Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skal jeg amme h*n for deg?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Skal jeg amme h*n for deg?

Opprinnelig lagt inn av missy_vikky Se innlegg
    Som sakt var jeg ganske sliten,så jeg reagerte ikke.Hadde nokk gjort det nå! hehehe. Tja, fjern er man nokk uansett når en nettopp har født og er dritsliten, så jeg fatter henne jeg.Hehehe. Ser bare hvor fjern jeg var selv jeg, viste ikke om de skulle hente eller levere LV når de kom for å sjekke blodprosenten..Hehe.

Tror nok jeg ikke hadde reagert så mye der og da selv, men sånn når jeg tenker på det nå

Comment

Hadde tørna...
      sigpic

Comment

jeg hadde nok ikke blitt mye blid for noe sånn.Hadde blitt mildt sagt forbanna.

Syns det er rart moren ikke merket det,men ikke henne å klandre her.Jordmødrene burde hatt mer kontroll.

samme sykehuset jeg fødte mathias,så var det jo en baby som ble stjelt.så etter det har det vert veldig forsiktige.Takk og lov for det,akuratt me tanke på att eg viste dette så hadde jeg derfor blir rasende.For en vet jo aldri.
        Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012

Comment

Opprinnelig lagt inn av @ngel Se innlegg
          jeg hadde nok ikke blitt mye blid for noe sånn.Hadde blitt mildt sagt forbanna.

Syns det er rart moren ikke merket det,men ikke henne å klandre her.Jordmødrene burde hatt mer kontroll.

samme sykehuset jeg fødte mathias,så var det jo en baby som ble stjelt.så etter det har det vert veldig forsiktige.Takk og lov for det,akuratt me tanke på att eg viste dette så hadde jeg derfor blir rasende.For en vet jo aldri.
          Hva ?? Stjelt Grøss å gru
          sigpic

Comment

jepp.

er en god stund siden det.
            http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/07/23/270823.html

og det å amme et annet barn,det hadde jeg gjort i en krisesituasjon,som mumriken forklarte lengre oppe.men ikke utnom,hadde også håpt andre kunne gjort det me sønnen min,sku noe hende meg,men ikke utenom sånne tilfeller.

Hadde ikke klart å sitte å se en annen ammet barnet mitt,samme hvem og hadde føltes rart ut hadde noen komt og spurt om eg kunne amme ungen deres.
            Last edited by 2barnsmammen; 15-02-08, 22:56.

Comment

jepp.

er en god stund siden det.
              http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/07/23/270823.html

og det å amme et annet barn,det hadde jeg gjort i en krisesituasjon,som mumriken forklarte lengre oppe.men ikke utnom,hadde også håpt andre kunne gjort det me sønnen min,sku noe hende meg,men ikke utenom sånne tilfeller.

Hadde ikke klart å sitte å se en annen ammet barnet mitt,samme hvem og hadde føltes rart ut hadde noen komt og spurt om eg kunne amme ungen deres.
              Siterer hihi..
              sigpic

Comment

Åh, det er jo grusomt..... Tenk å skulle hente den lille nyfødtye bebyen sin også er den ikke der.....
                Hilsen Jia

Lille Pus ~født januar 2007
                Lille Blomst ~født september 2009

Comment

Helt forferdelig
                  sigpic

Comment

Nei man går vel ikke akkurat bort til damen på nabobordet på kaféen og sier:

"hei, jeg ser du blander mme til babyen din. La meg heller låne h*n litt, så skal h*n få litt skikkelig morsmelk av meg mens jeg først er igang med å amme her!"

Comment

hehe,tviler på det hadde skjedd,hehe,ellers hadde jeg ihvertfall lurt,men hadde nok reagert litt hadde fks veninne av meg eller søster og spurt.Det jeg ville frem til.

Hadde følt meg litt utilpass å sitte der å amme barnet deres liksom,men sikkert bare slik jeg tenker i og med att jeg vet jeg hadde hatt problemer å sett min søster,besteveninne eller hvem det var hadde sittet å ammet min sønn.samme hvor close til meg di var

Comment

Opprinnelig lagt inn av Jia Se innlegg
                        Åh, det er jo grusomt..... Tenk å skulle hente den lille nyfødtye bebyen sin også er den ikke der.....
                        Huff ja,jeg vil ikke tenke tanken engang

Comment

Working...
                        X