Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Oh Lord, jeg gruer meg til jeg har tenåringer i hus

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Oh Lord, jeg gruer meg til jeg har tenåringer i hus

Dagen i dag har vært laaaaaang siden jeg hentet storesnuppa i barnehagen. Hun begynte å grine allerede da vi skulle gå fra barnehagen til butikken. Hun så at Levian hadde en ballong, og påsto at hun ALDRI hadde fått noen ballong, og at hun aldri fikk noe som helst!!

Når vi kom på butikken, handlet jeg inn til Adas treårsdag på fredag, og da ble hun enda sintere. Jeg var en skikkelig dum mamma som gjorde sånn at det var så lenge til hennes bursdag. Prøvde å forklare at det er like lenge for Ada å vente på sin bursdag fra gang til gang, men det øret ville hun ikke høre på. Hun var sikker på at det er mye lengre mellom hennes bursdager, enn det er mellom Ada sine.

Da vi kom til kassen, spurte hun meg om hun kunne få tyggis. Jeg svarte nei, og da roper hun ut, så hele butikken hører det "du e verdens fæleste mamma, og no stikk æ av, så kan du bare stå dær å vær DUM!". Og så løp hun av gårde inn i butikken igjen, og jeg kan vedde alle mine siste penger på at en dør ville ha gått av hengslene om hun hadde hatt en tilgjengelig.

Jeg pakket varene mine opp i vogna til Levian, hentet pakken jeg skulle hente på posten, og sa høyt og tydelig til de to minste at nå går vi hjem. Begynte så å gå hjemover, fullstendig klar over en 5 år gammel skygge som løp bak meg, og gjemte seg slik at jeg ikke skulle se henne.

Når vi kom hjem, kom tordenskyen løpende inn døra, ropte at hun bare skulle ha bamsen sin, og så løp hun ut igjen. Nå sitter hun i trappeoppgangen å furter, mens hun venter på at pappa skal komme hjem.
    02 05​​ 06 09

Sv: Oh Lord, jeg gruer meg til jeg har tenåringer i hus

Ja, er det ikke herlig å ha barn?
    Jeg har nettopp fått en klissblaut vaskeklut i trynet av en treåring som nekta å dusje og nekta å komme ut av dusjen ogsom tillegg hyla "maaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmaaaaaaa" hver gang jeg gikk ut av badet.
    Mamma til 2005, 2008 og 2011

Comment

Opprinnelig lagt inn av Maika Se innlegg
      Jeg har nettopp fått en klissblaut vaskeklut i trynet av en treåring som nekta å dusje og nekta å komme ut av dusjen ogsom tillegg hyla "maaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmaaaaaaa" hver gang jeg gikk ut av badet.
      02 05​​ 06 09

Comment

Du beskriver det bare så bra, Marita!

Føler meg nesten litt fæl som bare spruter ut i latter, med tanke på snuppa di som sitter der ute på trappa...
        -og til og med må vente lengre på bursdagen sin enn andre!
        Hun er jo bare herlig da... selv om det sikkert ikke er så kult å bli kalt verdens fæleste mamma foran hele butikken.

Comment

Må bare le litt Er som søstra mi sin eldste jente det der (ho er 6). Søstra mi pleier å sette ungene i time-out i trappa når de har gjort noe galt...når ho som nå er 6 var yngre, så gikk ho å satte seg der selv når ho ble sinna på mamman sin
          Mamma til 2 Snupper
          2007 og 2009
          ~Min Blogg~

Comment

Er det ikke herlig!
            Mamma til 05 07 10

Comment

Helt fantastisk Marita

Comment

Herlighet, og så skal de bli enda verre.

Opprinnelig lagt inn av Maika Se innlegg
                Høres veeeldig likt ut som her i dag det. Ikke F. om Kidden skulle bade i dag, men ikke F. om jeg fikk han ut heller, når jeg først hadde fått han inn.

Så du har min fulle sympati.
                Mamma til Kidden f. juli 06 og Lillebror f. mars 09.

Comment

Syns jeg ser dere.
                  Nikolai, Adrian og Mikael.

Comment

Unnskyld, men nå ler jeg så jeg får tårer i øynene!

Jeg tror jeg vil beholde 4-åringen min. Ikke søren om hun får bli eldre.

Comment

Vi har mange gode år i vente.
                      Her har toåring sterke meninger om hvilke klær og sko han skal ha på seg. Trodde dette ikke begynte før om en 10 års tid jeg..
                      Klem fra Hønemor: )

Comment

Godt at det er flere barn som er trassige!! Felles skjebne, felles trøst!
                        Mamma til J 2006 og A 2009
                        Dagbok

Comment

Working...
                        X