Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Vi har en datter på 4 år vi trenger litt hjelp med

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vi har en datter på 4 år vi trenger litt hjelp med

Vår datter er nå 4 år gammel, hun er en svært energisk jente full av liv og krutt. hun er veldig sta og vet alltid hva hun vil og ikke vil. Den siste uken har vi opplevd noe vi ikke helt vet hvordan vi skal takle. Det skjer som regel ved leggetid, hun legger seg ned i senga og vi leser bok, plutselig spretter hun opp og virker veldig redd, hun blir litt blek i ansiktet sitt og ser ut i rommet. Når vi da prøver å prate med henne begynner hun bare å gråte og kaster seg rundt halsen enten til meg eller mannen min. Viktig å si at dette er lenge før hun har sovnet. vi tar henne da gjerne med ned for vi får ikke roet henne, hun virker angstfull og klager på vondt i magen. Det vi stusser på er at hun vil ikke da at vi skal snakke med henne, om vi prøver å snakke rolig med henne bare svarer hun ikke snakk til meg og prøver vi å snakke med henne da begynner hun å hyl gråte og gå bort fra oss. Normalt vil vel barna ha trøst men i slik situasjon vil ikke hun det. det roer seg etter kanskje 15 minutter men vi kan ikke snakke om det med henne den kvelden da sier hun bare ikke snakk med meg. men vi kan snakke om helt andre ting med henne det går bra bare ikke som sagt de første 15 minutter. Har noen av dere opplevd dette før og har dere noen tips og råd om hva vi gjør og hvorfor hun oppfører seg slik?
Working...
X