Positiv G-test etter SA

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Positiv G-test etter SA

Hei!
    Jeg hadde en SA for en uke siden, var da 8+4. Har nå sluttet å blø, nå er det bare spotting. Tok en Gtest nå nettopp, og den var sterk positiv! Er det slik at jeg ikke får eggløsning før Gtesten blir negativ? Jeg skal på sjukehuset på onsdag på kontroll, så da får jeg sjekket om alt er ute!
    Har så lyst å begynne meg prøvinga igjen så snart som mulig!!

Er det noen som har erfaringer? Hvor lenge spottet dere? Kan jeg bli gravid selv om testen forsatt er positiv? Når fikk dere EL?

Sv: Positiv G-test etter SA

Ingen?

Comment

Re: Positiv G-test etter SA

Hei, mallå95. Jeg kan dessverre ikke svare deg på spørsmålet ditt, men kom over en tidligere tråd da du akkurat hadde fått positiv gravitest, også plutselig så jeg denne. Og da tenkte jeg at jeg fikk lyst til å sende deg en klem. Håper alt ordner seg og at du kan gjenoppta prøvinga denne måneden =) Hang in there!

Comment

Sv: Positiv G-test etter SA

Så trist å høre du har hatt en sa Har hatt to ma i uke 10, da fikk jeg positiv g-test et par uker etter (husker ikke hvor lenge). Vet ikke om man kan få el med hcg i kroppen, men hos meg tok det 10 uker til mens etter første ma og rundt 6-7 uker etter andre. Vet så alt for godt hvordan det er å gå å vente på å kunne prøve igjen, men det er store forskjeller på hvor lang tid det tar å komme inn i syklus igjen så det er nok bare å vente og se. Er du heldig kommer el og mens som om saen var en vanlig mens

Comment

Working...
        X