Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Lei av å amme gutten på 14mnd om natten!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Me87
    replied
    Hadde ikke begynt med noen erstatning.

Eventuelt bare vann.

Jeg avvente min gutt da han var 9 mnd.

Fra natt 3 sov han rundt.

Masse lykke til!

Leave a comment:

• Tigertone
    replied
    Du må bare kutte helt av. Når de er så gamle trenger de ikke melken lenger, så for barnet er det kun kos det er snakk om. Når man slutter med nattamming går dere noen søvnløse nettet i vente, men det er verdt det på sikt.

Du kan prøve en mild avvenning der du gir en flaske med morsmelkerstatning istedenfor bryst, men jeg ville brutt tvert av. Ikke bra for noen av dere slik det er nå.

Når han våkner ville jeg gått inn, lagt ham ned og gått ut igjen uten å snakke til ham. Gå inn annenhvert minutt og gjenta dette så lenge han gråter, og gi litt vann innimellom så han ikke blir dehydrert. Da skjønner han til slutt at kos er ikke et tema på natt, og både han og dere vil få bedre søvn.

Leave a comment:

• Lei av å amme gutten på 14mnd om natten!

Er så lei av å amme om natten og aner ikke hvordan jeg skal få en ende på det
    ​​. Er ferdig med å amme om dagen, det er kun om kvelden før legging og hele natten. Det saterter allerede 2-3t etter legging med skriking og så går det jevnt gjennom hele natten. Sitter eller ligger og ammer og sovner ofte slik, for hver gang jeg legger han ned i sengen, starter gråtingen og da er det på igjen. Etter å ha hatt det slik i 10mnd er jeg alt for SLITEN til Å registrere hvor ofte han er våken. Det er og til tider Veldig vondt, da han har fått 8 tenner. Far Sover Inne hos Gutten på 3 år Som våkner om natten. Savner en hel natts Søvn og et mer normalt samliv! Er det noen som har vært gjennom Noe lignende, Så værså snill å kom med råd!
    Last edited by Maritblomst; 06-12-16, 20:22.
Working...
X