Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Hehe, ja det er jo bare umulig Alle symptomer kan like godt bety TR, så jeg gir opp.. Nå skal jeg virkelig bare ta det som det kommer.. Typen har vel begynt å bli litt frustrert over meg siden jeg er litt sånn "I dont care" om dagen.. Jeg har liksom ikke trua nok for hans smak.. Men vil bare ikke bli så jævlig skuffa hveeer måned..

Comment

Timen vi fikk på sykehuset er altså dagen før sannsynlig EL hos meg, og da skan han levere prøve. Hm. Blir dårlig med aksjeinnlegging den måneden, da

Comment

• Re: Sv: Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Opprinnelig lagt inn av Tundra Se innlegg
        Timen vi fikk på sykehuset er altså dagen før sannsynlig EL hos meg, og da skan han levere prøve. Hm. Blir dårlig med aksjeinnlegging den måneden, da
        blir iallefall ikke aksjer før el da nei, men dere får jo muligheten både på el dagen og dagen etter el, som også er viktige dager å kjøre på :P

Comment

• Re: Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

da har jeg vært hos legen. Blodprosenten min var på 13,7 så den er normal. Crp varn under 5. Så mest sannsynlig er det ikke noe infkesjon. Ble tatt hcg prøve. Hun trodde kanskje jeg kunne være gravid. var ikke vondt da hun klemte på livmora i værtfall. Håper ikke at jeg er gravid. Er ikke klar for det riktig enda.

Comment

• Re: Sv: Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Opprinnelig lagt inn av Tundra Se innlegg
            Grønt hørtes ikke så bra ut, Lizy...best å ta en sjekk. Lykke til!

Siden jeg er 38 og allerede har prøvd noen måneder har jeg bedt fastlegen om henvisning, selv om vi "bare" har prøvd siden jul. Fikk brev i går fra sykehuset med time i september. Føles både og
            Takk Tundra. Problemet er at jeg vet ikke om det er grønt som infeksjon. I dag var det gammelt blod med rester å nå litt friskt blod. Vært grønnish, men kanskje er det bare gammelt blod som er lyst. Jeg vet ikke Føler at kroppen min er rar kjenner den ikke. Men kanskje har jeg vær så opphengt i dette så lenge at jeg ønsker at alt skal være over. Men sykehuset sa at jeg har ikke fått tanta, det var vanlig med kraftig blødning enn liten som jeg og som varer i 14 dager. Beklager alle detaljer her

Comment

Faen, er jo eeeegentlig 3 dpo idag.. Men fikk så menssmerter at jeg tok en eggløsningstest igjen for å sjekke.. Den virker som at kanskje egget skal prøve på nytt? Styrken er liksom som dagen før en positiv EL test Vi som hadde jobba så bra med aksjer.. Flaks at gubben kommer hjem ikveld så vi får tatt noen runder tilfelle..

Comment

Liksom 3 dpo??

Comment

Mine tester fra i går og i dag ser ganske like ut som din her i styrke, bare smalere strek...og vi skal vel være like langt? Men jeg er jo heller ikke sikker på om egget slapp denne gangen, så...
                  kanskje det er et super positivt tegn på at det har klaffet denne gangen!?! Jeg satser på det

Comment

Hehe, okej.. Jeg krysser fingrene for det vi la inn en runde likevel for å være sikker.. Så lurer på hvordan testen vil se ut imorra..

Comment

Opprinnelig lagt inn av Sussi_85 Se innlegg
                      Hehe, okej.. Jeg krysser fingrene for det vi la inn en runde likevel for å være sikker.. Så lurer på hvordan testen vil se ut imorra..
                      Spennende nesten dette...
                      Krysser fingrene for at det heller et et duper positivt tegn

Comment

Opprinnelig lagt inn av Prøver1984 Se innlegg
                        Spennende nesten dette...
                        Krysser fingrene for at det heller et et duper positivt tegn
                        Hehe, tror det er å håpe på litt for mye 3 dpo...

Comment

Hvordan var testen idag da?

Comment

Jeg venter til i ettermiddag med å ta den sånn som alle andre dager når jeg tester EL

Comment

Opprinnelig lagt inn av Sussi_85 Se innlegg
                              Jeg venter til i ettermiddag med å ta den sånn som alle andre dager når jeg tester EL
                              Aha tenkte kanskje det kunne vært lurt å sjekket morgen også jeg tilfelle den kunne vist sterkere da , eller svakere ..

Venter spent på oppdatering

Comment

Testen var svakere igjen idag.. Så da er det nok bare svingninger.. Jeg må bare tro at eggløsninga var den dagen den faktisk var veldig positiv.. Så da er jeg vel 4 eller 5 dpo idag...

Comment

Working...
                                X