Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Symptomer 9DPO (ca):
    -Veldig kvalme!!!
    -Smerter bak på setet (bekkenet)
    -Murringer i magen
    -Trøtt
    -Mørke areola på brystene
    -Tydeligere klumper på areola
    -Løs mage
    -Brekninger ved tannpuss (skylling av munn og pussing av tunge)
    -Litt ømme bryster

Comment

• Fortsatt høy temp her, ikke noen tegn til tr... Lurer meg på om syklusen min er ute å kjører etter kjemisk/SA sist måned. Blir litt småfrustrert!!

My Ovulation Chart

Comment

• Da kom mensen 3 dager før ventet Veldig merkelig og veldig trist

Mvh Undre.

Comment

• Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg
          Da kom mensen 3 dager før ventet Veldig merkelig og veldig trist

Mvh Undre.
          Neii, var sikker på at dere hadde fikset det denne måneden :/ jeg har selv en så og to så/kjemisk bak meg disse siste 8-9 mnd. Hold ur, det setter seg til slutt. Klem til deg ❤

My Ovulation Chart

Comment

Da kom mensen 3 dager før ventet Veldig merkelig og veldig trist

Mvh Undre.
            Veldig trist. Har samme erfaring som deg, hvis symptomene er veldig sterke veldig tidlig så endte det i kjemisk og dette er jo baksiden for oss som tester tidlig :/ har selv 4 kjemiske bak meg, håper lille frøet sitter snart <3
            00,03,1214

Comment

• Opprinnelig lagt inn av -BaMbI- Se innlegg

Neii, var sikker på at dere hadde fikset det denne måneden :/ jeg har selv en så og to så/kjemisk bak meg disse siste 8-9 mnd. Hold ur, det setter seg til slutt. Klem til deg ❤
              Takk. Ja det er jo bare å sette i gang med en ny lang prøveperiode. Det å være prøver er ikke kjekt. Jeg håper vi får to blå som vil vare denne pp. Det merkelige er jo at jeg enda er kvalm, men ikke i samme grad. TR er som vanlig iallefall..
              Mvh Undre.

Comment

• Opprinnelig lagt inn av mariamani Se innlegg

Veldig trist. Har samme erfaring som deg, hvis symptomene er veldig sterke veldig tidlig så endte det i kjemisk og dette er jo baksiden for oss som tester tidlig :/ har selv 4 kjemiske bak meg, håper lille frøet sitter snart <3
                Takk. Ja det gjorde nok det ser det ut som. Meen merkelig nok så er jeg enda veldig kvalm. Så hva er da årsaken bak kvalmen. Jeg har vært til legen og tatt blodprøver for vitamininnhold på egent ønske så gjerne det er noe der da. Nå håper jeg at det vil sitte denne pp. Det er ikke det kjekkeste å være prøver. Det er mye kjekkere å være gravid. Jeg håper på to blå.

Hvordan går det med svangerskapet ditt og symptomer? Har du kjøpt den graviditetsjournalen til å skrive i for 89kr på haugen bok? Det er ikke noe man må ha men jeg anbefaler den for det er informerende og kjekt. Så i tillegg kan du se tilbake hvordan du følte deg tidligere i svangerskapet og sånn Kjekt det.

Mvh Undre.

Kjøp 'Graviditetsjournalen, en dag for dag-guide til et lykkelig og sunt svangerskap' av A. Christine Harris fra Norges raskeste nettbokhandel. Vi har følgende formater tilgjengelige: Spiral | 9788248208877

