Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Strømpebukse

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Strømpebukse

Hei.

Når er det dere tar av strømpebuksa til barna deres? Mitt barn er 2 år i juli.

Sv: Strømpebukse

Vi burker den enda vi. Begynner å bli rundt 10 grader ute om dagene så jeg vurderte å sende henne uten i barnehagen i dag, men jeg tok den på alikevel fordi hun hosta i hele natt
    Lillemora 5 år

Comment

Eldstemann som fyller 3 i juli har ikke på seg strømpebukse nå. Har lagt en ekstra i barnehagen og sagt fra til personalet at de heller får kle på han. De er stort sett inne om morningen når han kommer. Han er veldig varm av seg.

Yngstemann på et har fortsatt på seg strømpebukse, men hun suser ofte bare rundt i den pluss body inne.

Comment

Her er det kaldt om morgenen + gjerne litt kald trekk, så den beholder vi nok på en god stund enda ja.
        Blir nok sen mai før den kommer av, vil jeg tro. De får avgjøre litt selv i barnehagen også, for temperaturene blir jo gjerne høyere utover dagene og da kan det bli varmt- så de kan ta den av. Men ikke enda nei!
        Og snuppa mi blir 4 i år. Er litt sånn hønemor på den påkledninga jeg altså + litt 'bedre føre var enn etter snar'
        ~ Stolt mamma til to snupper, født august-04 og mai-08 ~

Comment

Opprinnelig lagt inn av Marit Se innlegg
          Her er det kaldt om morgenen + gjerne litt kald trekk, så den beholder vi nok på en god stund enda ja.
          Blir nok sen mai før den kommer av, vil jeg tro. De får avgjøre litt selv i barnehagen også, for temperaturene blir jo gjerne høyere utover dagene og da kan det bli varmt- så de kan ta den av. Men ikke enda nei!
          Og snuppa mi blir 4 i år. Er litt sånn hønemor på den påkledninga jeg altså + litt 'bedre føre var enn etter snar'
          Det samme gjelder her. Det er fremdeles kaldt her på morgenene, og om været er bra, går de ut allerede i 9-tiden, og er ute stort sett hele dagen.

Mine unger er jo så store at de kan si ifra om at de er for varme, og da får barnehagen vurdere om de skal ta av et klesplagg eller to,

Denne uken er de på Lavvo-leir, og da er de ute fra 0830-1500, så da har vi i hvert fall strømpebukse på.
          02 05​​ 06 09

Comment

Begge mine bruker strómpebukse fortsatt.
            Men det hender eldstemann som blir 3 i sommer dropper den. Kommer litt an pá vaer á vind.
            Storebror f.2005 Lillesøster f.2007

Comment

Gutten min på 3 går uten strømpebukse nå. Han er veldig varm av seg. Har lagt en strømpebukse i barnehagen i tilfelle.

Jenta mi på 7mnd bruker det enda. Men hun har for det meste bare body og strømpebukse og kanskje et skjørt eller kjole på seg.
              Mamma til Fredrik født 13.03.05
              Mamma til Sina født 23.09.07

Min blogg Bildegalleri

Comment

Strømpebuksa er på enda.
                Vi tar ikke den av før det blir skikkelig sommer.
                Har kastet ullklærne nå, og erstattet med olabukse og vanlig genser.

Nå meldes det kaldere igjen til helgen, så regner med strømpebuksa blir god å ha en stund fremover.

Comment

Mine bruker longs/strømpebukser nesten hele året, de. Ikke på de varme sommerdagene, da, men ellers.

Også har vi enda snø, is og slaps her. Det varer nok en god stund til, så ullundertøy er et must for å holde varmen selv om en blir våt.
                  B. 12/99 C. 07/04 A. 02.03.09
                  ~

Comment

Vetle bruker det fortsatt i bhg, men hjemme om det er sol så tas den av.

Comment

Lillegutt bruker stilongs enda. Men han er veldig varm av seg, så kunne sikkert gått uten. Men han vil gjerne gå med det, så da får den bli på en stund til.
                      Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Comment

De siste dagene har det hvert så varmt at vi har droppet strømpebukse, men ser veldig ann på været. Må ha hvertfall oppmot 12 grader og sol for at vi skal ta den av.
                        Mamma til 4
                        11 år 9 år
                        8 år ​6 år

Comment

Vi bruker strømebukse/longs enda, og det kommer vi nok til å gjøre en GOD stund til.
                          Mamma til Kidden f. juli 06 og Lillebror f. mars 09.

Comment

Working...
                          X