Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

~Vogngalleri~ (Legg ut bilde av din vogn!)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ~Vogngalleri~ (Legg ut bilde av din vogn!)

Legg ut bilde av vognen/ne din. Til inspirasjon for oss andre
    Skriv merke,model,år og så kan dere jo skrive litt + og - med vognene '

Dette er et galleri

Diskusjoner kan dere ta her på diskusjon- vogngaleri
    Last edited by Marianne; 30-10-10, 18:31.
    Mamma til Turbo 2003 og Snoopy 2007

Sv: Legg ut bilde av vognen din. VognGaleri

Her er babyvogna vår- svart og grå Simo kombivogn, 2004 modell- splitter ny fra butikk. Følger med vindtrekk.
    Den er jeg superfornøyd med! Veldig kjekt med den bærebag'en husker jeg. Bodde i 2. etasje (uten heis) i leilighet da vi brukte den, og det var så smart å bare kunne pakke inn/ut våken/sovende Tuva i/fra bagen i leiligheten/bilen før/etter trilletur/kjøretur ! Mange mener det ikke er særlig god plass i bag'en, men for oss passa den ypperlig, med voksipose og det hele (Tuva ble født på august, så vi hadde en ganske lang voksipose tid )!
    Supergod å trille også! Også synes jeg den er veldig fiiiin... :flirte:
    Den er litt tung og romstor da, synes jeg- men kommer ikke til å bytte den ut til nestemann. Den står i garasjen og venter på en annen liten sønn/datter, den!

Og her er vår 2. vogn, som vi bruker nå (kjøpte den da Tuva var 1 år). En Simo Champion sportstrille, også 2004 modell (den er helt maken til kombi'en faktisk- kjøpte den pent brukt, så det var litt godt gjort ).
    Den er utrolig romstor, lang rygg/liggestilling som kommer til å passe Tuva lenge enda. Hadde plass til voksipose i den i vinter som var (da var Tuva +- 1,5 år)! Den har fotpose og vindtrekk.
    Kanskje litt hard å trille (i forhold til kombi'en iallefall!), og den kunne godt vært litt lettere! Tar litt plass i bilen, men mindre enn kombi'en . Savner også en litt større kurv eller noe under, men den har en veldig kjekk lomme på kalesjen til mobil, lommebok etc. Så har vi festa på handlenettet på den også !
    En vogn vi er fornøyde med, og heller ikke kommer til å bytte ut til nestemann!

~ Stolt mamma til to snupper, født august-04 og mai-08 ~

Comment

Sv: Legg ut bilde av vognen din. VognGalleri

Har brio kombi 06 til Theo, og er kjempe fornøyd. Super på alle underlag. Eneste er at den er litt tung å bære inn i bilen når jeg ikke har mannen med meg. Men ellers superduperfornøyd!
      STOREBROR - 2006 LILLESØSTER - 2008. April 2014

Comment

Vi har en brio duovogn til snuppa nå, kjøpte den i januar i år, men er en 2005 modell, skal finne bilde av den seinere. Veldig fornøyd med vogna, spes siden bagen på den er diger, snuppa kunne ligge i den når hun var 13 mnd og enda ha plass til ei dyne i hvertfall, bruker den så klart ikke da, bruker sittedelen til henne, men den er laaang og god den vogna og med vendbart håndtak superfornøyd så den kommer vi til å beholde ja...
        Jenter født 14.12.04, 12.02.07, 16.06.08 & 31.07.12

Comment

Svarte også i det andre forumet, men dere kan se her under barneutstyr

www.freewebs.com/jkb05
          Mamman til verdens beste

Comment

Jeg vil.
            Har foreløpig kjøpt to vogner, håper jeg ikke får vognanfall og kjøper fler, for jeg har egentlig lovet mannen at det skal bli med de to.

Quinny Zapp, til å ha liggende i bilen for korte handleturer o.l.

Og en Quinny Comfort som kommer til å bli brukt som tur og sovevogn.

