Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Samlivsbrudd/samvær

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Samlivsbrudd/samvær

Her kan spørsmålene om samlivsbrudd, oppdeling av samvær og andre spørsmål om vanskelige situasjoner rundt dette taes opp.

Hei. La til et nytt tema da jeg ikke følte noen av de andre temaene passet til dette. Jeg har ei datter på 2 år. Og nå som det begynner å nærme seg jul så begynner planleggingen av oppdelingen til jul og nyttår. Meg og barnefar gikk fra hverandre våren 2016, hadde en grei avslutning, og begge var enige om å gjøre det beste for datteren vår. Vi var på mekling og ble enige om en løsning på at datteren vår skulle være hos far annenhver helg og 2-3 ekstra dager i måneden. Jul og nyttår ble avtalt a man skulle ha annethvert år. (Den som har jul har ikke nyttår) og ar man skulle avtale nærmere ang de resterende dagene i jula.

Problemet nå er at det er min jul og hans nyttår med barnet. Har planlegger å reise til utlandet hele perioden (noen dager før julaften til noen dager etter nyttår) jeg synes jo dette er trist at han ikke vil prioritere datteren sin, og spesielt rundt jula. Og det jeg lurer på er om jeg skal ha henne hele perioden eller om jeg skal la "farmor" ha henne noe i jula. Jeg har ingen problem med å ha henne hele perioden selv. Og tenker som så at hvis ikke far skal være der så har jo ikke resterende av hans familie noe krav på å ha henne. Ønsker ikke å være slem og nekte de å være med henne til jul, men vil heller ikke bare være grei og snill slik ar far ikke får noe konsekvenser for å "felilprioritere". Er det noen som har opplevd det samme? Eller hva synes dere at jeg skal gjøre?

Comment

Working...
    X