Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Tips for å bli gravid

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Tips for å bli gravid

Jeg syns du skal dytte etter når han ønsker så Mange sliter med det motsatte problemet og mennene ønsker ikke å undersøke seg

Comment

Ja! Han plaier være litt mer lat og treg! Så sitter pris på det! Men som du sa, kanskje vi bare skal ta en tur på privat klinikk og sjekke over! SÅ er det liksom gjort!
      Prinsessen født 15 november 2013
      Lillebror ventes 23 desember 2016

Comment

Mener å ha lest at Afrikansk Rooibos te kan hjelpe om man sliter med å bli gravid...?

Comment

Opprinnelig lagt inn av Callie Se innlegg
          Jeg har full forståelse Det tok oss 6 år fra vi begynte å prøve til vi fikk vårt første barn og fire år før vi turte å be om hjelp... anbefaler ingen å vente så lenge... Men jeg tror ikke dere vil få henvisning til å få sjekket sædkvaliteten sålenge man har prøvd i under 1 år, det kan dere evt spørre lege om for de er ganske forskjellig på det området. Hvis dere ikke får noe hjelp der så kan dere alltids gå på en privat klinikk for der er ventetiden kort og kanskje du kan sjekke deg samtidig? Hvis det viser seg at det ikke er noe galt med noen av dere så gir det dere kanskje selvtilliten til at dere skal få det til selv
          Han fikk henvisning og kal bli testet til uken, det blir spennende! Krysse fingrene for at alt er ok!

DEn teen skal jeg kjøpe hehe!

Comment

Da er han testet..Han har litt lavere sædceller og de svømmer ikke altfor bra dessverre.. men med en litt uforståelig lege som ikke pratet bra norsk ble det vanskelig..Så ble ikke veldig mye klokere, annet enn at det ikke er topp kvalitet.

Nå er det fokus på jente tur i mars så får vi hente oss inn igjen i april.. Legen nevnte prøverør, så mulig det ikke blir så mye mer prøving også! Hmm..

Ps. tips mot å forbedre sædceller tas imot med stor takk

Comment

Har hørt sink og selen skal vere bra som kosttilskudd i alle fall
              Hos oss blei resultatet da mannen undersøkte seg så dårlig at legen sa vi hadde minimal sjanse å klare det på egen hånd, så vi blei søkt rett videre til prøverør etterpå. Har vore gjennom 2 negative og prøver å manne oss opp til det 3.
              Er en tøff prosess dette, så husk å ta godt vare på kvarandre!
              Lykke til videre, håper det klaffer eller at dåkke får hjelp videre snart
              Svangerskapsdagbok

Comment

Takk takk Da skal jeg handle kosttilskudd..!

Oi oi oi satser på at alle gode ting er 3 Og at det ordner seg for dere.

Har spiren aldri satt seg eller har du mistet?

Hååååper det går denne gangen Lykke tanker og takk for innspill!

Comment

Working...
                X