Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Klær i vogn..

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Klær i vogn..

Jeg er rimelig ny på denne fronten...

Hvor mye klær, tepper, ullpose, dyne osv osv bruker dere på en baby i vogn når det er vårvær og strålende sol ute????
    Har sett vogner der det ligger små babyer med åpen dyne og bare en dress på seg, og vogner der de ser rimelig fullpakka ut idag når jeg var ute på tur me tassen..
    Alle gode ting er 3!

Sv: Klær i vogn..

Kommer litt an på om man har en varm eller kald unge tror jeg. Sondre ligger i voksiposen med vanlige klær og lue på. Men nå er det 5 grader og sur vind. Når det er 15 grader og sol så har han på seg vanlige klær, ullgenser og lue, men da har han bare dyne på seg.

Man må nesten bare prøve seg litt frem og kjenne på de.
    Mamma til 2005, 2008 og 2011

Comment

Sånn som været er nå tar vi på langermet body og strømpebukse, med en tynn merinoulldress utenpå. Han ligger på lammeskinn med dyne over seg, også det "trekket" som hører til vogna. Har på lue og votter, men lurer litt på å ta bort vottene nå.

Hva slags lue bruker dere nå forresten?

Comment

Høres ut som om vi gjør likt da...
        Fikk bare litt sjokk av enkelte jeg så ute idag, skulle trodd det var 25grader ute liksom, og dette var ikke gamle babyene asså...
        Så jeg følte jeg hadde så altfor mye på han..
        Alle gode ting er 3!

Comment

I tillegg til de vanlige klærne bruker snupsi lue og jakke ute (tar noe ekstra rundt halsen hvis det trengs), og så har jeg bytta ut voksiposen med lammeskinn og dyne Bruker mest en lue i ull.
          Mamma til 2 Snupper
          2007 og 2009
          ~Min Blogg~

Comment

Working...
          X