Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg er på syklus dag 22 av 28 (29). Jeg har 2 CB digital liggendes og 3 billigtester. Har ingen symtomer denne syklusen, men regner med å teste om et par dager. Merker du noe til at IKM nærmer seg undre?

Comment

• Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg
      Hei alle prøvere.

Noen med to blå?

Her er det syklusdag 25 av 30. 5 dager til IKM og 5 dager til testing.

Jeg har kun en test og det er en ClearBlue Digital med ukeindikator.

Jeg håper på to blå.

Jeg er i pp8.

Mvh Undre.
      Ptøver å ikke være altfor ivrig på symptomjakten, men det er ikke lett å la være når IKM nærmer seg.
      Selv synes jeg puppene er unormalt hovne/ømme.
      Føler meg oppblåst og forstoppet og har unormalt mye utflod. Men alt dette kan jo ha andre årsaker enn graviditet. Og med en gang man er prøver blir man jo mye mer oppmerksom på potensielle symptomer.
      Har vanligvis 28 dages syklus, men forrige var på 26, så regner med 26 dager. I så fall er IKM tirsdag. Hvis syklusen er 26 dager er det en sjanse for blink. Hvis 28 er det nok rimelig liten sjanse. Satser på test i slutten av neste uke hvis ikke tanta dukker opp til uken. Lykke til dere andre! Spennende, spennende! Er bare på pp 2, men fikk positiv test forrige pp, så må jo si at jeg håper veldig.

Comment

• 4 dager til ikm i pp8.

Plutselig kvalme, metallsmak og verker i eggstokkområdet..

Mvh Undre.

Comment

• Så kom Tante Rød Over i pp9

Comment

• Så utrolig kjedelig Undre Jeg fikk TR 3/4 dager før tiden sist syklus. Det eneste positive med det er at mannfortere kan starte på ny syklus. Vet at ingenting gir trøst nå, men håper motivasjonen/håpet kommer tilbake igjen. Vi MÅ aldri gi opp!!!!! Jeg kommer til å gå litt i kjelleren selv denne gangen om TR kommer siden vi hadde et AIH forsøk denne gangen!

Comment

• Helt sant dere må aldri gi opp
              etter 6 år og 9 prøverørs innsettingen fikk jeg tvillingene

Comment

• Lenge siden jeg har kikket inn her nå, har trengt litt avstand fra det hele og komme over spontanaborten. Sluttet og blø for en god uke siden men jeg lurer på om EL kan være på gang alt nå, hadde EL smerter i går morges og på ettermiddagen kom det en del slim. Men er det noen som vet om EL kan komme så kjapt etter sa? Trodde kanskje den ville komme slik som i en vanlig syklus, altså ca midt i syklus....

så utrolig kjedelig at den fæle tanta kom denne mnd også Undre27
                Og god adventsklem til alle dere andre tålmodige prøvere <3

Comment

• Opprinnelig lagt inn av FruMille Se innlegg
                  Lenge siden jeg har kikket inn her nå, har trengt litt avstand fra det hele og komme over spontanaborten. Sluttet og blø for en god uke siden men jeg lurer på om EL kan være på gang alt nå, hadde EL smerter i går morges og på ettermiddagen kom det en del slim. Men er det noen som vet om EL kan komme så kjapt etter sa? Trodde kanskje den ville komme slik som i en vanlig syklus, altså ca midt i syklus....

Jeg mistet første gang jeg var gravid og ble gravid i løpet av de 14 dagene etter utskrapning. Det er bare til å kose seg jevnt og trutt, så sitter det nok en spire igjen om ikke så lenge

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Frk.Sanna Se innlegg
                    Jeg mistet første gang jeg var gravid og ble gravid i løpet av de 14 dagene etter utskrapning. Det er bare til å kose seg jevnt og trutt, så sitter det nok en spire igjen om ikke så lenge
                    Ja, jeg har lest om flere som har blitt gravide før de får mensen igjen og om jeg blir det så er jo det kjempe kjekt de rådet oss selvsagt til å vente til jeg har hatt første mensen slik at jeg er sikker på at evt slå rester kommer ut med mensen. Vi kommer ikke til å gå aktivt inn for prøving denne mnd men kose oss når vi har lyst.... har ikke peiling om når EL egentlig vil finne sted, så derfor spurte jeg her inne om det er mulig at den kan komme tidligere etter en sa..