Comment

Takk. Ja det er jo bare å sette i gang med en ny lang prøveperiode. Det å være prøver er ikke kjekt. Jeg håper vi får to blå som vil vare denne pp. Det merkelige er jo at jeg enda er kvalm, men ikke i samme grad. TR er som vanlig iallefall..
                  Mvh Undre.
                  Det tar på, i alle fall når en ønsker at det skal sitte med en gang :/ Om det ikke funker denne måneden, lurer jeg på om jeg skal prøve homeopat. Har ei som jeg har vært en del hos, og vet hun har hjulpet mange før meg. Kanskje verdt å sjekke opp i? Det er en mager trøst at vi i det minste HAR el, for det er det jo flere som sliter med, at el uteblir eller kommer rimelig sent slik at det ikke rekker feste seg før mens kommer igjen

Henger her inne en stund til jeg og, så vi får holde motet oppe sammen med disse andre fine jentene <3

My Ovulation Chart

Comment

Takk. Ja det gjorde nok det ser det ut som. Meen merkelig nok så er jeg enda veldig kvalm. Så hva er da årsaken bak kvalmen. Jeg har vært til legen og tatt blodprøver for vitamininnhold på egent ønske så gjerne det er noe der da. Nå håper jeg at det vil sitte denne pp. Det er ikke det kjekkeste å være prøver. Det er mye kjekkere å være gravid. Jeg håper på to blå.

Hvordan går det med svangerskapet ditt og symptomer? Har du kjøpt den graviditetsjournalen til å skrive i for 89kr på haugen bok? Det er ikke noe man må ha men jeg anbefaler den for det er informerende og kjekt. Så i tillegg kan du se tilbake hvordan du følte deg tidligere i svangerskapet og sånn Kjekt det.

Mvh Undre.
                    Jeg og var kvalm i flere dager etter tr kom men så ga det seg.

går greit å være gravid, i det uke 6 startet så kom kvalmen og trøttheten som kasta etter meg. Er uke 7 i dag.
                    Har ikke den boken nei, dette er nr 5 og er litt sånn som ikke gjør forskjell på barna så har lik minnebok til alle barna jeg begynner å fylle ut når de blir født
                    00,03,1214

Comment

• Opprinnelig lagt inn av mariamani Se innlegg

Jeg og var kvalm i flere dager etter tr kom men så ga det seg.

går greit å være gravid, i det uke 6 startet så kom kvalmen og trøttheten som kasta etter meg. Er uke 7 i dag.
                      Har ikke den boken nei, dette er nr 5 og er litt sånn som ikke gjør forskjell på barna så har lik minnebok til alle barna jeg begynner å fylle ut når de blir født
                      Det er det jeg også har kjøpt inn til Jeg håper bare det blir flere enn denne ene. Hørtes sprøtt ut det der med at TR kom og så var du gravid alikevel. Jeg kan jo alltid håpe men jeg har mine tvil dessverre på at jeg har noen sjanse der. Så nå håper jeg på to blå denne pp

Mvh Undre.

Comment

• Blir gaaaalen av symptomer i alle former jeg altså, men jeg kan jo ikke unngå å kjenne dem heller, prøver å ikke kjenne etter men de er jo der
                        Nei, nå må det være rom for testing snart altså, får vente til "freddan"!
                        Bare en liten utblåsning fra fruen

Comment

• Opprinnelig lagt inn av FruMille Se innlegg
                          Blir gaaaalen av symptomer i alle former jeg altså, men jeg kan jo ikke unngå å kjenne dem heller, prøver å ikke kjenne etter men de er jo der
                          Nei, nå må det være rom for testing snart altså, får vente til "freddan"!
                          Bare en liten utblåsning fra fruen
                          Ønsker deg to blå som blir værende

Comment

Ønsker deg to blå som blir værende
                            Takker, hadde ikke gjort noe det nei

Comment

• Da ser det ut til at det er en spire på gang her, måtte den klore seg fast <3
                              Testet svakt positiv på CB i dag, 11-12 dpo
                              Det er rart med det altså, jeg har bare hatt det på følelsen at det var noe denne mnd! Føler meg virkelig privilegert som ble så kjapt gravid med nr 2 også <3

Comment

• Gratulerer FruMille

My Ovulation Chart

Comment

Working...
                                X