Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråd for oss prøvere rundt og over 30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gratulerer så mye FruMille. Det må være verdensbeste julegave. Nyt det

Jeg har mannen enda og EL er om ca 5 dager, så kanskje vi får lagt inn aksjer denne gangen alikevel selv om jeg egentlig tror jeg har fått tette eggledere eller noe siden jeg enda ikke har blitt gravid etter 8 mnd! Uansett bedre med å prøve enn ingen prøving uansett. Ikke lenge til timen på sykehuset heller som er 1.02.

Ønsker dere alle riktig god jul. Måtte 2017 bli baby året

har mannen hjemme enda skulle det stå. Vi får vite ila dagen om han er hjemme til over jul

Comment

• Gratulerer
      Vår etterlengtede prins kom til verden 28.05.12, og ble storebror 12.10.14. Sladrer med Lilla87.

Comment

• Opprinnelig lagt inn av FruMille Se innlegg
        Siden mensen ikke har dukket opp når jeg forventet det, så tok jeg en test nå i morges, den viste gravid 1-2 uker
        så da ble det ingen mensen på meg etter SA'en for 4 uker siden, men verdens fineste julegave på forhånd i stedenfor <3
        Gratulerer

Comment

• I natt fikk jeg plutselig 5 sekunders smerte midt i underlivet. kanskje det kan ha vært et egg som festet seg? IKM om 7-8dager 8-6 DPO i dag.

Mvh Undre.

Comment

• Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	138.7 KB
ID:	2384003 HCG med 25mlU/ml følsomhet

Comment

• Gratulerer! Verdens beste julegave
              Vår etterlengtede prins kom til verden 28.05.12, og ble storebror 12.10.14. Sladrer med Lilla87.

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Lykkekløver Se innlegg
                Gratulerer! Verdens beste julegave
                Takk tror eg

Comment

• Click image for larger version

Name:	
Size:	206.3 KB
ID:	2384091Click image for larger version

Name:	
Size:	208.1 KB
ID:	2384092Click image for larger version

Name:	
Size:	142.4 KB
ID:	2384093 Hei alle prøvere
                  Endelig i PP9 gikk det vår vei og vi er nå offisielt gravid IKM er ikke før 30-31.des.
                  Vi hadde positiv EL test ved midtnatt natt til 16.des, eggløsningssmerter i 1time tidlig morgen 17.des, eggfeste smerter i 5 sek ved midtnatt natt til 23.des og første positive test i går (2+5 etter TR og 3+0 etter EL) I dag testet jeg først med strimlene så tok jeg en digital og visste det kunne være for tidlig å slå ut
                  VI FIKK POSITIV på eggløsningstest, graviditetstest og digital graviditetstest Nå er vi offisielt gravide!! Tenke seg til at vi skulle finne det offisielt ut på vårt barns 1 bursdag
                  JEG ER SÅ LYKKELIG
                  Jeg er gravid, vi er gravid
                  Dette er fantastiske nyheter
                  Mvh Undre.

Comment

• Er ingen aktive i denne tråden lenger?

Comment

• På de ti åra jeg har prøvd, så har hatt mange tanker. For "alle" får det til, men ikke jeg...
                      Ikke noe morsomt. Men det er nok vanlig for oss som ikke får til. Mange venner og bekjente har barn, og jeg føler meg mer og mer utenfor.
                      Jeg håper det blir min tur også snart...

Denne tråden her har jeg unngått, siden jeg ikke har følt meg rundt 30. Men nå, nærmer jeg meg... Så tenkte å titte innom... Hehe.

Vesla89, straks 28 år, uten prevansjon siden juli 2008, var prøver til juli 2013, samlivsbrudd. Ny kjæreste juni 2015, prøver igjen desember 2015.
                      1 IVF: Tidlig abort ca 4+6
                      1 IVF: 1 frys: 2 egg inn. SA 5+0
                      2 IVF: Negativt, Bare ett modent egg.
                      3IVF: To egg inn. Lillejenta kommer rundt 21.08.20

Comment

• Jeg er innom forumet, men har ikke skrevet i tråder, bare leser siden jeg syns det er litt vanskelig med disse voldsomme SAene og folk rundt meg går gjennom vellykkede svangerskap. For all del- jeg gleder meg med de som får barn og venter på termin, men ja det er vanskelig..

Ikke skal vi prøve mer heller egentlig, og det er en sorg i seg selv...

Har forresten en uåpnet pakke med testpinner til CBFM om noen er interessert. Monitoren er ødelagt og må sendes til reparasjon og jeg tok plasten av esken med pinnene så får ikke returnert de.

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Vesla89 Se innlegg
                          På de ti åra jeg har prøvd, så har hatt mange tanker. For "alle" får det til, men ikke jeg...
                          Ikke noe morsomt. Men det er nok vanlig for oss som ikke får til. Mange venner og bekjente har barn, og jeg føler meg mer og mer utenfor.
                          Jeg håper det blir min tur også snart...

Denne tråden her har jeg unngått, siden jeg ikke har følt meg rundt 30. Men nå, nærmer jeg meg... Så tenkte å titte innom... Hehe.

Vesla89, straks 28 år, uten prevansjon siden juli 2008, var prøver til juli 2013, samlivsbrudd. Ny kjæreste juni 2015, prøver igjen desember 2015.
                          Hei vesla89 jeg heier på deg <3 like mye som for 9 år siden. Håper vi blir gravide. Jeg har også ny kjæreste, skal til medicus på mandag å få svar på mine prøver. Har så tynne slimhinner i livmora.

Comment

• Det er spennende med ny prøving
                            Har dere prøvd lenge? Jeg er så spent på hva gyn sier til meg når jeg skal dit. Teller ned dager og føler at jeg nok får beskjed om at det er for tidlig enda... :/

Men da jeg var der, for sånn kreftprøv(?) i mai, fikk jeg beskjed om at jeg hadde super slimhinne, som var enten mensklar, eller gravid, mensen kom ett par dager etterpå.

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Vesla89 Se innlegg
                              Det er spennende med ny prøving
                              Har dere prøvd lenge? Jeg er så spent på hva gyn sier til meg når jeg skal dit. Teller ned dager og føler at jeg nok får beskjed om at det er for tidlig enda... :/

Men da jeg var der, for sånn kreftprøv(?) i mai, fikk jeg beskjed om at jeg hadde super slimhinne, som var enten mensklar, eller gravid, mensen kom ett par dager etterpå.
                              Da er du heldig som har tykke slimhinner. Mine er bare på 4 mm ca. Sluttet på prevensjon i mai 2016. Så snart 1 år. Alt ser bra ut, bortsett fra slimhinnene.
                              Å det er noe av det vanskeligste dem har med å gjøre, dessverre.

Comment

• Jeg slutta i desember 2015, så litt før deg, men ikke brukt hormonprevensjon siden jeg var 18.

Mine var på 12 mm dem. Om jeg ikke husker feil. Så de var tykke og fine, og ikke sa gyn så mye om cyster og sånn heller.
                                Men kjedelig når ikke ting klaffer likevel.

Comment

Working...
                                X