Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Sove ute i vogn

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Sove ute i vogn

Opprinnelig lagt inn av gojenta Se innlegg
    En blir faktisk ofte anbefalt myggnett til bruk over vogn mot katter da
    Joa, men som navnet tilsier, så er de jo beregnet for MYGG og andre små insekter en helst ikke vil ha oppi vogna

Jeg har alltid selv kun brukt myggnett og aldri opplevd katter som har ligget i vogna ute (bortsett fra vår egen katt som lå i den INNE... FØR vi ble foreldre da...)

Men det finnes ihvertfall KATTENETT å få kjøpt, så har en dårlig erfaring med katter og myggnett, kan kanskje DET være noe?

Comment

Opprinnelig lagt inn av Cathrine Se innlegg
      Joa, men som navnet tilsier, så er de jo beregnet for MYGG og andre små insekter en helst ikke vil ha oppi vogna

Jeg har alltid selv kun brukt myggnett og aldri opplevd katter som har ligget i vogna ute (bortsett fra vår egen katt som lå i den INNE... FØR vi ble foreldre da...)

Men det finnes ihvertfall KATTENETT å få kjøpt, så har en dårlig erfaring med katter og myggnett, kan kanskje DET være noe?
      Det er nok tingen

Comment

Hører vel til historien at jeg ikke er noe kattemenneske fra før!

Comment

Dersom myggnett ikke fungerer, kan jo det kattenettet være en smart løsning!

Men, hvorfor er det alltid sånn at de som svarer noe annet enn de fleste andre, forsvarer seg med at de ikke er en dårlig mor? Eller sier at andre ikke er det....
          Som om det har noe å gjøre med hvor barnet sover?

Slutt å si sånn, folkens, ingen er dårligere enn andre utifra hvor barnet sover om dagen
          Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Comment

Opprinnelig lagt inn av [email protected] Se innlegg

Men, hvorfor er det alltid sånn at de som svarer noe annet enn de fleste andre, forsvarer seg med at de ikke er en dårlig mor? Eller sier at andre ikke er det....

Slutt å si sånn, folkens, ingen er dårligere enn andre utifra hvor barnet sover om dagen
            Var bare at Gojenta SPURTE om hun ble en dårlige mor av å la barnes sove inn?!!? (oppdaget jeg etter å ha tent på alle pluggene )
            To perfekte gutter!!
            06.08.2009
            21.06.2005

Comment

Opprinnelig lagt inn av [email protected] Se innlegg

Jeg skreiv i et inlegg over her at jeg ikke synes de som gjør det annerledes enn meg er en dårlig mor, men det var fordi trådstarter spurte om hun blei en dårlig mor pga det. Når dette er et spm syns jeg ikke vi kan overse det heller! Jeg syns også i en sånn diskusjon må folk få komme med de synspunkt man vil så lenge det er så harmløst som å si at andre ikke er dårlige mødre!
              Last edited by jinta85; 16-01-08, 14:25.

Comment

Working...
              X