Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Må bare få det ut!!(langt men trenger noen som kan lese dette)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Må bare få det ut!!(langt men trenger noen som kan lese dette)

Ting klistrer seg på hjernen min nå vil jeg gjerne høre noen andre sine synspunkter idenne saken...??

Jeg har ei jente på 3 1/2 blir 4 i Mars, og en gutt på 1 1/2 blir 2 i april. Da min minste bare var ett par mnd gammel fant jeg amfetamin hjemme der jeg bodde sammen med min samboer, etter det flyttet jeg, mannen jeg trodde skulle ta vare på oss forandret seg helt.
    Han sluttet ikke på amfetamin, og teroriserte meg dagelig med tekstmld. Vi var på familiekontoret der jeg bodde, ikke det at det hjalp noe særlig han satt bare å skrek til meg hele tiden, tvilte på om han var faren til barna osv...
    Etter en stund fikk han hjelp av en psykolog og med hjelp av familivern kontoret hadde han barna av og til, frem til mai 2007 det var siste gang han hadde dem. Nå mener han at jeg skal la han komme å se barna igjen (han har foresten flytta over 50mil unna!!) Lillegutt som ikke var gammle gutten da pappan hans flyttet husker jo ikke noe av han, og dattra mi på tre snakker så vidt om han, det eneste hun tenker på er noen leker hun har der(når han bodde nærmere) som hun ikke har fått tilbake.
    Nå hører det med i saken at 4 mnd etter bruddet dvs august 06, traff jeg en fantastisk fyr, han har hjulpet meg masse med barna og ikke minst er en ordetelig snill og god mann som elsker oss av hele seg. Vi flyttet sammen nå i desember 07, barna kaller han automatisk Pappa spesielt minste gutt...
    Men nå vil da xen se barna igjen, hva gjør jeg nå? Han kommer jo bare til å se dem og stikke igjen, synes ikke det er greit at han kan komme og dra når han vil. Nå har vi det endelig stille og rolig og dermed starter han med bråket sitt igjen...
    Håper noen kan gi meg noen tips råd i denne saken, jeg vet den kan virke litt forvirende men det bare renner ut av meg når jeg setter meg ned for å skrive om det...
    To barns mamma

Sv: Må bare få det ut!!(langt men trenger noen som kan lese dette)

Hvis han bare skal komme for å hilse på å stikke igjen når det passer han osv så er det kanskje like greit at han ikke dukker opp for barna sin del? Er nok en vanskelig situasjon ja, men tror nok jeg ville sett det som det beste at han ikke kom dersom han ikke hadde planer om å se barna jevnlig.

Håper dere finner ut av det!!
    Jenter født 14.12.04, 12.02.07, 16.06.08 & 31.07.12

Comment

Jeg personlig ville gått til en advokat
      Lykke til så masse
      sigpic

Comment

Dette bør du få et vedtak på for barna sine skyld.

Ettersom barnefaren tydeligvis ikke er innteressert i å bygge opp et tillitsforhold til barna, bør han ikke få mulighet til å forvirre de med å ville dukke opp i tide og utide som han selv ønsker. Gå til den instansen som har ansvar for å ordne rettslige krav for hvorvidt barnefar har rett til å treffe barna. da står du mye sterker hvis han plutselig dukker opp uten forvarsel.

Synes det er veldig viktig at du tenker på framtidige besøk som kan forvirre barna. Sett en stopper for at barnefaren kan treffe barna dine når han selv ønsker det. Det kan ikke føre til noe godt for barna dine. La de heller få vokse opp med en stefar som er glad i de og som ønsker å ta vare på de som sine egne!

Lykke til!

Comment

Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Comment

- 07.06.2001 -10.10.2006 -28.12.2012

Comment

Working...
            X