Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Slutte med sprinkelseng?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Slutte med sprinkelseng?

Opprinnelig lagt inn av Lengter Se innlegg
    Ja, vi har faktisk sett på den Men; Vi skal forhåpentligvis flytte inn i nytt hus etter sommerferien, og da har vi funnet drømmesenga. Er så kjedelig å kjøpe ny nå for å bytte den ut om et halvt år. Vi får se an hvor mye snuppa vokser. Foreløpig er det plass
    Ja da hadde nok jeg ventet også, og så lenge det er plass så er jo det greit.
    Mamma til Sara 2000 og Adrian 2006 Blogg

Comment

Sondre hoppa ut av sprinkelsenga rett før han ble to år, og da skifta vi over til storseng. I begynnelsen var det veldig gøy å gå ut av den også, etter leggetid, men det gikk seg fort til!
      Gullungene 05 og 07

Comment

Storebror fikk stor seng når han var 1år og 9mdr - ville at han skulle bli vant med den før lillebror kom og skulle ta over sprinkelsengen. Det gikk veldig fint synes faktisk han sover bedre i denne enn i sprinkelsengen!
        Storebror er født August 2005

Lillebror er født Juli 2007

Comment

Kaja var rett over 2 år da hun fikk stor seng! Det blir leeeeeeenge til Vetle får seg stor seng....hehehe, i hvertfall ikke før han greier å klatre ut av sprinkelsenga

Comment

Marius fikk utrekksseng til 2 års dagen sin, og den skrudde vi sammen og tok i bruk ett par uker senere Det gikk helt supert!

Mia får nok også flytte over i storseng til våren nå, når du blir 2 år. Hun har hatt seg noen dupper på dagtid i storebrors seng, og det har gått supert enkelte dager. Så sant hun er trøtt nok Er hun ikke det, tusler hun ut av senga igjen

Er for tiden på jakt etter en Stompa Luna køyeseng til de jeg da, men de er dessverre utgått fra Stompa... Den tror jeg hadde vært super når de nå snart skal sove på samme rom igjen til våren, ikke så høy som vanlige køyesenger liksom.

Så hvis noen vet om en slik en, brukt, så roooop ut!!

Comment

Vi hadde som mål at når ungene kom seg utav sprinkelsenga selv, var det på tide med skikkelig seng Og det klarte begge to når de var to år. Da byttet vi og overgangen gikk over all forventning

Comment

Jeg husker ikke hvor gamle gutta var da de gikk over til vanlig seng, men jeg tror de var i underkant av tre år begge to.

Mathilde skulle også få storseng når hun krabbet ut av sprinkelsenga, men hun har ikke gjort det enda, hun... Men, nå begynner hun å bli for lang for sprinkelsenga, så hun må få storseng allikevel.

Comment

Working...
                X