Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Opprinnelig lagt inn av Frk.Sanna Se innlegg
    Så flinke dere er så klarer vente med testingen. Hver eneste gang jeg får mensen (de siste 6 mnd) bestemmer jeg meg for å ikke teste før etter IKM, men har gått på smell etter smell
    Skjlnner ikke hvorfor tektek forsvinner. Jeg verker etter å starte å teste og jeg er bare 6 dpo... Har dere hatt noen tegn til symtomer denne syklusen?

Comment

Så flinke dere er så klarer vente med testingen. Hver eneste gang jeg får mensen (de siste 6 mnd) bestemmer jeg meg for å ikke teste før etter IKM, men har gått på smell etter smell
      Hehe jeg kjenner meg igjen der
      Mvh Undre.

Comment

Skjlnner ikke hvorfor tektek forsvinner. Jeg verker etter å starte å teste og jeg er bare 6 dpo... Har dere hatt noen tegn til symtomer denne syklusen?
        Har tester i tidligere pp og fått negativ test, så er nok bare derfor jeg klarer å vente. Så har jeg ustabil syklus etter p-pilleslutt i april. Klarer liksom ikke å forestille meg at testen noen gang skal bli positiv.
        Jeg kan vel ikke si jeg har hatt noe sørlig symptomer. Har kjent meg litt "rar" i magen, men det har jeg kjent før uten at det har vært noe. Så kjenner jeg litt i bekkenet bak, men tenker at der er nok mer pga trening.
        Men, skal ta en test imorgen så vet jeg. Blir den negativ kan jeg hvertfall ta meg et glass vin

Comment

• Opprinnelig lagt inn av ilo Se innlegg

Har tester i tidligere pp og fått negativ test, så er nok bare derfor jeg klarer å vente. Så har jeg ustabil syklus etter p-pilleslutt i april. Klarer liksom ikke å forestille meg at testen noen gang skal bli positiv.
          Jeg kan vel ikke si jeg har hatt noe sørlig symptomer. Har kjent meg litt "rar" i magen, men det har jeg kjent før uten at det har vært noe. Så kjenner jeg litt i bekkenet bak, men tenker at der er nok mer pga trening.
          Men, skal ta en test imorgen så vet jeg. Blir den negativ kan jeg hvertfall ta meg et glass vin
          Vet hvordan det er med tanke på skuffelsen over blendahvite tester! Jeg klarer heller ikke se for meg en positiv test, men plutselig er det vår tur. Jeg skal også drikke litt vin i morgen selv om jeg garantert får negativtet i morgen he he. Jeg krysser alt jeg har for at du får 2 streker i morgen

Comment

Vet hvordan det er med tanke på skuffelsen over blendahvite tester! Jeg klarer heller ikke se for meg en positiv test, men plutselig er det vår tur. Jeg skal også drikke litt vin i morgen selv om jeg garantert får negativtet i morgen he he. Jeg krysser alt jeg har for at du får 2 streker i morgen
            Får satse på at det blir vår tur snart ja
            Skal du teste imorgen du og? Du må holde oss oppdatert

Comment

• Hei på dere! Går og venter på mensen i disse dager. Slutta på pillen forrige periode. Mener jeg kjente at el var. Syns kroppen har reagert veldig på eggløsning. Smerter, slim og såre brystvorter. Er helt sikker på at jeg ikke er gravid denne perioden da vi ikke traff/ prøver helt enda. Vi er litt uenige om flere barn. Skrevet litt om det tidligere. Men har blitt enige om å slutte på pillen og ta ting som det kommer. Men merker det på han at han kvier seg for å komme inni meg. Tror egentlig han snur etterhvert. Får bare avvente og se. Uansett så kjenner jeg at kroppen har d bedre uten piller og hvis han vil så er kroppen klar for å prøve aktivt. Jeg er veldig åpner med han og forteller når eggløsning og sånt er. Ønsker ikke å lure han inn i noe. Får jeg mensen nå i disse dager så ligger jeg under 30 dagers syklus

Comment

• Opprinnelig lagt inn av ilo Se innlegg

Får satse på at det blir vår tur snart ja
                Skal du teste imorgen du og? Du må holde oss oppdatert
                Ja det får vi håpe. Jeg er bare 7dpo i morgen, men tenkte starte begynne å teste

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Lystpånr2 Se innlegg
                  Hei på dere! Går og venter på mensen i disse dager. Slutta på pillen forrige periode. Mener jeg kjente at el var. Syns kroppen har reagert veldig på eggløsning. Smerter, slim og såre brystvorter. Er helt sikker på at jeg ikke er gravid denne perioden da vi ikke traff/ prøver helt enda. Vi er litt uenige om flere barn. Skrevet litt om det tidligere. Men har blitt enige om å slutte på pillen og ta ting som det kommer. Men merker det på han at han kvier seg for å komme inni meg. Tror egentlig han snur etterhvert. Får bare avvente og se. Uansett så kjenner jeg at kroppen har d bedre uten piller og hvis han vil så er kroppen klar for å prøve aktivt. Jeg er veldig åpner med han og forteller når eggløsning og sånt er. Ønsker ikke å lure han inn i noe. Får jeg mensen nå i disse dager så ligger jeg under 30 dagers syklus
                  Uff, ugreit å ikke være enige. Her må jeg si at min mann overrasket meg positivt på nr 2. Det var nr 1 som rimelig
                  tregstartet for å si det sånn, så jeg har kjent på den følelsen selv tidligere. Jeg var SÅ klar for barn i 5 år, før 1. mann kom, mens mannen bare ville skyve det foran seg. Han tok heldigvis til "fornuft".
                  Hva er det som gjør at han ikke vil da?
                  Er der sånn at han egentlig ikke vil ha flere i det hele tatt, eller bare ikke akkurat nå?

Comment

• 9 DPO. Måtte ta en test i dag. Ser ut som det er en svaaak strek der. Men kan også være skygge.

Comment

• Klarer ikke helt å tro det! Sitter her litt i sjokk og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg
                      Håper virkelig den blir sittende, vet jeg har litt økt risiko for spontanabort så får krysse alt jeg har for at den sitter tiden ut!
                      Attached Files

Comment

• Så fantastisk!!! Gratulerer så mye!!

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Tonino Se innlegg
                          Så fantastisk!!! Gratulerer så mye!!
                          Tusen takk!!!

Comment

• Gratulerer så mye

Comment

• Gratulerer så mye!!

Og masse lykke til dere andre som venter på positive tester! Krysser fingrene!

Comment

• GRATULERER SÅ MASSE ILO
                                Og velkommen inn i termingruppa juli/august 2017

Comment

Working...
                                X