Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skal jeg amme h*n for deg?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skal jeg amme h*n for deg?

Hadde dere LATT andre venniner elller bekjente amme barnet ditt?
    Så en film i går, da skjedde det at moren snudde ryggen til , å når ho snudde seg igjen satt jammen nabodama med babyen hennes I ARMENE Å AMMAN
    Gjett om ho ble blå i ansiktet
    Hva mener dere??
    Jeg er helt klart MOT!!!!
    sigpic

Sv: Skal jeg amme h*n for deg?

Aldri i verden...
    Last edited by Marita; 15-02-08, 12:34.
    02 05​​ 06 09

Comment

Opprinnelig lagt inn av Marita Se innlegg
      Aldi i verden...
      Hvorfor ikke??
      Lurer så fælt på HVA dere mener om det se...
      sigpic

Comment

Opprinnelig lagt inn av Meg og Natti Se innlegg
        Hvorfor ikke??
        Lurer så fælt på HVA dere mener om det se...
        Det hadde ikke føltes naturlig for meg i det hele tatt. Ikke vet jeg hva slags basselusker venninnene mine går rundt med, og melka MI er jo tilpasset akkurat min unge.
        02 05​​ 06 09

Comment

Opprinnelig lagt inn av Marita Se innlegg
          Det hadde ikke føltes naturlig for meg i det hele tatt. Ikke vet jeg hva slags basselusker venninnene mine går rundt med, og melka MI er jo tilpasset akkurat min unge.
          Helt enig.. Når jeg så den filmen i går å brått fikk se hva som skjedde STAKK DET i magen
          Aldrig blitt så påvirket av noe som dette
          sigpic

Comment

Det hadde nok føltes litt rart ut å se det ja, men hvis det stod om liv og det ikke var mulig for meg å ammen eller man kunne oppdrive erstatning hadde jeg nok gått med på det.

Premature barn får jo andre mødres morsmelk, men den gies jo ikke via brystet. Det er nok der feilen ligger hos meg. Det er ikke melka jeg er så redd for, men det at babyen min lå ved brystet til en annen kvinne.
            Mamma til Sara 2000 og Adrian 2006 Blogg

Comment

Opprinnelig lagt inn av HappyCat Se innlegg
              Det hadde nok føltes litt rart ut å se det ja, men hvis det stod om liv og det ikke var mulig for meg å ammen eller man kunne oppdrive erstatning hadde jeg nok gått med på det.

Premature barn får jo andre mødres morsmelk, men den gies jo ikke via brystet. Det er nok der feilen ligger hos meg. Det er ikke melka jeg er så redd for, men det at babyen min lå ved brystet til en annen kvinne.
              Signerer denne jeg...
              Jente november- 06
              Gutt juli- 08

Comment

Ikke til hverdags om jeg var der nei.

Men hadde en venninne passet mitt spedbarn en dag, og jeg var langt unna og hun ikke hadde noe annen mat tilgjengelig enn sin egen morsmelk, så hadde ikke jeg blitt sur om hun hadde tilbudt det til barnet, tvert imot.

Tror nok ingen normale hadde satt seg ned og ammet en annens barn dersom moren var tilstede.

Hadde jeg hatt en nyfødt som jeg ikke hadde hatt MM til selv, så hadde jeg blitt veldig glad om en nær venninne hadde tilbudt seg å pumpe seg litt så vi kunne få.

Hva med bankmelk da? Hadde ikke deres barn kunne fått det heller, om de lå på intensiven/prematuravd og ble tilbudt?

Comment

Ser den. Men hadde det vært krise, så hadde det ikke gjort meg noen verdens ting.

Comment

Signerer.
                    Kunne nok tatt i mot morsmelken av venninnen min. Og gitt på flaske uten problemer, men ville aldri lagt mitt barn inntil en annen kvinnes bryst for å ammes.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Mumriken Se innlegg
                      Ser den. Men hadde det vært krise, så hadde det ikke gjort meg noen verdens ting.
                      Egentlig det jeg mener altså, men det hadde nok gjort litt vondt i mammahjertet likevel.
                      Mamma til Sara 2000 og Adrian 2006 Blogg

Comment

Så leste jeg i Foreldre&barn et utdrag av Virre vere:
                        Gjerrig på pupppen...
                        Da ble jeg sjokka
                        Hun hadde latt en vennine passe den 3 mnd gamle babyen sin, å når hun kom hjem fikk hun greie på at venninen som da har baby selv, hadde amma babyen hennes.. ( Kort og godt ) - FRA Virre vera: Æsj så ekkelt ! For et overgrep mot baby!
                        En femmed pupp i munnen!
                        Stønte hun å så vantro på venninen...
                        Så fra venninen: Er du frekk??? Vera?
                        Synes du min pupp er dorligere enn din?
                        Så sa venninen, Ærlig talt . her har vi slengt med brystene til gud og hvermann , som ubarbert og ustelt har vaslet forbi med promille, røykeånde og kebabrester mellom tennene. Uten at de har vasket hendene etter å vært på do, hatt vi latt dem få lov til å tafse og ha seg med våre pupper i årevis.
                        Så skulle ikke en deilig nyvasket baby få lov til å spise litt?
                        Så grerrig på puppen kan man faktisk ikke være.
                        sigpic

Comment

Jeg ville ikke ha latt noen andre amme mitt barn. Men hadde det stått om liv, så hadde jeg latt en venninne eller noen pumpe. Storm fikk donor melk på sykehuset. Og jeg liker bedre tanken på at en ukjent person hadde gitt meg melk. Så klart at melken kom fra et godkjent sted.

Comment

Signerer her. Hadde jeg født prematurt, hadde jeg ikke hatt problemer me at barnet hadde fått en annens melk. Det er den puppen....
                            Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Comment

Opprinnelig lagt inn av [email protected] Se innlegg
                              Signerer her. Hadde jeg født prematurt, hadde jeg ikke hatt problemer me at barnet hadde fått en annens melk. Det er den puppen....

Donor-melk (BM) er i tillegg sjekket for smitte før den godkjennes/gis.
                              2009
                              2011

Comment

Working...
                              X