Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Gravid.?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gravid.?

Hei.
    Tok en graviditetstest 4 dager før mensen, så en svaaaak strek viss jeg stuuderte testen så fikk litt forhåpninger.. Så keg tok en clearblue digital 2 dager før ventet mens men den viste "ikke gravid"..
    Nå er det to dager siden jeg skulle hatt mens men har ikke fått det enda.. Tok en EL-test, da jeg ikke har flere gr.tester og den var positiv.. Kan jeg vere gravid?

Re: Gravid.?

Jeg ville nok ikke lest så mye i EL testen.. Usikker på hva du mener med positiv, var streken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken? EL tester har som regel alltid to streker, og er bare positiv når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Men at CB digital var negativ før ikm trenger ikke bety at du ikke er gravid! jeg har hatt positive billigtester og samtidig negativ digital test. Jeg var gravid og fikk positiv digital test noen dager senere

Edit: så jo etterpå at det var noen dager siden du skrev dette.. Da har du jo kanskje fått svar på det allerede
    SA uke 9 (2013) | SA uke 5 (2015)
    Håper det blir vår tur i 2016

Comment

Sv: Re: Gravid.?

Jaa har fått bekreftet at jeg er gravid! 👏🏼 skal aldri stole på clearblue digital igjen🙈

Comment

Re: Sv: Re: Gravid.?

Gratulerer! 😊 Frustrerende med tester som viser feil ja! Lykke til med svangerskapet 😊
        SA uke 9 (2013) | SA uke 5 (2015)
        Håper det blir vår tur i 2016

Comment

Sv: Re: Sv: Re: Gravid.?

Takk ☺️

Comment

Working...
          X