Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg fikk også sånne tester de siste mnd, hos meg er svake tester nær ikm tegn på kjemisk. Trenger ikke være det, men for meg er det slik

noen produserer jo hcg sent, krysser fingrene for deg

My Ovulation Chart

Comment

• Opprinnelig lagt inn av -BaMbI- Se innlegg
      Jeg fikk også sånne tester de siste mnd, hos meg er svake tester nær ikm tegn på kjemisk. Trenger ikke være det, men for meg er det slik

noen produserer jo hcg sent, krysser fingrene for deg
      Ikm er jo ikke før om 1-3 dager, så det er tidlig... Skikkelig teit å ta test på ettermiddagen, men klarte ikke vente

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Pocahontas Se innlegg

Ikm er jo ikke før om 1-3 dager, så det er tidlig... Skikkelig teit å ta test på ettermiddagen, men klarte ikke vente
        Jeg fikk sånne tester rundt de tidene og mens var alt fra 3-10 dager forsinket.

blir de sterkere så er det absolutt noe der

My Ovulation Chart

Comment

• Spennende med testing! Håper det går veien!

Jeg er veldig fornøyd med at mensen kom igang så raskt etter pille slutt. Fikk en syklus på 28 dager med engang. Ikke verst for en overvektig kropp på 35 år. Jeg hadde tydelige tegn på el også som stemmer godt overens med en syklus på 28 dager.

Vi er som tidligere skrevet litt uenige om flere barn. Jeg vil ha flere mens mannen heller mer mot bare ett barn. Men vi har blitt enige om å slutte på pillen og se det litt an. Vi er vel ikke akkurat aktive prøvene men avventer litt. Jeg er veldig åpen om når jeg tror jeg har eggløsning osv. For jeg vil ikke lure han inn i noe som helst. Han sliter en del mef angst og depresjoner og er redd for at han ikke kan gi alt han ønsker for oss. Det har jeg full respekt og forståelse for. Det har i perioder vært tøft og ja jeg kunne ønske at han har bidratt mer i perioder. Så vi får se hva som skjer. Kroppen min er klar hvis han skifter mening hvertfall. Noe jeg tror han gjør når ting lander litt for han. Datteren vår er tre år og hun snakker om lillebror. Ei i barnehagen hennes har nettopp blitt storesøster.

Comment

• Hei alle prøvere

IKM i morgen. Ingen tegn på TR.

SYMPTOMER: Ømme bryster, plutselig halsbrann i natt (TROR ikke jeg har hatt halsbrann siden jeg var gravid sist), ømhet og nummenhet på magen, uprovosert blødning fra nesen, VELDIG sulten, tørst, veldig trøtt, vondt i ryggen (men jeg har hatt vondt siden seponeringen av epiduralen) ++...

Jeg skal teste på mandag har jeg tenkt. Da er jeg 5dager over IKM hvis jeg er så heldig.

Mvh Undre.

Comment

• Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg
              Hei alle prøvere

IKM i morgen. Ingen tegn på TR.

SYMPTOMER: Ømme bryster, plutselig halsbrann i natt (TROR ikke jeg har hatt halsbrann siden jeg var gravid sist), ømhet og nummenhet på magen, uprovosert blødning fra nesen, VELDIG sulten, tørst, veldig trøtt, vondt i ryggen (men jeg har hatt vondt siden seponeringen av epiduralen) ++...

Jeg skal teste på mandag har jeg tenkt. Da er jeg 5dager over IKM hvis jeg er så heldig.

Mvh Undre.
              Har du ikke testet enda? Eventuelt da er du kjempeflink! Så spennende Undre og symtomene høres jo veldig lovende ut. Spennt på oppdateringer Jeg har tenkt å prøve å vente med å teste til 12dpo, men kjenner jeg meg rett så funker den planen dårlig:P

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Frk.Sanna Se innlegg

Har du ikke testet enda? Eventuelt da er du kjempeflink! Så spennende Undre og symtomene høres jo veldig lovende ut. Spennt på oppdateringer Jeg har tenkt å prøve å vente med å teste til 12dpo, men kjenner jeg meg rett så funker den planen dårlig:P
                Hehe ja det er veldig fristende å teste Jeg svidde av en billigtest for 3-4dager siden det var en svak strek men jeg vet ikke om det betyr noe så det var sikkert ingenting... Alt for tidlig.. Hadde kun en billigtest liggende i skuffa så jeg brukte den, men nå som jeg bare har dyre clearblue tester igjen så må jeg jo bare vente litt.. Siden jeg ikke har noe å teste med så er det lett å la være Hehe.. Men det spørs om jeg ikke svir av de testene jeg har sånn at jeg må kjøpe meg nye Men jeg skal iallefall minimum klare å vente til torsdag eller fredag. Men håpet er mandag.

Jeg er så spent

Takk for at du synes symptomene høres lovende ut. Jeg blir lei meg om TR dukker opp nå igjen. Vi er i PP7 nå og jeg håper at syv skal være vårt lykketall

Mvh Undre.

