Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Gravid eller ikke?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gravid eller ikke?

Prøver å bli gravid for første gang. Hadde EL 29 juni, forventet ikm 12 juli.
    Begynte å få murringer og stikkinger ca. 4 juli og har hatt det hver dag siden, samt ømme bryster og hvit kremete utflod.
    Tok graviditetstest (RFSU test tidlig) idag som viste en svak strek som forvirrer meg litt. Kan neste ikke se noe, men ser litt at det er en stek. Spesielt når jeg holder dne mot lyset og ser i alle mulige vinkler. Har hørt om skyggestreker. Hva tror dere? Legger ved bilde.
    Attached Files

Sv: Gravid eller ikke?

Ser streken!! Hvisker gratulerer, og venter i spenning på oppdatert og ny test om et par dager

Comment

Krysser fingre!!!😄 Tester igjen om to dager.

Comment

Re: Gravid eller ikke?

Ser antydning ja!
        Sliter med det samme, tok test i dag, men er den positiv? jeg tester alt for tidlig, fire dager før ikm ;p
        http://tinypic.com/usermedia.php?uo=...c#.V4KarTW-MtE

Comment

Sv: Re: Gravid eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av ingboe Se innlegg
          Ser antydning ja!
          Sliter med det samme, tok test i dag, men er den positiv? jeg tester alt for tidlig, fire dager før ikm ;p
          http://tinypic.com/usermedia.php?uo=...c#.V4KarTW-MtE
          Ser den! så gratulerer ser ikke ut som noe skyggestrek

Comment

Opprinnelig lagt inn av rosanurse Se innlegg
            Prøver å bli gravid for første gang. Hadde EL 29 juni, forventet ikm 12 juli.
            Begynte å få murringer og stikkinger ca. 4 juli og har hatt det hver dag siden, samt ømme bryster og hvit kremete utflod.
            Tok graviditetstest (RFSU test tidlig) idag som viste en svak strek som forvirrer meg litt. Kan neste ikke se noe, men ser litt at det er en stek. Spesielt når jeg holder dne mot lyset og ser i alle mulige vinkler. Har hørt om skyggestreker. Hva tror dere? Legger ved bilde.
            Det var en slik strek jeg hadde med den testen dagen før jeg testa med clearblue. Jeg er egentlig ikke noe fornøyd med rfsu-testene, fordi jeg synes selv de ikke viser "tidlig", og det er veldig vaskelig å tolke. Men jeg ser streken, og vil anbefale å ta en clearblue i morgen

Comment

Click image for larger version

Name:	13625143_10157270120105294_430167702_n.jpg
Views:	1
Size:	22.0 KB
ID:	2290505

Testet igjen idag med morgenurin med en annen type test som jeg hadde. Den viste en sterkere strek, men fortsatt litt svak.
              Skal ut å kjøpe Clearblue idag og ta den med morgenurinen imorgen.
              Jeg er så redd for at de svake strekene gir falske forhåpninger! Og tenker litt at det må være for godt til å være sant, ettersom at vi bare har prøvd i 3 mnd.

Comment

Opprinnelig lagt inn av xpressit Se innlegg
                Det var en slik strek jeg hadde med den testen dagen før jeg testa med clearblue. Jeg er egentlig ikke noe fornøyd med rfsu-testene, fordi jeg synes selv de ikke viser "tidlig", og det er veldig vaskelig å tolke. Men jeg ser streken, og vil anbefale å ta en clearblue i morgen
                Det er godt du sier Kjøper Clearblue idag. Helt håpløst å tyde de strekene!!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Ohmamma Se innlegg
                  Ser streken!! Hvisker gratulerer, og venter i spenning på oppdatert og ny test om et par dager
                  Tester igjen med Clearblue imorgen

Comment

Ser streker på alle testene her. Ganske sikker på at det slår ut på cbd på dere begge to!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Ohmamma Se innlegg
                      Ser streker på alle testene her. Ganske sikker på at det slår ut på cbd på dere begge to!
                      Takk for svar! 😊 Hååper det!

Comment

Gratulerer! Ser positiv ut, uten tvil !

Comment

Re: Sv: Gravid eller ikke?

Der ser man streken! Gratulere!!

Comment

Re: Gravid eller ikke?

Slenger meg på her, om det er OK? Helt ny her inne! Nå er ikke jeg noen ekspert, men ser ut som det er positivt for dere ja
                            Jeg er selv ca. 12 (?!) dager etter IKM, men får bare blendahvite RFU tester, frustrerende! Men kanskje jeg skal gå til innkjøp av en CB test, om de er bedre? Noen andre som har lignende erfaring, å testet positivt sent? Kan legge til at jeg ar veldig ustabile sykluser, siden vi startet prøvingen i januar. Tror jeg er på ca. 12-13 IKM, da jeg hadde en positiv EL-test fra CB den 14.juni. Men med fortsatt negative tester begynner jeg å miste håper litt.. Noen med erfaringer som har noen tips og råd? (kan jeg forresten spørre om dette her, eller burde jeg starte en "egen" tråd?? Er som sagt helt ny her)

Comment

Click image for larger version

Name:	13649550_10157270690390294_1244341194_n.jpg
Views:	1
Size:	28.5 KB
ID:	2290508

Løp på butikken for å kjøpe en cbd idag!! Og den var positiv!!! HURRAA!!! Dette er uvirkelig! Gleder meg til å fortelle kjæresten når han kommer hjem.
                              Syns alle de andre tester med streker har vært utrolig vanskelig å tyde. Kommer aldri til å bruke annet enn Clearblue digital hvis jeg planlegger graviditet en annen gang.
                              Tusen takk for alle svar!! Og lykke til, til de av dere som prøver!

Comment

Working...
                              X