Comment

• Opprinnelig lagt inn av FruMille Se innlegg
                      Lenge siden jeg har kikket inn her nå, har trengt litt avstand fra det hele og komme over spontanaborten. Sluttet og blø for en god uke siden men jeg lurer på om EL kan være på gang alt nå, hadde EL smerter i går morges og på ettermiddagen kom det en del slim. Men er det noen som vet om EL kan komme så kjapt etter sa? Trodde kanskje den ville komme slik som i en vanlig syklus, altså ca midt i syklus....

Det kan absolutt skje! Skjedde med meg forrige graviditet. Masse lykke til! Her er nok TR på vei virker det som. Bare å se fremover, det er det eneste som funker

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Tonino Se innlegg

Det kan absolutt skje! Skjedde med meg forrige graviditet. Masse lykke til! Her er nok TR på vei virker det som. Bare å se fremover, det er det eneste som funker
                        Ja det kan virke som at det er mulig for det er tydelig at det er EL som har funnet sted kjipe tante rød altså, men som du sier,vi får bite tenna sammen og se framover

Comment

• 1 1/2 dag blødning og siden da har det vært NULL blødning.. Merkelig TR..

Comment

• Hei.

Er det noen med erfaring eller kunnskap her som kan kommentere litt rundt dette?

Jeg fikk jo TR denne PP 4dager før IKM. Jeg har blødd endel i 1 1/2døgn, så litt små spor av blod. Så ingenting. Skulle hatt TR 2 1/2dag lenger enn den varte.

Jeg har under blødningen kjennet stikking og smerter i midtre del av magen nede som føles som om det er inni livmoren. Jeg har enda jernsmak i munnen. Jeg er veldig trøtt og sliten.

Hvordan kan TR bli så kortvarig?

Jeg har ikke hatt noen brune klumper i det hele tatt. Jeg har hatt litt gammelt blod og ellers kun ferskt blod.

Det har siste 1-1/2døgnet ikke vært så mye som en prikk blod verken på toalettpapiret eller bindet.. Skjønner ingenting jeg.

TR pleier å være slik at dag 2 blør jeg veldig mye slik at det lekker ofte over på trusen og jeg må skifte bind ofte. Det har ikke hendt denne gangen.

Mvh Undre.
                            Last edited by undre27; 08-12-16, 15:42.

Comment

• Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg
                              Hei.

Er det noen med erfaring eller kunnskap her som kan kommentere litt rundt dette?

Jeg fikk jo TR denne PP 4dager før IKM. Jeg har blødd endel i 1 1/2døgn, så litt små spor av blod. Så ingenting. Skulle hatt TR 2 1/2dag lenger enn den varte.

Jeg har under blødningen kjennet stikking og smerter i midtre del av magen nede som føles som om det er inni livmoren. Jeg har enda jernsmak i munnen. Jeg er veldig trøtt og sliten.

Hvordan kan TR bli så kortvarig?

Jeg har ikke hatt noen brune klumper i det hele tatt. Jeg har hatt litt gammelt blod og ellers kun ferskt blod.

Det har siste 1-1/2døgnet ikke vært så mye som en prikk blod verken på toalettpapiret eller bindet.. Skjønner ingenting jeg.

TR pleier å være slik at dag 2 blør jeg veldig mye slik at det lekker ofte over på trusen og jeg må skifte bind ofte. Det har ikke hendt denne gangen.

Mvh Undre.
                              Ta en test om du er usikker på om du fortsatt kan være gravid? Jeg hadde en rar mens sist som kom 4 dager før tiden. Ikke alltid det er så lett å forstå seg på den kroppen!

Comment

• Jeg har bare hatt mens ca 2-3 dager de siste mnd. En dag med medium og resten spotting.

Comment

Working...
                                X