Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Forteller dere at dere prøver?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Forteller dere at dere prøver?

Jeg bare lurer på om dere fortalte venner og familie at dere prøver å få barn? Vi har ikke sagt det til noen. Orker ikke mer press enn det vi lager selv! Vi har også tenkt å ha hemmeligheten en stund for oss selv når jeg har blitt gravid. Ha det litt for oss selv før vi forteller alle det. Håper vi får det til denne måneden!
    102
    Ja.
    11.76%
    12
    Nei.
    42.16%
    43
    Bare til den nærmeste familien eller nær venn.
    46.08%
    47

I nettverdenen har jeg vært ganske åpen om det og etter hvert så kjenner jeg jo en del damer fra nettet i det virkelige liv så de vet om det, men familie og gamle venner vet ikke noe.
    Nennemor vinker 1 : , Elise f. juli -99 Eirik f. mars -02 :hopp3: og Lars f. okt. -04

Comment

Har bare sagt det til en venninne. Det viste seg at hun og samboeren også prøvet( nr 2). Vi har tenkt å ha det litt for oss selv først men kjenner jeg oss rett så går vel ikke det å skjule. Tenker også at hvis det ikke går bra så skjønner folk bedre hvorfor du er trist!! Eller hva synes dere andre?

Synes hvertfall at det er greit å ikke si noe nå, siden det kan ta så lang
      tid før det faktisk skjer!!!

Hilsen
      Mamma til bøllefrøet, Lille T og Lillebror L

Comment

Nei vi forteller det ikke til noen.
        Da vi fikk nr 3 kom det noen sure komentarer som "var det med vilje", "det finnes prevensjon" osv. Derfor vil jeg ikke bli psyket ned av teite komentarer allerede før graviditeten.
        Vil være 100% sikker , stolt, glad og selvsikker når budskapet overbringes.
        Men det har vært suuupert å dele med alle dere damer på nett!!!
        Har sittet å lurt noen ganger på hva jeg gjorde i akkurat disse epokene av de andre svangerskapene?
        En blir vel litt ekstra opptatt av det, når en "snakker" og leser mye om det tror jeg
        Hilsen Titti
        Som har gullunger født 96 & 98 & 00 & 04

Comment

Eg har jo selfølgelig fortalt det til dere damer da
          Også har eg fortalt det til venninna mi. Det er alle.
          Nå trengte ikkje me prøve så lenge, men eg hadde nok ikkje sagt det til fleire dersom me måtte forsette.
          Eg hadde heller ikkje komt til å sagt det dersom me var førstegangs prøvene
          Mamma'n til 01040710

Comment

heisan
            jeg sa det til noen venninner ,men ikke familien,de behøver ikke og få vite noe slikt synes jeg,men det var heller ikke noe jeg skrek høyt om heller da..

Comment

Opprinnelig lagt inn av titti
              Nei vi forteller det ikke til noen.
              Da vi fikk nr 3 kom det noen sure komentarer som "var det med vilje", "det finnes prevensjon" osv. Derfor vil jeg ikke bli psyket ned av teite komentarer allerede før graviditeten.

Jeg blir sinna :x når jeg hører at du har fått så idiotiske kommentarer. For det første så er det jo et valg som du og partneren tar som bare rører dere, for det andre så er det fantastisk hver gang det skjer. Verdens vanligste mirakel,ja, men fullt ut et mirakel!!!
              Og selvfølgelig er noen graviditeter med vilje!!! Skulle bare mangle. Er det ikke det som er primære grunnen til at vi finnes?

Men jeg må si at jeg gruer meg for å fortelle det til min sjef. Han pleier å felle ganske sure kommentarer når noen blir gravid( har vært en del i det siste ). Jeg kan skjønne at det kan være slitsomt som ansvarlig å måtte skaffe erstatter/ vikar, men det er så feil instilling. Han burde være litt glad på andres vegne isteden for å prate om problemene det forårsaker, eller?

Nej, her har likestillingen ikke kommet så langt.
              ( hører med til historien at sjefen nylig blev pappa, så kanskje instillingen blir en annen nå?
              Mamma til bøllefrøet, Lille T og Lillebror L

Comment

E helt enig med bella...Ble litt sint da æ leste di komentaran titti hadde fått....Det e jo deres valg å det e da fint at man får nye verdens borgere, vi lever jo ikj for evig heller...

Lykke til med å fortelle sjefen om graviditeten, håper det ordner seg... :P 8)
                Stor klem fra Katja og gull ungene

Comment

Takk for alle svar. Jeg synes også det er flott å "prate" med dere på forumet!! Lykke til med prøving, sure sjefer og ekle kommentarer. STÅ PÅ!!

Comment

Stå på ja
                    Ikkje mist motet!
                    Mamma'n til 01040710

Comment

Hei!

Jeg har fortalt det til noen allerede, et par arb.kollegaer,et par veninner utenom, ei kusine og søster.Har sagt det til de jeg vet vil være der å støtte om ting skulle gå galt. Men jeg er jo ei plaprehøne, så typen er overbevist om at jeg kommer til å si det til "alle" om jeg får to blå

Er spennt på hvordan arb.giver reagerer jeg , men nå jobber jeg i et så kvinnedominert yrke, at det tror jeg han er godt vant med (barnehage).
                      Det MÅ de akkseptere!

Comment

For det første har jeg ikke pokerfjes, er så innamsri dårlig til å ljuge...

For det andre er det neppe noen bombe at når førstemann er 3 år, så prøver man å få til søsken...

Hvis det tar lang tid før det skjer noe er det vel ikke SÅ gøy, når alle går og kikker på magen min, men men...

Comment

Ja

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å fortlle det til noen,
                          utenom min mann da...

Men nå tror jeg snart alle vet det...
                          Klarer ikke å holde munn om det!

Tørr ikke å si noe til mamma da...
                          ADA

Comment

Tror du ikke mamma blir glad da? Jeg vet at mamma og svigermor blir glad hvis jeg sier at jeg er gravid. Vil ha barnebarn de! Vi er inne i 6 pp og har ikke sagt det til noen. Holder at jeg deler skuffelsen og forhåpentligvis snart gleden med min mann. Men det kan nok hende at noen skjønner litt ja... Er jo 24 år, godt etablert og venninnene mine vet at jeg har lyst på barn...

Comment

je har fortalt det til ei venninne. Resen av vennene + familien får ikke vite noe før det skjer

Er litt redd for kommentarer som; det blir tungt for deg, det var vel ikke planlagt osv.....

Saken er den at sambo flytter bort for å studere til høsten så da sitter jeg her alene men gutten vår på 1,5 år og forhåpentlig en i magen
                              Har tenkt nøye gjennom det og selv om det blir slitsomt vil vi ha en til nå :oops:

Når "frøet" er i magen må de bare si hva de vil :o :o :o

Comment

Working...
                              X