Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Kan dette være en festeblødning??

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kan dette være en festeblødning??

Hei.
    Lurer veldig her, så jeg må spørre.
    Hadde El den 24 juni, å på søndag (26 juni) hadde jeg slim på papiret deretter på mandag og i dag har jeg rosa blod på papiret. Det er ikke mye, må ikke bruke innlegg eller noe, kommer kun på papiret når jeg tørker meg. Det er nå 9 dager til jeg skal ha mensen. Kan dette være en festeblødning? Tror dere jeg kan ta en test på fredag, det er da 7 dager til mens?
    Håper noen kan svare meg litt, siden jeg ikke hadde noe slik med min datter for 9 år siden
    Blir veldig glad for alle svar, å krysser fingrene

Re: Kan dette være en festeblødning??

Det kan jo ha vært en festeblødning, men ville ventet med å teste til tidligst dagen før forventet mens. Selv om HcG stiger etter festet egg, så vil det være veldig liten mengde frem til forventet mens. Krysser fingrene for at det er starten på en spire der inne! 😄

Comment

Sv: Re: Kan dette være en festeblødning??

Takk jeg håper også det, men må være litt realistisk også. Men vi får krysse fingrene jeg får prøve å vente til dagen før mens, ellers får jeg bare kjøpe 2

Comment

Sv: Kan dette være en festeblødning??

Det KAN selvfølgelig være en festeblødning (alt går an, og ingenting er "rart" i prøververdenen). Men av det jeg har hørt av andre og erfart selv, så er festeblødning klart friskt blod.
        Jeg opplevde en slik blødning på 9DPO. Jeg var på do, tørket meg etter tissing og fikk relativt mye rødt blod på papiret. Det kom helt plutselig! Tørket meg en gang til, men det var ikke mer. Så ikke mer siden... to dager senere testet jeg positivt på g-test.
        2004 2010 2015

Comment

Hei igjen. Tok en test på fredag, den var negativ noe som jeg trodde den kom til å være. I dag hadde jeg en spotting med friskt blod. Er nå 2-3 dager til jeg skal ha mensen. Jeg bruker ikke å ha spotting bare 2-3 dager før. Har en ny test liggende som jeg skal ta på fredag. Men er dette bare en ønsketenkning fra min side eller er det et lite håp?? Takk for tidligere svar.

Comment

Det er ikke godt å si. Det er godt å kunne ha håp da! Og over er det ikke før mensen faktisk er der
            Samtidig er det greit å være litt realistisk også. Hormonkrøll kan være årsak til plutselig spotting i forkant av mens. Lykke til med test til helga! Hååååpe.
            2004 2010 2015

Comment

Hei,jeg er ei på 27, jeg og nå mannen min, giftet oss for 16 dager siden, prøver og har prøvd i ca 1 år nå. Har en jevn syklus på 30/31 dager. Og hatt det siste året kun to sykluser som en har vært kortere og en lengre. Hadde ikm 17 juni. Og i følge appen var mine mest ferie dager fra 29 juni - 5 juli. Med eggløsning 4, da jeg ikke har testet når den kom for var på bryllupsreise så lurer jeg på en ting. For 7 juli fikk jeg plutselig (unnskyld detaljer) en liten klump med litt blod og litt utover dagen lyserosa på papiret, det er da 3 dager etter jeg skulle hatt el og 11 dager for forventet ikm. Vært litt svimmel de siste dagene og blir sliten av å gå opp trapper. Drakk også endel i eggstokkene. Og de 3 siste dagene har jeg plutselig begynt å brekke meg uten at jeg er kvalm på morran. Er det kanskje sen el pga jeg dro på ferie? Noen som har noe tips eller ideer? Har aldri opplevd det før. Ikm nå er 18.juli og den appen har ikke tatt feil siste året.
              Beklager langt avsnitt 😂😃
              Mvh prøver 27 år.

Comment

Working...
              X