Comment

Hehe ja det er veldig fristende å teste Jeg svidde av en billigtest for 3-4dager siden det var en svak strek men jeg vet ikke om det betyr noe så det var sikkert ingenting... Alt for tidlig.. Hadde kun en billigtest liggende i skuffa så jeg brukte den, men nå som jeg bare har dyre clearblue tester igjen så må jeg jo bare vente litt.. Siden jeg ikke har noe å teste med så er det lett å la være Hehe.. Men det spørs om jeg ikke svir av de testene jeg har sånn at jeg må kjøpe meg nye Men jeg skal iallefall minimum klare å vente til torsdag eller fredag. Men håpet er mandag.

Jeg er så spent

Takk for at du synes symptomene høres lovende ut. Jeg blir lei meg om TR dukker opp nå igjen. Vi er i PP7 nå og jeg håper at syv skal være vårt lykketall

Mvh Undre.
                  Kanskje vi begge skal vente med å teste til fredag og se hvem av oss som klarer å holde seg? Hehe. Jeg er helt håpløst så lenge jeg har tester liggendes! Det høres jo
                  lovendes med en svak strek/skyggestrek, men skjønner at du er skeptisk til den. Det er bare å vente å prøve å være positiv og tolmodig, men det er enklere sagt enn gjort. 6PP for oss og håper virkelig at vi har klart det nå, selv om jeg er veldig forberett på nok en TR. Dette blir vær siste sjangse for i år pga mannen sin jobb:/ Heia oss

Comment

• IKM i dag, ingen TR foreløpig. Men den har jo vært 3 dager forsinket tidligere pp så jeg stoler ikke på det. Jeg drømte om å få en sønn til i natt. Jeg håper det er noe i det
                    Mvh Undre.

Comment

• TR kom dessverre Den kom rett over midtnatt Da var pp7 fullført I gang med pp8 Alder 34.

Comment

TR kom dessverre Den kom rett over midtnatt Da var pp7 fullført I gang med pp8 Alder 34.
                        Så kjipt Føler med deg Undre. Jeg testet blendahvit i dag 11dpo og håpet renner ut. Her er det pp6. Skal ikke være enkelt dette her. Frykter at jeg og mannen er en dårlig match!

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Frk.Sanna Se innlegg
                          Så kjipt Føler med deg Undre. Jeg testet blendahvit i dag 11dpo og håpet renner ut. Her er det pp6. Skal ikke være enkelt dette her. Frykter at jeg og mannen er en dårlig match!
                          Hvis det kan være noen "trøst" så betyr det ikke nødvendigvis at noe er i veien, eller at man ikke er en god match. Mye tilfeldigheter som spiller inn.
                          Mannen min og jeg var til full utredning for ufrivillig barnløshet, men alt er tipp topp med oss begge.
                          Jeg har i tillegg superregelmessig syklus, så skulle tro det var lett å treffe på EL også.
                          Allikevel tok det 2 år for oss. (2 SA i prøveperioden)
                          Det er klart at man gjerne vil at det skal klaffe rask når man er igang med prøvingen, og tiden føles uendelig, men 6pp er egentlig ikke så mye. De aller fleste blir jo gravide innenfor 12pp

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Tonino Se innlegg

Hvis det kan være noen "trøst" så betyr det ikke nødvendigvis at noe er i veien, eller at man ikke er en god match. Mye tilfeldigheter som spiller inn.
                            Mannen min og jeg var til full utredning for ufrivillig barnløshet, men alt er tipp topp med oss begge.
                            Jeg har i tillegg superregelmessig syklus, så skulle tro det var lett å treffe på EL også.
                            Allikevel tok det 2 år for oss. (2 SA i prøveperioden)
                            Det er klart at man gjerne vil at det skal klaffe rask når man er igang med prøvingen, og tiden føles uendelig, men 6pp er egentlig ikke så mye. De aller fleste blir jo gravide innenfor 12pp
                            Tusen takk for positivt svar. Fantastisk at dere klarte det på egenhånd til slutt. Det må ha vært en tøff prosess<3! Jeg vet at 6/7 mnd ikke er mye, men jeg ble tidligere gravid for lett noe som bekymrer meg. Nå har ikke vi så god tid lengre siden klokken tikker for meg, men håper å tror at det ordner seg til slutt om vi så må ha hjelp for å få det til. Dersom TR kommer, blir det mest sannsynlig inseminering og femar på meg i nov.

Comment

TR kom dessverre Den kom rett over midtnatt Da var pp7 fullført I gang med pp8 Alder 34.
                              Så dumt! Lykke til med pp8! Krysser fingrene!

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Vetlamori Se innlegg

Så dumt! Lykke til med pp8! Krysser fingrene!
                                Takk Ja det var dumt TR kom atter en gang.

Comment

Working...
                                X