Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Kommer dere i snakk med andre?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Kommer dere i snakk med andre?

Det hender ofte at jeg kommer i snakk med folk når jeg er ute med Sebastian, både med folk med barn og folk uten barn. Det blir bare litt veksling av ord, som "hvor gammel er han?" og "hva heter hun?".

Men jeg har aldri fått venner på den måten.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Stacy Se innlegg
      Snakker med de fleste jeg, ofte må mannen hente meg flere ganger før jeg kan pelle meg ut av en butikk eller garderoben på babysvømmingen Men noen ganger så er jeg sliten eller den jeg snakker med er lite interessert, da prøver jeg å snakke og kan hende trekker meg.
      Så fint da, for da kan du stå for praten når vi får somla oss til å møtes.
      Elsker sånne mennesker som prater!! Og joda, jeg kan jeg også, bare ikke til fremmede.
      *Trollet 2005 * Mini mai 2010 * Minsten aug 2012*

Comment

Opprinnelig lagt inn av Millamo Se innlegg
        Jeg er kanskje ikke den som tar initativ til en samtale, men når noen begynner å snakke så er jeg ikke av den som stopper med det første hvis jeg først har kommet i gang.... og jeg finner samtale emnet interessant....

Singnerer.

- 07.06.2001 -10.10.2006 -28.12.2012

Comment

Opprinnelig lagt inn av Lita_ Se innlegg
          Slapp heeeelt av!!!!
          Grip dagen!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Lita_ Se innlegg
            Jeg er rimelig sosial av meg så jeg snakker til de fleste jeg

Det gjør Vetle også. Så sånn sett kommer vi i prat med mange uten barn også Vetle liker å prate til arbeidsfolk av alle slag, eldre prater vi endel med fordi de ofte er kontaktsøkende og veldig hyggelige.

Vi er ofte alene ute på ting, og tidlig så da er det ofte ikke så mange (eller ingen der vi er). Men kommer ofte litt i snakk med andre. Tar vel innimellom initiativet selv også, smiler og sånn alltid ihvertfall. Synes det er kjempe hyggelig.
            Jeg er egentlig sjenert i visse settinger, men ikke sånn når det kommer til barn og foreldre settinger

Comment

Opprinnelig lagt inn av Millamo Se innlegg
              Jeg er kanskje ikke den som tar initativ til en samtale, men når noen begynner å snakke så er jeg ikke av den som stopper med det første hvis jeg først har kommet i gang.... og jeg finner samtale emnet interessant....
              Signerer

Comment

Egentlig prøver jeg å snakke minst mulig med folk, for jeg har en tendens til å se veldig interessert ut i det andre snakker om. Og så synes jeg det er kjedelig og vil komme meg fort unna -skravlekjerringa her har dere meg
                Grip dagen!

Comment

Ikke sånn utav det blå, men klarer fint å utnytte en situasjon til å begynne å prate med andre om det passer seg sånn.

Barn er virkelig en ypperlig mulighet til å få kontakt med andre!

Comment

Opprinnelig lagt inn av MiF Se innlegg
                    Så fint da, for da kan du stå for praten når vi får somla oss til å møtes.
                    Elsker sånne mennesker som prater!! Og joda, jeg kan jeg også, bare ikke til fremmede.
                    Ser det for meg
                    Men da må du virke interessert i det jeg babler om da!

sept'05
                    juli'07

Comment

Ser det for meg
                      Men da må du virke interessert i det jeg babler om da!
                      Ikke noe problem!
                      Finner veldig mye interessannt så det skulle ikke bli noe problem!

Comment

Nja..
                        Hender jeg småsnakker litt med foreldre hvis barnet deres leker med Sondre.
                        Men jeg er ikke kjempeutadvendt mot fremmede, det er stort sett andre som må begynne å snakke til meg.
                        Gullungene 05 og 07

Comment

Ja, jeg ser på meg selv som en slik person. Eller, jeg hilser gjerne, slenger ut en kommentar/et nikk/et smil/et hei, og får jeg positiv respons, så fortsetter jeg. Men så er jeg VELDIG skravlekjerring da.
                          Last edited by monta; 13-01-08, 21:05. Årsak: Skrivefeil!
                          Mamma til Kidden f. juli 06 og Lillebror f. mars 09.

Comment

Opprinnelig lagt inn av MiF Se innlegg
                            Ikke noe problem!
                            Finner veldig mye interessannt så det skulle ikke bli noe problem!
                            Det skal gå så fint vet du! Jeg er bare en liten lubben dame som ser heeeelt ufarlig ut! Også meg kjenner du jo!

sept'05
                            juli'07

Comment

Det skal gå så fint vet du! Jeg er bare en liten lubben dame som ser heeeelt ufarlig ut! Også meg kjenner du jo!
                              Ja, deg er jeg ikke redd for å prate med. Du er jo ikke en fremmed.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Line-mor Se innlegg

Nei, jeg er vel ikke sånn super-kjapp på å SAMTALE med de andre foreldrene, men har vel lett for å smile, hilse, komme med en kommentar om noe eller noe sånn?!
                                Signerer - slik er ofte jeg oså

Comment

Working...
                                X