Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Håper du har bedre lykke neste gang
    Fy flate det er kjedelig å vente på denne eggløsninga altså..!!

Comment

Ja, drittkjedelig. Jeg har heldigvis ganske regelmessige sykluser, men nå er det nesten to uker til neste eggløsning. Så får vinse...

Comment

Re: Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Joiner meg her inne Pia heter jeg, er 29 år, trønderpi Ble gravid etter 10pp, men mistet for ca 2 mnd. Føler at jeg ikke er inne i noe syklus. Føler kroppen bare er i dvalemdous og tror den er gravid. Men jeg vil helst noe annet. Jeg vil at smertene skal være borte blødningene er der no å da. Men i dag tror jeg kanskje det er utflod men litt grønn/brunish. Beklager detaljene. Jeg tror også at jeg har hatt elslim.
        Men er det noe jeg kan ta for å få fortgang på komme i gang i syklus igjen?
        Sussi_85 Var du ikke gravid tidligere i år? Men du mistet? Kan hende jeg blander deg med ei annen her inne.

Comment

Uff, så leit, lizzy14. Håper kroppen snart er i gang igjen, slik at du kan gjenoppta prøvinga. Var du langt på vei når du mistet?

Comment

Opprinnelig lagt inn av lizzy14 Se innlegg
            Joiner meg her inne Pia heter jeg, er 29 år, trønderpi Ble gravid etter 10pp, men mistet for ca 2 mnd. Føler at jeg ikke er inne i noe syklus. Føler kroppen bare er i dvalemdous og tror den er gravid. Men jeg vil helst noe annet. Jeg vil at smertene skal være borte blødningene er der no å da. Men i dag tror jeg kanskje det er utflod men litt grønn/brunish. Beklager detaljene. Jeg tror også at jeg har hatt elslim.
            Men er det noe jeg kan ta for å få fortgang på komme i gang i syklus igjen?
            Sussi_85 Var du ikke gravid tidligere i år? Men du mistet? Kan hende jeg blander deg med ei annen her inne.
            Du husker rett ja Jeg ble gravid i februar/mars skillet.. Men fikk en SA i uke 5 dessverre.. Så vi prøver fremdeles iherdig på å få til et gullegg som skal feste seg.. Hun/han lar vente på seg gitt.. Vi har samtale på sykehuset i september dersom ingenting skjer.. Hadde håpet å slippe det, men kan nok fort hende vi må det gitt..

Comment

Kan noen fortelle meg hvorfor det nesten bare er menn som er gynikologer? Eg syns en dame er mye mer bekvemt...

Comment

Hehe, jeg syns det er bra med kvinnelige alternativer her i midt Norge 👍👌

Comment

Vestlandet her. Søkte litt på private innen rimelig avstand, og det var to menn, og den ene kjenner jeg. Ikke aktuelt liksom.

Comment

Men det positive susso er jo at dere kan bli gravide. Selv om ting tar tid desverre
                    Fosteret mitt var 8 uker da sluttet og veks og jeg 10 uker. Men ble oppdaha i uke 12 missi1234. Men frykter kiropraktoren min har rett at kroppen min tror vel den enda er gravid og at jeg har restarta systmet. Men får smøre meg med tolmodighet. Jeg vil ikke begynne å prøve igjen bevisst. Jeg har nå sex som det passer. Klart det gjør jo meg litt nervøs. Og har tenkt at de små blødninge kan være en ny abort til at det er tanta. Så jeg vet ikke om jeg er gravid eller ikke. Det er kanskje ulempen med å ha ubeskytta sex før jeg vet at jeg har en mens. Men,men

Comment

Ja, vet at vi kan bli gravid Har et barn fra før av så.. Men kjedelig at det må ta sånn tid.. Nå tenker jeg sånn at nå har det tatt så lang tid at det burde være nærmere graviditet enn ikke liksom

Comment

Ja skjønner hva du mener. Når man prøver så lenge så blir d jo slik at man nærmest gruer seg. Jeg gjorde det det tim slutt. Gruet meg til el og ikm. Til gadd jeg ikke å prøve mer å sa opp jobben min å vips så ble gravid gitt 😀 så få jeg se hvordan blir herre gangen da

Comment

Melder meg inn her, jeg og.
                          Jeg er 33 år og vi har nettopp bestemt oss for å prøve på nr. 3.
                          PP1 faller midt i en reise til Italia. Da håper jeg at det blir en fin tur med mye kos.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Silke Se innlegg
                            Melder meg inn her, jeg og.
                            Jeg er 33 år og vi har nettopp bestemt oss for å prøve på nr. 3.
                            PP1 faller midt i en reise til Italia. Da håper jeg at det blir en fin tur med mye kos.
                            Hei og velkommen hit
                            Spennende å være helt ny prøver igjen da og med første pp i Italia, kan det jo bli koselig hihi

Brukte dere lang tid på nr 1 og 2 eller?

Comment

Sv: Re: Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Opprinnelig lagt inn av Prøver1984 Se innlegg
                              Hei og velkommen hit
                              Spennende å være helt ny prøver igjen da og med første pp i Italia, kan det jo bli koselig hihi

Brukte dere lang tid på nr 1 og 2 eller?
                              Nei, det gikk egentlig veldig fort med begge to. Nr 1 var i pp2 etter SA. Og nr 2 overrasket oss litt. Vi hadde planlagt det men tok pp1 ikke helt på alvor og jeg regnet absolutt ikke med å være gravid da jeg testet positiv.

Comment

da krysser vi fingrene for at det vil gå like lett for dere igjen hihi

Comment

Working...
                                X