Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Vognpose neste vinter

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vognpose neste vinter

Har allerede begynt å tenke på dette, iom at jeg kanskje kan få noe til en billigere penge før det setter inn for fult!

Den posen vi har nå kommer nemlig til å være for liten når det blir vinter igjen, så derfor lurer jeg på om noen har noen forslag til bra vognposer? Har forresten Emmaljunga Edge Dou, om det har noe å si da
    Svangerskapsdagboksigpic

Sv: Vognpose neste vinter

Den vogna kan du nok ha stort sett alle typer pose i. Hvilken pose du bør velge kommer litt an på værforholdene der dere bor, bruken, hvilke materialer dere foretrekker, og ikke minst prisnivået.

Vi liker voksiposen (voksi original) vår godt. Men Odenwalder, Ticket to heaven o.l. er det visst mange som er fornøyde med. Så på Teutonias nettsider i går, og de hadde ganske stort utvalg, visste ikke det. Ja, også den nye voksien, med pingvin inni, er kanskje verd å se på.

Om dere kjøper Voksipose, så vær oppmerksom på at de selges med ulike tykkelser på dyna, og det er IKKE sikkert det opplyses om! Vi har standard ulldyne, medium filling, og den er grei nok. Men hadde jeg vært klar over det, ville jeg mest sannsynlig valgt den aller tykkeste dyna.
    B. 12/99 C. 07/04 A. 02.03.09
    ~

Comment

Ticket to heaven er fine, og mange skryter av de.

Ellers er jeg veldig fornøyd med lammeskinnsposen min. Det er Teutonia sin, men den funker godt i andre vogner også. Har brukt den i både Brio Happy og Simo feks.

Ellers ser Odenwalder Lammy deeeeeeilig ut!
      Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Comment

EasyGrow er kjempeflott! Den bruker jeg uten problem til min 2-åring nå! Voksiposen måtte vi selge allerede da han fylte ett, for den ble for kort..

Comment

Vi bruker en barnesovepose fra ajungelak med skinn oppi. er strålende fornøyd.

Du må vel nesten bare ut og se hva som finnes tenker jeg.
          20152009 2008 2001/20052000

Comment

Vi har hatt Ticket to heaven ifra pjokken var liten..
            Har også emmaljunga duo edge vogn..

Kjøpte ikke den minste posen, men den som var endel lengre (Husker ikke om det var 2eller 3.str av posen)
            Han har den forsatt i bhg, og den har fungert topp og han har mer enn nok plass ennå.. (Han er strax 2år)
            Alle gode ting er 3!

Comment

Vi har Igloo Troller og er SUPERFORNØYD!

Den er blitt kåret til best i test av foreldre & Barn, og av Tv2 hjelper deg.

Den kan du bruke helt til barnet er 6 år gammelt, så du trenger ikke tenke på at den vokses ut av i løpet av vognperioden iallefall.

Du får kjøpt den på barnevognhuset rudo - www.rudo.no
              Attached Files

sigpic

Comment

Tusen takk for mange gode tips Det er en liten vognposejungel
                Svangerskapsdagboksigpic

Comment

Opprinnelig lagt inn av Christine-88 Se innlegg
                  Tusen takk for mange gode tips Det er en liten vognposejungel
                  Det er det!
                  Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Comment

Working...
                  X