Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Syklus spm

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Syklus spm

Hei,jeg er ei på 27, jeg og nå mannen min, giftet oss for 16 dager siden, prøver og har prøvd i ca 1 år nå. Har en jevn syklus på 30/31 dager. Og hatt det siste året kun to sykluser som en har vært kortere og en lengre. Hadde ikm 17 juni. Og i følge appen var mine mest ferie dager fra 29 juni - 5 juli. Med eggløsning 4, da jeg ikke har testet når den kom for var på bryllupsreise så lurer jeg på en ting. For 7 juli fikk jeg plutselig (unnskyld detaljer) en liten klump med litt blod og litt utover dagen lyserosa på papiret, det er da 3 dager etter jeg skulle hatt el og 11 dager for forventet ikm. Vært litt svimmel de siste dagene og blir sliten av å gå opp trapper. Drakk også endel i eggstokkene. Og de 3 siste dagene har jeg plutselig begynt å brekke meg uten at jeg er kvalm på morran. Er det kanskje sen el pga jeg dro på ferie? Noen som har noe tips eller ideer? Har aldri opplevd det før. Ikm nå er 18.juli og den appen har ikke tatt feil siste året
    Beklager langt avsnitt 😂😃
    Mvh prøver 27 år.

Re: Syklus spm

Tenker du hadde El på bryllupsreisen jeg, blodet var festeblødning og du kanskje er gravid? Har du testet? Dersom du ikke har det, ville jeg begynt med det og tatt det derfra☺

Comment

Sv: Syklus spm

Nei har ikke testet 😁 få gjøre det fra i morra av 😊😊 har en følelse av sen el, men hadde vært hyggelig om det var en spire der 😊😊takk for svar 😁

Comment

Working...
      X