Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Ta rosenrot!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ta rosenrot!

Jepp, det er lurt! Både mannen og deg selv.
    Jeg leste et sted at dette var bra for fruktbarheten og kjøpte det til oss. Vi tok det før EL, store doser begge to i et par ukers tid og så satt den som et skudd!

Det er jo verdt å prøve da!
    Begge jentene mine er født hjemme!

Sv: Ta rosenrot!

Så bra å høre da....det skal jammen meg vi prøve oss på også....men det er jo såå masse forskjellig av de rosenrotene....hvilken rosenrot brukte dere?? har du eventuelt en link til en side``?
    Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Nei, jeg kjøpte min på helsekosten jeg... Har ingen link. Den var fryktelig dyr da. Så gå for den beste!

Comment

oki... det skal jeg sjekke ut Men hva gjør egentlig rosenrot? sånn bortsett fra å gi mer sexlyst?
        Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Nå har jeg nettopp bestilt en gratis måned med rosenrot så ¨nå skal vi prøve ut det fremover...både samboern og jeg

Comment

rosenrot og større sexlyst? Jo det har jeg hørt. Jeg testa det på samboeren men fikk ikke akkurat det jeg ønsket utav det, hehe Men det kan jo godt hende at det har effekt på andre ting. Så det er verdt et forsøk!

Nå er jeg endelig
            for at nurket holder seg i hulen sin!

Comment

ja nå har samboern gått på det i en uke, men ingen resultat enda...håper den begynner å fungere snart..hehe..

Comment

jeg husker ikke hva mer rosenrot gjør for fruktbarheten.. kan google og se hva som kommer opp..

jeg husker at jeg ga mannen store doser (triplet tror jeg) og jeg merket det etter kort tid. kanskje dere ikke tar store nok doser???

Comment

nja, det kommer ikke opp selve hvorfor man kan bli mer fruktbar men jeg fikk opp at det var blitt gjort en studie hvor en gruppe av kvinnene som tok rosenrot ble gravide...
                  google det selv

Comment

jeg selv tar ikke rosenrot siden jeg går på masse andre tabletter, men mener du virkelig at jeg skal gi mannen mer enn det som står på pakken? Der står det 1-2 tabletter daglig---mener du jeg skal gi han 3-4 daglig istedet`??

Comment

jeg doblet dosen da vi tok det i allefall. så vi tok vel 2 eller 3 piller daglig. husker ikke hvor høy dose det var desverre.. men de er jo naturlig så det gjør ingenting om man overdoser i små perioder

Comment

ja nå har samboern gått på rosenrot i 1 måneds tid på vanlig dose, men det har ikke økt lysten hans noe særlig, så nå så har vi økt dosen til det dobbelte!! Så får vi se hva som skjer!!!

Comment

dere får prøve dere frem. jeg merket det med en gang da mannen tok det her i huset!
                          det er sikkert forskjell på rosenroten også. det glasset jeg hadde var skikkelig dyrt og hadde få piller i seg. og vi doblet/triplet dosene. hadde bare kun til en pp og da satt den! så mulig jeg innbiller meg at det var det som gjorde susen, men lysten økte i allefall og det er bevist virkning at kvinner som har gått på rosenrot har hatt lettere blitt gravide.

en annen ting er å ta tribulus (eller hva det heter).
                          vent så skal jeg se om jeg finner noe info om det...

Comment

Dette var noe jeg fant i farta:

TRIBULUS 90 forhøjer kroppens produktion af frit testosteron og giver en mængde sunde effekter, blandt andet øget seksualdrift og øget muskelopbygning.
                            • Øget styrke og udholdenhed
                            • Øget præstationsevne
                            • Øget sexdrift
                            • Øget seksuel ydeevne
                            • Forbedret hormonbalance
                            • Bedre velbefindende
                            • Bedre blodfedtsniveauer
                            TRIBULUS 90 består af Tribulus Terrestris, som er en lægeplante, der i århundreder har været anvendt i Asien mod behandling af forskellige sygdomme. Det, der har gjort TRIBULUS 90 så overordentlig populær er, at det til forskel fra lægemidler og ulovlige steroider er helt frit for bivirkninger og kan anvendes af både mænd og kvinder.

TRIBULUS 90 overgår billigere ekstrakt og er standardiseret til mindst 90 % steroide saponiner.

Brukes til å behandle prostatitt, forstørret prostata og ufrivillig sædavgang. Hjelper ved lav sexlyst, impotens, infertilitet. Styrker hjerte, lever og nyrer. Stimulerer markant mannlig libido, og øker testosteronmengdene. Tribulus er klassifisert som legemiddel og kan neppe skaffes i Norge.

Comment

oki, men hørtes jo ut som det var bra da;-D

Men vi prøver oss frem med rosenroten vi
                              Vi er jo bare i vår 1 pp selv vi da!! ;-)

Comment

Working...
                              X