Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kroppens veier er uransakelige ;D
    Da jeg var førstegangs prøver brukte vi over 2 år, og i løpet av den lange prøvetiden gjorde kroppen min alle mulige krumspring hvor jeg tenkte at NÅ må noe være på gang. Sånn har kroppen min ALDRI oppført seg før osv osv. Merker at jeg fortsatt tenker sånn i jakten på symptomer når det nærmer seg IKM. Men dessverre er der jo kun en test som kan gi svaret.
    Lykke til! Er i full forvirring selv. Hadde IKM tirsdag/onsdag etter mine beregninger, og var heeeelt sikker på at TR skulle komme. Hadde DE menssmertene på tirsdag spesielt, og løp på toalettet 100 ganger for å sjekke, men ingenting. Nå har murringene gått over, men jeg har seriøst fått de største puppene! Ingen BH som passer. Men de er ikke ømme, kun hovnet opp veldig. Men hvis jeg skal regne vanlig syklus, sånn den har vært opp til forrige pp er ikke IKM før fredag, så drøyer'n til over helgen med test tenker jeg. Lykke til! Mirakler kan jo skje, men mest sannsynlig er det kroppen din som spiller deg et lite puss.

Comment

• Før tvillingene var jeg prøver nesten 6 år. Kjente masse da også, men ingenting som med tvillingene å var gravid flere ganger før det BO, SA og kjemisk. Å alle gangene forstå jeg at nå er jeg gravid. Å jeg kjente godt når jeg ikke var det. Ble ganske godt kjent med kroppen gjennom de årene men nå kan alt være annerledes, siden jeg har fått barn en gang

Comment

• Etter å ikke ha tatt EL-test på mange mnd tok vi vår første i natt. Den viste fullt utslag STERK POSITIV eggløsningstest i natt kl.00:15. Så vi fikk lagt inn litt "aksjer". Det samme gjorde vi dagen før Det betyr at TR, forhåpentligvis heller IKM er på 31.desember. Altså på nyttårsaften Det kunne være kjekt å gå det nye året i møte med et frø i magen

Noen som vet hvor lang tid i etterkant/forkant av eggløsningen at testen slår ut med full positiv på eggløsningstester?

Mvh Undre.

Comment

• Titter raskt innom etter mange ukers fravær, en hektisk tid hvor babylaging egentlig ikke har vært i tankene. Men vi hadde no oss noen kosestunder (tilfeldigvis ) rundt EL tiden, og siden jeg ikke aner når EL egentlig fant sted etter SA'en så blir jo det spennende å se til uken om tanta kommer eller ei. Mener at det er to uker "ich" siden jeg merket på kroppen at EL var i gjære. Håper dere alle har hatt en fin førjulstid så langt og at dere får en fin uke fram mot jul tvi tvi til dere alle

Comment

• Ville bare stikke innom å si hei
            Jeg har vært her jevnt og trutt siden 2009, da vi startet prøvingen på nr. 1. Det skulle ta 2 år og 7 mnd, 3 prøverørsforsøk, 1 MA og 1 SA før det klaffet. Nr. 2 kom på PP2 (Tok meg 3 mnd å komme over sjokket!), og nå er vi i gang med prøvingen på nr. 3.
            Jeg er 29 år og gift med min kjære gjennom 11 år, og bor på Sunnmøre. Har 2 flotte gutter født 2012 og 2014
            Vår etterlengtede prins kom til verden 28.05.12, og ble storebror 12.10.14. Sladrer med Lilla87.

Comment

• Hei alle prøvere

Nå er det bare 10-11dager til IKM Jeg ser frem mot IKM For jeg håper at det ikke kommer noen menstruasjon. IKM er på nyttårsaften

Mvh Undre.

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Lykkekløver Se innlegg
                Ville bare stikke innom å si hei
                Jeg har vært her jevnt og trutt siden 2009, da vi startet prøvingen på nr. 1. Det skulle ta 2 år og 7 mnd, 3 prøverørsforsøk, 1 MA og 1 SA før det klaffet. Nr. 2 kom på PP2 (Tok meg 3 mnd å komme over sjokket!), og nå er vi i gang med prøvingen på nr. 3.
                Jeg er 29 år og gift med min kjære gjennom 11 år, og bor på Sunnmøre. Har 2 flotte gutter født 2012 og 2014
                Så spennende husker deg godt fra 2009

Comment

• Det blir spennende ja husker godt deg også Idamari. I gang med nr 3 du også ja?
                  Vår etterlengtede prins kom til verden 28.05.12, og ble storebror 12.10.14. Sladrer med Lilla87.

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Lykkekløver Se innlegg
                    Det blir spennende ja husker godt deg også Idamari. I gang med nr 3 du også ja?
                    Ja, tok ut spiralen i mai
                    har ny mann. Alle prøver ser fine ut på begge to.
                    jeg har tynne slimhinner men burde klaffe av seg selv

krysser for at det klaffer snart

Comment

• Jeg snakket med sykpleier fra Hausken i dag. Legen anbefaler oss nytt AIH forsøk med femar. Jeg har sagt at jeg heller ønsker bruke penger på å sjekke egglederne, men siden vi har time på sykehuset i februar så venter vi nok til dess om jeg ikke blir veldig utolmodig i jan. Mannen er nå hjemme enda, så er vi heldig for vi et forsøk til på egenhånd denne syklusen, men det vet vi ikke før på fre ettermiddag.

Krysser fingrene for 2 streker på dere andre som skal teste før nyttår

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Idamari Se innlegg

Ja, tok ut spiralen i mai
                        har ny mann. Alle prøver ser fine ut på begge to.
                        jeg har tynne slimhinner men burde klaffe av seg selv

krysser for at det klaffer snart
                        da satser vi på at det gjør det lykke til

Comment

• Bare 9-10dager til IKM og jeg venter i spenning nå i pp9 og håper på to blå

Mvh Undre.

Comment

• Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg
                            Bare 9-10dager til IKM og jeg venter i spenning nå i pp9 og håper på to blå

Mvh Undre.
                            håper med deg

Comment

• Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	36.8 KB
ID:	2383913

8-9dager til IKM og jeg kan nesten ikke vente Fikk denne testen natt til 16.des

Mvh Undre.

Comment

• Siden mensen ikke har dukket opp når jeg forventet det, så tok jeg en test nå i morges, den viste gravid 1-2 uker
                                så da ble det ingen mensen på meg etter SA'en for 4 uker siden, men verdens fineste julegave på forhånd i stedenfor <3

Comment

Working...
                                X