Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Dere med litt eldre barn

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dere med litt eldre barn

Hei!

Har spørsmål til dere med litt eldre barn, 8 og oppover. Og ønsker veldig gjerne svar fra noen som er sammen med noen som har barn fra før og så fått felles barn.

Forholdet mellom deg og det barnet partner har fra tidligere, hvordan var det før felles barn kom til og ble det annerledes etterpå? Aldersforskjell på barna?
    Hvordan er forholdet deres til barnets andre forelder? Både før og etter felles barn ble født?

Er det veldig forskjellige regler for barnet i de to hjemmene?

Og tilslutt et matspørsmål: Hva spiser deres barn rundt 8-10 år både til middag, og på brødskiver?

Ingen?

Comment

Kan bare svare på ditt siste spørsmål da jeg har samme barnefar til mine tre barn.

Nr.1 er nå 13 år og nr.2 er 7 1/2. Eldste er jente og har alltid vært altetende, er virkelig ingenting av mat hun får servert som hun ikke spiser. Gutten min på 7 er litt mer kresen. Han er f.eks ikke fan av kokte poteter. Og i blandet mat er det som oftest noe han ikke liker... piller av løk og paprika på pizzaen f.eks. Og skal ikke ha dressing/sauser på ting.
      Han spiser alltid det som er til middag, men har vi f.eks wok så ligger det en del biter igjen. Han er ekstremt glad i kjøtt da, og spiser alt der. Og ris og pasta. Veldig glad i supper faktisk.
      På brødskiven går det igjen i mye kjøtt der. I matboksen er det alltid salami, servelat, morrpølser, falukorv o.l. Hender det blir en skive med leverpostei og/eller ost. Men mest kjøtt.
      2004 2010 2015

Comment

Tusen takk for svar!

Comment

Working...
        X