Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Opprinnelig lagt inn av Sussi_85 Se innlegg
    Testen var svakere igjen idag.. Så da er det nok bare svingninger.. Jeg må bare tro at eggløsninga var den dagen den faktisk var veldig positiv.. Så da er jeg vel 4 eller 5 dpo idag...
    Da er du nok i dpo-land ja
    Missunnelig jaaaaa hehe..
    Min kjære viser nå skikkelig engasjement om dagen, og isted spurte han når han måtte være klar til eggløsningen min hihi..
    Han har fått beskjed om hver dag fra onsdag tilogmed tirsdag haha
    Har el på søndag
    Er så deilig følelse av å ikke lenger føle seg ensom i denne prosessen

Comment

• Sv: Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Så bra! Ja, dere er jo tross alt to om det Denne gangen SKAL det bli! Dpo land er helt greit ja.. Nå er det jo nydelig vær, så skal prøve å holde meg underholdt i dagene som kommer..

Comment

Hmm.. fikk akkurat vite at progesteron mangel kan også bety dårlig eggløsning?
        Og da skjønner jeg enda mindre av hva min gyn driver med som da verken har tilbudt oss Pergo eller tilskudd :/

Kjenner jeg får større og større behov for å bare fortelle gyn og den elendige behandlingen hun har gitt oss, et par i den mest sårbare prosessen i vårt liv... håper virkelig ikke hun er like slepphendt mot andre par altså

Comment

Hmmm, det virket rart ja Prøver1984.. Får gi dem inn om du har fått masse feil info.. Hvordan gikk det med EL testen idag??

Comment

Hmmm, det virket rart ja Prøver1984.. Får gi dem inn om du har fått masse feil info.. Hvordan gikk det med EL testen idag??
            Vurderer fortsatt å legge inn min anmeldelse av henne på legelisten. No men så fort jeg tenker på det, så blir jeg så urolig inni meg så har bare måtte kvitte meg med de tankene med engang.
            Vil ikke skrive usaklig anmeldelse av Hu heller.. hehe..
            El testen i ettermiddag, ble som den el testen jeg kjenner, svak igjen
            Ble veldig lettet da ja

Meeeen sendte mld til min kjære idag, mens jeg jobbet, om at han måtte være klar når jeg kom hjem , for jeg måtte ha en kjapp en før han dro på jobb ( vi har bare møttes i døren denne helgen pga motsatt jobbing ), men når jeg kom hjem så tok det 3 sekunder før han kastet seg over meg i gangen og bærte meg inn på rommet.. så aksjeinnlegg ble det heldigvis, tilfelle liksom

Comment

6 dpo i dag og helt plutselig super vonde bryster! Altså ikke niplene men hele brystet! Makan til spreng!!! Nå ble jeg skikkelig spent og veldig utålmodig på å teste....klarer nok IKKE å vente til ikm, men 6 dpo er vel altfor tidlig!??! Kanskje vente til 10 dpo....?

Comment

Ville ventet til 10dpo ja så spennende!!! Håper det er en spire!

Comment

Fikk beskjed fra legen at prøvene mine er normale. hcg er ut av kroppen vil jeg tru. Jeg har på en måte fått tanta tru jeg. Modereat blødning i går mårest og så etter etter bare sånn gammelt blod som kommer. Velger å tru det er tanta....blir ikke klok på derre kroppen min

Comment

Opprinnelig lagt inn av Busy Bee Se innlegg
                    6 dpo i dag og helt plutselig super vonde bryster! Altså ikke niplene men hele brystet! Makan til spreng!!! Nå ble jeg skikkelig spent og veldig utålmodig på å teste....klarer nok IKKE å vente til ikm, men 6 dpo er vel altfor tidlig!??! Kanskje vente til 10 dpo....?
                    Vil ikke være kjip altså, men jeg har supervonde pupper omtrent hver pp mellom el og ikm uten at jeg er gravid. Er sånn at det er vondt å ta av bh om kvelden.. Håper likevel dine vonde pupper er tegn på en spire

Comment

Ville ventet til 10dpo ja så spennende!!! Håper det er en spire!
                      takk, ja det hadde vært supert!!! Har du noen symptomer enda?

Comment

Opprinnelig lagt inn av M-Christine Se innlegg
                        Vil ikke være kjip altså, men jeg har supervonde pupper omtrent hver pp mellom el og ikm uten at jeg er gravid. Er sånn at det er vondt å ta av bh om kvelden.. Håper likevel dine vonde pupper er tegn på en spire
                        jeg også pleier det, men da fra dagen etter el og frem til tr. Da har jeg som regel vondt i niplene bare. Denne gangen har jeg hatt kløe og sitring kun, da frem til i dag hvor sprengen kom. Veldig annerledes enn ellers og har kun hatt det slik en gang før, og da endte det i en kjemisk....
                        hvem vet, kanskje det ikke betyr noen verdens ting, men spennende når ting plutselig er litt annerledes etter 1 år uten en dritt....

Comment

Njæ, om det er symptomer på graviditet eller tanta vet jeg ikke.. Men murrer godt i høyre side.. Kan som sagt like godt bety tanta kommer til helga eller før

Comment

JEG tror det er en spire!!!

Comment

Krysser fingrene, Sussi_85!

Comment

Klarer nok ikke ha for store forhåpninger dessverre.. Murringene minner litt for mye om menssmerter

Comment

Working...
                                X