Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Burde ikke si noe, meeen jeg innbiller meg at jeg ser skyggestrek på den øverste testen. Men for alt i verden, ikke hør på meg

Comment

• Re: Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Opprinnelig lagt inn av tilly85 Se innlegg
      Ååå at jeg aldri lærer..begynte å teste idag 9 dpo på ettermiddagsurin..det er så fort gjort å bare "plutselig" ha tatt en test😆 Men hvertfall..er det noen som ser noe på dette bildet?

Ser strek på alle jeg
      00,03,1214

Comment

Opprinnelig lagt inn av mariamani Se innlegg
        Ser strek på alle jeg
        Det jeg og ser..åå herrefred så spennende dette blir😲 Har noen få ganger på min 7 års lange prøvereise fått skyggestrek,men aldri på flere samtidig 😳
        31/5-13 fikk vi en en liten englejente
        Nå prøver vi på en til Eller den barnløse hverdagen er tung å takle..

Comment

Mulig det er jeg som er elendig på å tyde tester, men ser kun en strek på alle tre, jeg.. En svak strek på den midterste kanskje.

Comment

Ååå at jeg aldri lærer..begynte å teste idag 9 dpo på ettermiddagsurin..det er så fort gjort å bare "plutselig" ha tatt en test Men hvertfall..er det noen som ser noe på dette bildet?

Det er alt for usikkert foreløpig. Jeg ser sånne svake synål streker som nesten ikke går an å se så jeg ville ikke ha satt meg for store håp enda fordi da kan du bli skuffet. Jeg håper du får fin og sterk strek om noen dager. Jeg ville ha ventet et par dager og testet igjen. Hva type test er den som ikke er strimmel og hvor fikk du tak i den og i de andre testene ?? Pris?
            Mvh Undre.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Vetlamori Se innlegg
              Mulig det er jeg som er elendig på å tyde tester, men ser kun en strek på alle tre, jeg.. En svak strek på den midterste kanskje.
              Mulig jeg går på en real smell imorgen da,men jeg har tålt disse smellene i 7 år,så da klarer jeg en til😕Men håper selvfølgelig at det er min tur nå❤️

Comment

må jo teste videre, dette er 9 dpo på ettermiddagen. Jeg så strekene greit på mobil, ser de nesten ikke på macen her, så kanskje det har noe å si? får bildet litt nærmere på mobilen
                00,03,1214

Comment

Mulig jeg går på en real smell imorgen da,men jeg har tålt disse smellene i 7 år,så da klarer jeg en tilMen håper selvfølgelig at det er min tur nå❤️
                  Det gjør virkelig jeg også! Jeg vil bare ikke sette falske håp for deg slik at du blir ekstra lei deg om du skulle være uheldig og det ikke går slik. Det er nok smart å vente noen dager å få en ordentlig strek. Når er IKM? Det er så mange her har jeg sett som mister i uke 4-5 så bare pass på deg selv nå og ikke stress og løft for mye Mannen/partneren må passe på deg litt nå I TILFELLE
                  Mvh Undre.

Comment

Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg
                    Det er alt for usikkert foreløpig. Jeg ser sånne svake synål streker som nesten ikke går an å se så jeg ville ikke ha satt meg for store håp enda fordi da kan du bli skuffet. Jeg håper du får fin og sterk strek om noen dager. Jeg ville ha ventet et par dager og testet igjen. Hva type test er den som ikke er strimmel og hvor fikk du tak i den og i de andre testene ?? Pris?
                    Mvh Undre.
                    Jeg har blitt skuffet i 7 år omtrent,så jeg klarer en til..men håper selvfølgelig😍 Prøver på nytt imorgen jeg,både med strimmel og de digitale til monitoren..har så mange jeg ikke har brukt at jeg kan liksågodt prøve imorgen😉 Strimmelen og staven er fra ebay..

Comment

gleder meg til å se de videre testene krysser fingre og armer for deg
                      00,03,1214

Comment

Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg
                        Det gjør virkelig jeg også! Jeg vil bare ikke sette falske håp for deg slik at du blir ekstra lei deg om du skulle være uheldig og det ikke går slik. Det er nok smart å vente noen dager å få en ordentlig strek. Når er IKM? Det er så mange her har jeg sett som mister i uke 4-5 så bare pass på deg selv nå og ikke stress og løft for mye Mannen/partneren må passe på deg litt nå I TILFELLE
                        Mvh Undre.
                        Skjønner du ikke vil sette falske håp,men det klarer jeg fint selv😉 Ja
                        Selvfølgelig er det risky å teste tidlig om det er en kjemisk,eller miste tidlig..men klarte bare ikke la være😂😆

Comment

Hei. Melder meg inn her jeg.
                          Vi prøver så smått, da vi er forberedt på at det kan ta tid.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Idamari Se innlegg
                            Hei. Melder meg inn her jeg.
                            Vi prøver så smått, da vi er forberedt på at det kan ta tid.
                            Masse lykke til❤️

Comment

Masse masse lykke til idamari
                              00,03,1214

Comment

Dagens test..så spennende dette her😉

Comment

Working...
                                X