Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

buss med småbarn

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• buss med småbarn

Går og irriterer meg sinnsykt om hvordan jeg skal gjøre det.Skal reise på mandag,må ta buss.
    Er jo greit nok,men hvorfor kunne ikke bussene hatt barneseter som låg nede i bagasjegreiene eller noe,så di som har barn kan bruke?

Har jo bilstol og ta med,men det er så stort+ eg må gå et stykke når jeg går av,men kan jo ikke bære stor begg,vogn og et digert bilsete.

Det blir for tungt og ingen kan hente.

vurderer nesten å skrive til busselskapet,men hjelper jo ikke mye.

Er ikke første gang.
    Har hatt lyst å ta bussen til byn og,men null mulighet,for eg kan ikke bære et stort bilsete me meg på shopping i byn.
    Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012

Sv: buss med småbarn

De nye flybussene i Bergen har fått barnesete i bussen. Kun ett i hver buss da, men det er genialt. De bare vipper det ene setet fremover- og så er det en nedfellbar barnestol i ryggenSå det finnes busser med løsninger på dette, så skriv og mas du
    Med ei jente i hver hånd

Comment

Du kan ringe buss selskapet å si fra, så tar den bussen med seg barnesete. Det kan vi gjøre her. Ringer bare inn å sier fra hvem buss vi skal ha også ordner de sete.

Comment

ååå.får håpe di har det her og da.
        Skal jeg jammen meg ringe,har irritert meg lenge nok.Ser folk har barnevogn på bussen eller barna på fanget,men den sjangsen tar IKKE jeg.

Er 2 timer me buss en vei og så,men uansett.

Her er det grønne busser nå.columbus.vet ikke om di har det jeg,men får ringe dem imorgen å høre å viss ikke mase på dem.

Comment

Får håpe de har..

Comment

Gu det har eg ikkje tenkt på engang.. Eg hadde nok hatt henne litt i vogna og litt i fanget, for hun hadde ikke sittet i ro i 2 timer

Men får håpe de har bilsete eller mulighet for å ta med der da! Har de bilbelter på bussen?
            (det har ikke bussene her, no tar eg aldri buss da, men tok den hinn dagen da bilen streiket, og tok en flett ny en, den hadde ikke belte) bare tenker på kordan du skal feste bilsetet

Comment

Håper jeg og.Har sendt en lang mail til di nå attpåtil.

Viss ikke så må vi bare betale noen bensinpenger og kjøre oss bort,men blir ganske så dyrt og unødvendig syns jeg.

Comment

Har alltid Levian i vogna jeg da, men så er det jo ikke lange biten fra oss, og til dit vi evt skal.
                02 05​​ 06 09

Comment

Hvordan gikk det??

Comment

Gikk dårlig.Fikk mail av di att di ikke kunne gjøre alle fornøyde og slit med hvem som skulle feste setene å ta di me seg osvosv...

Men var nå vert et forsøk.
                    kan jo ha mathias i vogna,men når vi skal reise 3 timer blir det verre,det tørr jeg ikke.

så må nok bare betale noen å kjøre ser det ut for.

Comment

var det ikke i dag dere dro da?

Comment

Working...
                      X