Comment

Zappen

Venter på denne -OTH

Denne har vi stående i barnehagen

Denne bruker vi ikke lenger, men det er en knall bra vogn

Comment

Opprinnelig lagt inn av Marit Se innlegg

Vi har fortsatt disse 2 + denne reisetrilla (skal ha den med sånn i tilfelle, når vi reiser til syden nå til uka);

~ Stolt mamma til to snupper, født august-04 og mai-08 ~

Comment

Jane slalom pro 2006 modell

Her har jeg "jenta" den opp litt

Det kom i et sett slik som dette, sportsdel, bag, og bilsete:

Comment

Skjedde noe med bildene mine.

Men vi hadde til snoopy en TFK Joggster twist :love: med sahara bag :love: og svart sportsvogn. Solgte nde nettopp med tungt hjerte.

Hadde og en Rød brio sing som syden-ekstra vogn
                    Last edited by Marianne; 30-10-10, 18:32.
                    Mamma til Turbo 2003 og Snoopy 2007

Comment

Basson roma duo vognen.2005model

Angrer virkelig ikke på kjøpet av denne.
                      knallvogn som jeg ikke kommer til å kvitte meg med.stor og god plass.
                      5 vogner di skulle selge ut på en babyforetning,så vi var heldig og få den ene til bare 2990 kr.

så har vi en egen tralle,som en kan legge ned ryggen,handlebag under,osv.

men fant ikke bilde av den
                      Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012

Comment

Vi har teutonia spirit s3, er superfornøyd!!

Har også emmaljunga duo edge, og er storfornøyd med den også.

Storesøster har emmaljunga scooter, det er en kjempegod vogn!

Comment

Teutonia Mistral 2005 modell med mykbag
                          Kjempe fornøyd med vogna. Den er lett og trille,enkel å slå sammen og lett å løfte inn og ut av bilen
                          Ine er født tidlig i desember så det var en god tid med voksipose i bagen. Ingen problem,men kunne nok vært trangt hadde hun vært større. (1800 g og 42 cm ved fødsel) Hadde første trilletur ute i slutten februar (2500 g og 49 cm). Var plass til posen i bagen hele den første vinteren.

Hjulene er punkteringsfrie.
                          Styret kan vippes over til hver side,så du kan i en håndvendig få barnet mot deg/fra deg.
                          Integrerte 5 punkts seler. Romslig stoff kurv med hard bunn som er festet med trykk knapper til understellet.
                          Stormtrekket fulgte med. Stelleveske,regntrekk og parasoll er kjøpt ved siden av. I samme farge som vogna....
                          Click image for larger version

Name:	teutonia.jpg
Views:	1
Size:	24.1 KB
ID:	2264858

Click image for larger version

Name:	teutonia2.jpg
Views:	1
Size:	24.5 KB
ID:	2264859

Comment

Nyyyydelig den posen da smula
                            Har rosa voksipose til Ine. Lillingen arver vogna,og får svart voksipose

Jeg har også samme sportstrille som Marit har lagt ut bilde av her som sovevogn i barnehagen. Pluss baby dan reisetrille. Jeg legger link til en annonse på finn,jeg vil ikke kopiere bildet derfra da det er privat foto. og jeg ikke fant bilde noe annet sted...
                            http://finn.no/finn/viewimage?finnko....svl=Minibilde

Comment

vi har hatt basson roma duo vogn!
                              knallgod var den, men litt tung. god og stor i bagen.

så kjøpte jeg en carena swivel sportsvogn...knirker og har ikke demping i hjulene, men ellers god.

så var jeg dum og kjøpte en teutonia spirit s3 brukt (svart og rød 2006 modell på finn) det var sand i hjulene som rasler og nå når jeg skulle selge den, ja så datt forhjulet av når noen så på den, og knappen forsvant liksom inn...
                              juhhuuu så nå sitter jeg med en teutonia uten forhjul fast....

har den olebrum trillen fra obs som jeg bruker foreløbig..

Comment

Working...
                              X