Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Graviditet og bryllup / barn og bryllup

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Graviditet og bryllup / barn og bryllup

Hei på dere!
    Jeg poster dette innlegget både på forum for foreldre og forum for gravide, og håper dere vil ta dere tid til å lese det og legge igjen en kommentar med evt. synspunkter eller erfaringer.

Jeg og min forlovede planlegger bryllup til sommeren. Forrige uke fikk jeg vite at jeg er gravid. Jeg er 5-6 uker på vei, og har fått en foreløpig termin satt til 27. september. Bryllupets dato er satt til 10.07.10, og kirke samt selskapslokaler er bestilt. Annet enn det er det ikke så mye vi har planlagt, og vi er nå veldig i tvil om vi skal utsette bryllupet. Bryllupsreisen, som allerede var kjøpt og betalt, har vi avbestilt, da jeg ble frarådet av legen min om å reise til Thailand når jeg er så langt på vei som jeg vil være i juli. Det jeg egentlig vil frem til, og som jeg trenger DIN hjelp til, er erfaringer med bryllup mens man er gravid, og kanskje spesielt når man er rundt 7 mnd på vei. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Vi tenker også på å utsette et år, og da trenger jeg også synspunkter på bryllup med småbarn (da spesielt rettet mot rundt et halvt til ett år gammelt barn).

I forhold til graviditet tenker jeg på at for det første om jeg vil være høygravid i bryllupet, men for det andre om jeg er i form til å nyte denne dagen. Mye kan ha skjedd innen den tid, og jeg kan ha både bekkenløsning og andre plager som kanskje bare ville gjort en slik dag slitsom.. I forhold til det å ha et ett til et halvt år gammelt barn tenker jeg på stress med planlegging, amming osv osv.

Jeg blir takknemmelig for synspunkter og erfaringer både fra dere som har direkte erfaring og fra dere som "bare" har erfaringer med det å være gravid og det å ha barn. Jeg vet ikke hvem andre jeg kan snakke med om dette, og håper virkelig dere vil hjelpe meg.
Working...
X