Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Pungteringsfrie dekk eller luftfylte hjul på vogna?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Pungteringsfrie dekk eller luftfylte hjul på vogna?

Fant ikke noe annet sted å legge denne, mulig jeg bare er litt trøtt...

Men altså, vi skal kjøpe emmaljunga edge duo, og har egentlig bestillt med luftfylte hjul. Men så synes jeg understellet med pungteringsfrie dekk er sååå mye finere.

Vi bor litt på landet, med asfalt, grusveier, grass, snø og is om vinteren, og så klart noen ganger på by-tur...

Hva ville du valgt? Pungteringsfrie eller med luft??

Mamma´n til M&M født i 04 og 05.
    Har baby i magen.... Positiv test 28. Juni 2010, termin i mars 2011!!!

Sv: Pungteringsfrie dekk eller luftfylte hjul på vogna?

Har ikke erfaring med Emmaljunga, men bor også litt sånn til som deg. Nå har vi båret mye også, men er veldig fornøyd med lufthjulene på vår Easywalker Sky.
    2009
    2011

Comment

Jeg hadde lufthjul, husker ikke lenger merket på vogna, men den var kjøpt på babyshop. Jeg opplevde å punktere flere ganger, men jeg hadde alltid med meg en ekstra slange og pumpe (jeg mener det fulgte med vognen når vi kjøpte den), og det var ikke noe problem å bytte.

Comment

Jeg hadde pungteringsfrie dekk på begge vognene til Oda, men har nå luftdekk på Andreas sin. Synes egentlig ikke det er så stor forskjell... Er kanskje litt lettere å trille med luftdekk, men så må en pumpe de dekkene, det slipper en jo med de andre... Skulle jeg velge igjen så vet jeg ikke hva jeg hadde valgt jeg heller...
        - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Jeg har hatt lufthjul før, og syns det var helt greit.

Kunne gjerne hatt det nå også, men likte understellet med pungteringsfrie dekk mye bedre...
          Mamma´n til M&M født i 04 og 05.
          Har baby i magen.... Positiv test 28. Juni 2010, termin i mars 2011!!!

Comment

Har luftfylte dekk på vår BabyJogger, og har ennå ikke (på over 1 1/2 år) punktert eller måttet pumpe opp dekkene. Men jeg har inntrykk av at det kan variere veldig fra vogn til vogn. Noen har "mandagsdekk" som det alltid er noe galt med, mens andre aldri trenger å gjøre noe.

Comment

Vi har hatt luftfylte hjul på alle vognene vi har hatt til baby(nå har vi ei trille med sånne andre hjul). Og det har i grunn vært greit da vi har gått litt i skogen osv. De andre hjula synes jeg man merker humper osv veldig godt med. Men våre barn har sovi veeeeldig godt når vi har gått i ulendt terreng da.

Er nok en del smak og behag akkurat det der. Lykke til!
              Jenter født 14.12.04, 12.02.07, 16.06.08 & 31.07.12

Comment

Working...
              X