Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hvor mye bruker dere på bursdagsgaver?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hvor mye bruker dere på bursdagsgaver?

Når ungene deres skal i bursdagsselskap, hvor mye bruker dere på gave, sånn ca?

Mener når de blir invitert til noen i barnehagen eller på skolen.
    Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Sv: Hvor mye bruker dere på bursdagsgaver?

80-100. Det kommer litt an på.
    Mamma til 2005, 2008 og 2011

Comment

Vi bruker ca 100kroner, ikke over det
      Man kan det man vil, om man ikke vil mer enn man kan.
      *mamma'n til Emilie født 19.03.04 og Jennie født 20.03.06*
      DAGBOK

Comment

Kommer litt an på hvem det er de skal til. Men mellom 100 og 200 et sted, som oftest.
        02 05​​ 06 09

Comment

Kommer ann på hvem de skal til.. Men gidder ikke kjøpe "crap" så blir vel mellom 100-200 kr

Comment

Hvis vi hadde invitert noen lekekompiser fra bhg til Adrian i bursdag og han hadde fått gave på rundt 150-200,- så hadde jeg nesten blitt flau jeg. Det er altfor mye syns jeg. (Det er noe annet når det blir f.eks fra tremenningen eller ei god venninnes barn). Min mening.
            Mamma til 2005, 2008 og 2011

Comment

Opprinnelig lagt inn av Maika Se innlegg
              Hvis vi hadde invitert noen lekekompiser fra bhg til Adrian i bursdag og han hadde fått gave på rundt 150-200,- så hadde jeg nesten blitt flau jeg. Det er altfor mye syns jeg. (Det er noe annet når det blir f.eks fra tremenningen eller ei god venninnes barn). Min mening.
              Helt enig!
              Vi har en absolutt maxgrensa på 100 kr vi. Kan få flotte ting for 60-70 kroner. Bøker, f.eks.
              Mamma.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Maika Se innlegg
                Det kommer jo an på hvem det er som sagt. Om det er noen ungene leker ofte med, så får de litt dyrere gaver. Om det er noen som inviterer kun førskoleungene, men som hun ikke egentlig leker så mye sammen med, blir det noe litt billigere.
                02 05​​ 06 09

Comment

Jeg synes under 100 lappen holder i massevis til barnehagebursdager, venners barnebursdager, rundt 100 lappen og familie kan det bli enda litt mer.

Comment

Når de gikk til noen i barnehagen ga jeg oftest 80-100 kr.
                    Men når de begynte på skolen blir det jo som regel flere selskap. På begge ungenes klassemøter har alle foreldrene blitt enige om å gi for 50 kr. Det er mange som bare gir penger også da - siden det ikke alltid er like lett å finne ting for 50 kr.

Comment

Jo, om jeg hadde funnet en ok ting til 50kr så kunne det vært nok! MEN som regel får en ikke så mye gøy for så lite penger.. Liker å være fornøyd med det vi gir bort!

Det vil sikkert endre seg når det blir selskap hver måned opplegg

Comment

Vi kjøpte modelleire og en bok til ei i barnehagen til Emil. Kosta til sammen litt under 100 kr. Synes da det er en bra gave?
                        Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Comment

Hvis/når jeg skal ha selskap for Vetle med de i barnehagen/skolen, blir det jo fordi det er koselig med selskap, tror ikke barna bryr seg så mye om prisen eller tenker over det i det hele tatt. Hva som er inni er selvfølgelig stas da, om det er fin gave til 50 eller 200 liksom

Comment

Opprinnelig lagt inn av Carola Se innlegg
                            Det vil sikkert endre seg når det blir selskap hver måned opplegg
                            Stemmer - hadde ikke gjort meg noe å betale mer, men det er ikke alle som har allverden og rutte med heller. Og det er jo ikke noe særlig om en har flere unger kanskje som går i selskap hver mnd..
                            Like greit at en har en "fast" sum da - slik at ingen føler seg utenfor om en ikke kjøper for like mye som andre om en ikke skulle hatt det..

Comment

Opprinnelig lagt inn av [email protected] Se innlegg
                              Vi kjøpte modelleire og en bok til ei i barnehagen til Emil. Kosta til sammen litt under 100 kr. Synes da det er en bra gave?
                              Det synes jeg er en kjempebra gave!
                              Mamma.

Comment

Working...
                              X