Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Opprinnelig lagt inn av ilo Se innlegg
    Klarer ikke helt å tro det! Sitter her litt i sjokk og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg
    Håper virkelig den blir sittende, vet jeg har litt økt risiko for spontanabort så får krysse alt jeg har for at den sitter tiden ut!
    GRATULERER

Når var IKM (forventet mensdato)? Hvor mange dager er syklusene dine på omtrent?

Mvh Undre.

Comment

• Takk har ikke helt gått opp for meg og føler meg ikke gravid ennå.
      Jeg hadde Ikm i går, tror jeg. Har hatt ustabil syklus siden jeg sluttet på p-piller i april

Comment

• Opprinnelig lagt inn av FruMille Se innlegg
        GRATULERER SÅ MASSE ILO
        Og velkommen inn i termingruppa juli/august 2017
        Takk har ikke fått med meg at det er termingrupper og rart å skulle tenke på termin allerede nå, har jo ikke gått opp for meg at jeg er gravid ennå. Venter bare på at samboer skal komme hjem så jeg kan fortelle det!!!

Comment

Takk har ikke fått med meg at det er termingrupper og rart å skulle tenke på termin allerede nå, har jo ikke gått opp for meg at jeg er gravid ennå. Venter bare på at samboer skal komme hjem så jeg kan fortelle det!!!
          Her er din termin gruppe

Comment

Så spennende å gå og vente på han <3 Blir en gledens dag <3
            Kjekt å være med i termingruppen så der må du hive deg med

Comment

• Bare 4dager til IKM.. Jeg er spent..

Comment

Takk har ikke helt gått opp for meg og føler meg ikke gravid ennå.
                Jeg hadde Ikm i går, tror jeg. Har hatt ustabil syklus siden jeg sluttet på p-piller i april
                Så kjekt med så sterke tester. Du må jo ha hatt IKM mye tidligere siden du fikk 2-3 Ikke lett å vite alltid. Min ikm tror jeg er om 4dager... Jeg har så lyst å begynne testingen Hehe..
                Mvh Undre.

Comment

• Gratulerer med positiv test ❤️

Her har mensen kommet i gang igjen

Comment

• Egg .. hvor ble det av resten av innlegget?

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Lystpånr2 Se innlegg
                      Egg .. hvor ble det av resten av innlegget?
                      Nederst på siden må du endre språk til NORSK. Etterpå kan du skrive fullstendige meldinger som ikke forsvinner
                      Mvh Undre.

Comment

• Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg

Så kjekt med så sterke tester. Du må jo ha hatt IKM mye tidligere siden du fikk 2-3 Ikke lett å vite alltid. Min ikm tror jeg er om 4dager... Jeg har så lyst å begynne testingen Hehe..
                        Mvh Undre.
                        veldig greit å med sterke tester håper den sitter godt!
                        Ikke lenge igjen til du kan teste nå da Undre, krysser fingrene for positiv test

Comment

• Jeg håper på en sterk strek jeg også om 4dager. Jeg har ingen symptomer på noe som helst...
                          Mvh Undre.

Comment

• Det er to streker, er det ikke? Det tok noen minutter før strek nr 2 kom opp, har det noe å si?

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Pocahontas Se innlegg
                              Det er to streker, er det ikke? Det tok noen minutter før strek nr 2 kom opp, har det noe å si?
                              Javisst er det strek der,GRATULERER så masse den hadde ikke kommet hadde det ikke vært HCG i blodet så du er nok gravid

Comment

• Opprinnelig lagt inn av FruMille Se innlegg

Javisst er det strek der,GRATULERER så masse den hadde ikke kommet hadde det ikke vært HCG i blodet så du er nok gravid
                                Tok en RFSU test senere i dag, den var negativ... Men det er jo tidlig, så heg prøver en test på morgenurin i morgen, så får vi se Håper du har rett, da!

Comment

Working...
                                X