Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Bli gravid etter p-piller

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bli gravid etter p-piller

Jeg har gått på p-piller sammenhengende i over 10 år, så aner ikke hvordan syklusen min er. Hvordan kan jeg finne ut når eggløsning er? Skal man bare satse på at den er sliks om p-pillebrettet er eller må jeg bare vente og se?

Sv: Bli gravid etter p-piller

Jeg gikk også på p-piller i mange år (11 år), og før jeg ble gravid med førstemann fikk jeg en mens etter pilleslutt før jeg regnet ut når eggløsning var. Kjente også på kroppen når EL var (oppblåst, ømme pupper, EL-slim osv.) Hadde en app som het WomanLog der du kan legge inn siste mens så regner den ut sånn ca når EL er. Lykke til med prøvingen!

Comment

Re: Bli gravid etter p-piller

gått på pilla i noen år jeg og, og enda etter 8 mnd er syklusen min ikke helt stabil.. men vet sånn ca! det tar bare litt tid å bli kjent med syklusen etter pilleslutt men jeg brukte eggløsningstester for å sjekke når el var.

Comment

Sv: Re: Bli gravid etter p-piller

Hei! Jeg gikk på p-piller i 10 år, sluttet april i år. Ingen mens å se så gikk til gynekolog. Av henne fikk jeg Trisekvens for å pushe systemet, og det har ført til at jeg har hatt en menstruasjonsligende blødning 3 ganger. Så nå skal jeg liksom vente å se om jeg får mens av egen maskin i januar.. Har regna meg fram til når jeg ifg Trisekvens-syklus skal ha eggløsining og tatt tester, men de har alltid vært negative.. Blir så deppa av dette..

Comment

Working...
        X