Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Til alle prøvere!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hei åssen går det med dere prøvere?

Her har det endelig klaffet etter og ha prøvd i nesten 2 år ♥️ Vi hadde fått time til utredning for ufrivillig barnløshet, dro inn på samtale og fikk masse spm å masse skjemaer som måtte fylles ut.. så tok han GU og vaginal ul for og sjekke om alt stod bra til og da sa han "men du er jo gravid".. både jeg og gubben fikk sjokk for vi hadde jo ingen aning så vi er kjempehappy var 7 uker pluss minus og nå er jeg da 11+1 <3

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Ugla92 Se innlegg
      Hei åssen går det med dere prøvere?

Her har det endelig klaffet etter og ha prøvd i nesten 2 år ♥️ Vi hadde fått time til utredning for ufrivillig barnløshet, dro inn på samtale og fikk masse spm å masse skjemaer som måtte fylles ut.. så tok han GU og vaginal ul for og sjekke om alt stod bra til og da sa han "men du er jo gravid".. både jeg og gubben fikk sjokk for vi hadde jo ingen aning så vi er kjempehappy var 7 uker pluss minus og nå er jeg da 11+1 <3
      Fantastisk, gratulerer så mye

Comment

• Resten av meldingen min forsvant. Har du ikke hatt regelmessig syklus siden du ikke har merket at du var gravid? Vi er kommet i dpoland i PP6. Begynner å
        bli litt utolmodig siden jeg nærmer meg 37 år. Jeg ble rask gravid i 20 årene, så dette stresser meg litt.
        Nyt følelsene av å ha testet positivt)

Comment

• Syklusen min har vært veldig uregelmessig i 6 mnd pluss minus, så var vandt til at den var borte i 1-2 mnd.. så tenkte aldri tanken på at jeg var gravid jeg var mye kvalm, mat gjorde det bare verre.. men kastet aldri opp, har hatt noe lignende før og det var mye stress med flytting og alt.. koblet det ikke sammen pga altfor mye nedturer i de forrige pp'ene :/ så vi ga litt opp når vi fikk brevet om time til utredning og det var nok da det klaffet av seg Selv gitt

skjønner det har du pratet med lege om det? Tenker på om dere får no slags hjelp eller oppfølging spennende og høre åssen andre har det og sånn

vi er fortsatt i sjokk, men gleden er stor

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Ugla92 Se innlegg
            Syklusen min har vært veldig uregelmessig i 6 mnd pluss minus, så var vandt til at den var borte i 1-2 mnd.. så tenkte aldri tanken på at jeg var gravid jeg var mye kvalm, mat gjorde det bare verre.. men kastet aldri opp, har hatt noe lignende før og det var mye stress med flytting og alt.. koblet det ikke sammen pga altfor mye nedturer i de forrige pp'ene :/ så vi ga litt opp når vi fikk brevet om time til utredning og det var nok da det klaffet av seg Selv gitt

skjønner det har du pratet med lege om det? Tenker på om dere får no slags hjelp eller oppfølging spennende og høre åssen andre har det og sånn

vi er fortsatt i sjokk, men gleden er stor
            Det er jo bare helt fantastisk skjønner dere er litt sjokket, men dere kunne ikke fått en bedre overraskelse Jeg har vært hos privatklinikk, tok Gu og UL og jeg hadde med meg svarene fra blodprøve jeg tok hos legen et par uker i forkant. Mannen leverte inn sædprøve og alt så fint ut med oss begge. Vi fikk beskjed om å prøve selv i et halvt år til. Vi vuderer om vi skal ha et forsøk med inseminering (AIH) i mellomtiden, men først se hvordan denne PP'n går. Jeg har time på sykehuse for utredning i februar, men det kan nok ta sin tid med den prosessen i det offentlige.

Comment

• Jeg har veldig stabil syklus heldigvis. Det blir spennende å se hva som skjer fremover og eventuelt om vi bestemmer oss for en inseminering før jul, men mannen min har reisejobb så det er litt komplisert. Vet vi kan fryse ned sæd visst vi ønsker det☺️

Comment

• Over 2 1/2 uke siden utskraping etter en rester ved SA. G-test er nesten helt negativ kan så vidt hvis jeg anstrenger meg sterkt skimte en strek. EL-test er meget sterk. Jeg er usikker når TR er ventet.. Ved forrige utskraping kom den 28dager etterpå. Nå er det dag 18.

Kan det bety eggløsning?
                Eller er det HCG hormonet som slår ut? Jeg vet at EL-tester hos meg slår ut når det er HCG i urinen...

Noen som har erfaring med å prøve før første TR uten at det ender i SA og MA?

ordforklaring:
                SA= spontanabort
                MA= missed abortion
                EL-test= eggløsningstester
                G-test= graviditetstester
                TR= mensen/tante rød

Mvh Undre.

Comment

Working...
                X