Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Pris på dagmamma

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Pris på dagmamma

Opprinnelig lagt inn av agnes Se innlegg
    Men dere har jo valgt selv hvor lenge der gåt hjemme, så det å være uten kontantstøtta et par mnd, er jo noe dere valgte selv... Man får skrive av på skatten på hvit dagmamma også..

Vi hadde uansett om vi hadde hatt full permisjon og ikke 80prosent med full lønn, ikke hatt permisjon til han var 13mnd gammel, så vi hadde måttet betale dagmamma uten kontantstøtte uansett..
    Alle gode ting er 3!

Comment

Nei, men ca 12 mnd. Noen litt lengre, andre litt mindre alt etter når i permisjonen, og når i mnd h*n er født..
      STOREBROR- 19.10.00, KNERTEN -30.10.09 og LILLEBROR -22.01.11
      BABY VENTES 07.07.13

Comment

Ei jeg vet om får kontantstøtten til barnets foreldre + det det koster å ha barnet i barnehage, rundt 6000,- altså.
        Jeg syntes egentlig det var veldig dyrt, men det blir jo akkurat det samme som det det koster å ha barnet i barnehage.
        Juni 08

Comment

Var bare det jeg også ville frem til... Om folk synes det er dyrt eller ikke er jo det samme, for det er jo det det koster... vil jo uansett ha mer penger da, en å være hjemme me barna selv, som alle burde...
          STOREBROR- 19.10.00, KNERTEN -30.10.09 og LILLEBROR -22.01.11
          BABY VENTES 07.07.13

Comment

Re: Pris på dagmamma

Jeg fikk 4000kr i mnd. Alle dager bortsett fra helg fra 08-16/17.00
            Maten ordnet mor Det var i 2013.

Comment

Her betales det 4000kr for full plass hos dagmamma, det er ink mat så det er nok veldig variabelt...

Comment

Re: Pris på dagmamma

Noen har sagt til meg at det koster 6000kr pluss barnehagepris for dagmamma? Er dette sant? Hvis man registrerer dagmamma så får man jo ikke noen kontantstøtte. Da har man ikke de 6000kr i innputt fra staten. Hvis det skal betales 8-9000kr fra egen lønn PER BARN så er det jo horribelt og ingen vits i å gå på jobb.

Mvh Undre.

Comment

Working...
                X