Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Teaterkurs, hva burde det koste?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Teaterkurs, hva burde det koste?

Jeg jobber på aktivitetsskolen (Oslo sin versjon av SFO), der har jeg de siste to årene holdt korte teaterkurs for barn fra 1. til 4. klasse. Det har vært fire kurs av gangen hvor vi har satt opp en liten forestilling Det har vært en stor suksess og mange av barna har kommet tilbake til kursene gang på gang. Nå til høsten skal jeg gå på en teaterskole og har ikke mulighet til å jobbe på aktivitetsskolen lenger, men søker skolen om å låne lokaler til å holde teaterkurs. Kursene skal være ti uker, vi har teaterleker, teaterøvelser og skal vi lage en forestilling sammen med barna. Jeg skal holde kursene med en annen dame.

Jeg lurer på hvor mye vi skal ta betalt per barn? Hva ville dere betalt hvis barnet deres hadde lyst til å være med på slike kurs? Dette er altså privat og ikke arrangert av aktivitetsskolen eller kommunen og arrangeres av to personer.

setter pris på svar! hilsen Aila

Hei! Høres ut som et bra initiativ! Synes det kommer an på hvor mye dere må betale i leie for lokaler, evnt om dere bruker penger på teaterrekvisita, samt litt kostnad i forhold til om dere er utdannet innen teater(synes da at en kan ta litt mer betalt..) om dere har tenkt å servere noe osv.. dessuten, og ikke minst, hvor lenge dere holder på pr. gang. Dreier det seg om 1 time? 2 timer? Osv..

Comment

Working...
    X