Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Nyttige linker og informasjon for oss som prøver!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fisk84
    replied
    Sv: Nyttige linker og informasjon for oss som prøver!

Heisann.

Vet mange ønsker at barnet de venter skal få et bestemt kjønn, selv om alle barn selvfølgelig er hjertelig velkomne.

Kom over en interessante artikkel (linken under) om hvordan man kan styre hvilket kjønn barnet skal få ved å følge 3 enkle steg (selvfølgeli før man blir gravid da) og tar utgangspunkt i hvilket pH-nivå man har nedentil. Metoden skal vistnok være 94 % sikker.

http://www.choosethesexofyourbaby.com/google.html

Kan jo være interessant å prøve
    Last edited by fisk84; 20-06-07, 19:21. Årsak: Skriveleif

Leave a comment:

• Nal_a
    replied

www.snartgravid.com
    www.barnimagen.com (der er det eggløsningskalkulator og terminkalkulator)
    www.fertilityfriend.com kan man komme igang med temping viss man ønsker det. Med egen chart, der man kan fylle inn alle salgs mulige tegn i løpet av en syklus.

Leave a comment:

• Ke@
    replied

www.snartgravid.som her er det også mange so prøver, og her kan man spørre og grave etter info om det mest utroligste

Leave a comment:

• Tingeling
    replied
    Re: Nyttige linker og informasjon for oss som prøver!

Opprinnelig lagt inn av HappyCat
    Hei!

Virker som det var stemning for en slik tråd, så da starter jeg denne jeg!
    Kom med linker og nyttig info dere som har noe! Her suger vi til oss alt som har med babylaging å gjøre
    Flott at du starter en slik tråd, Heidi!!! :OL:

Leave a comment:

• viddaka
    replied
    Så bra. Stå på. Kos dere mye...

Leave a comment:

• Tingeling
    replied
    Opprinnelig lagt inn av LindaMcDuck
    WOOOOOOOOOHOOOOO!!!!! Da fikk jeg en POOOOOOSIIIITIV el test i dag
    GRATULERER!!!

Leave a comment:

• LindaMcDuck
    replied
    hehe...regnskogen du! den var go..hehe
    treffer bra hvis el er i morgen, kjører på denne annenhver dag metoden etter streng beskjed fra legen :oops: det skal jo være nåkk det da

Leave a comment:

• HappyCat
    replied
    Opprinnelig lagt inn av Tommelise
    Da har du bare en ting å gjøre Tommelise, Og det er å slå et (eller skal vi si flere) slag for regnskogen

Lukke til!

Klems fra Heidi

Leave a comment:

• LindaMcDuck
    replied

Leave a comment:

• viddaka
    replied
    Opprinnelig lagt inn av Gotausa
    Når begynte du å teste for EL da, Viddaka??
    Når i syklusen mener jeg?
    Jeg begynte å teste to-tre dager etter endt pergokur... Men fikk el først 8-9 dager etter endt kur.

Leave a comment:

• LindaMcDuck
    replied
    Opprinnelig lagt inn av viddaka
    Har enda ikke hatt el Rinkte legen min i dag å spurte hva som skjedde hvis jeg ikke fikk el denne omgang.
    Da skulle jeg prøve 2 tabletter med pergo pr dag i fem dager og hvis ikke det hjalp skulle jeg prøve noe annet som fikk eggene til å komme...noen som vet hva det er???
    Jeg fikker heller ikke EL av den første pergokuren min. Så jeg økte dosen til 2 tabl i fem dager og da kom den. :appl: Så jeg tror nok at den vil komme hos deg også om du øker dosen din i neste pp. Lykke til.
    Ja jeg håper virkelig det gir meg el også.Hadde jo el i forje syklus og den før der men ikke de to før der igjen hehe rotete. så jeg mener at jeg skal få el når jeg har det noen ganger av meg selv, så skal jeg få det med pergo...eller... :?

Leave a comment:

• Gotausa
    replied
    Når begynte du å teste for EL da, Viddaka??
    Når i syklusen mener jeg?

Leave a comment:

• viddaka
    replied
    Har enda ikke hatt el Rinkte legen min i dag å spurte hva som skjedde hvis jeg ikke fikk el denne omgang.
    Da skulle jeg prøve 2 tabletter med pergo pr dag i fem dager og hvis ikke det hjalp skulle jeg prøve noe annet som fikk eggene til å komme...noen som vet hva det er???
    Jeg fikker heller ikke EL av den første pergokuren min. Så jeg økte dosen til 2 tabl i fem dager og da kom den. :appl: Så jeg tror nok at den vil komme hos deg også om du øker dosen din i neste pp. Lykke til.

Leave a comment:

• LindaMcDuck
    replied
    Tommelise/21år/16pp/1pergo/Ikm 11.09/FTD 11.09 Hehe klarer vel ikke å vente lenger enn det

Leave a comment:

• Nyttige linker og informasjon for oss som prøver!

Hei!

Virker som det var stemning for en slik tråd, så da starter jeg denne jeg!
    Kom med linker og nyttig info dere som har noe! Her suger vi til oss alt som har med babylaging å gjøre

Hvordan skrive inn sine egne data på prøvertrådene:

Her hos oss opperere vi med en liste som gjør det enklere å følge med på hver enkelt prøver.
    Dataene består av:

Nick/alder/prøveperiode/IKM(forventet mens dag)/ og eventuellt FTD(forventet testdato)

Her er mine data: HappyCat/34år/2pp etter sa i juni/IKM 21.09

Alle kan oppdatere listen, det er bare å kopiere og lime inn i et nytt svar. For å holde listen ryddig og oversiktlig er det lurt å sortere prøverne etter ikm dato. Med en gang det skjer forandringer i dine data er det lurt å oppdatere listen med en gang så ingen faller ut av lista.

Lykke til!

Syklusen:

Pernilles side Meget bra side!

Eggløsningskalkulator:

Babyverden Norsk

Billige tester på nett:

www.billige-teste.dk Dansk

Foreldrakanalen Svensk

Har du mistet og er klar for å prøve igjen?

Pregnencyloss
    Engelsk side med masse info om hva som skjer med kroppen etter SA/MA, + tips om hvordan man skal bli gravid igjen.
Working...
X