Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Eget rom?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Eget rom?

Opprinnelig lagt inn av Xeliza Se innlegg
    Det er forsåvidt også en ting jeg lurer på;
    Deler barna deres rom, eller har de hvert sitt?
    Hvor stor aldersforskjell er det isåfall mellom dem?

Det blir 4,5 år mellom Magnus og babyen som kommer, så tenker litt på om det blir litt kjipt for eldstemann å dele med en ettåring...
    Minste flytter inn til storste nå snart. Det er litt under 2 år mellom de, så alders forsjellen er ikke så stor.

Comment

Kasper flyttet på eget rom når han var 9-10 uker gammel, mens Aleksander bare var 5 uker!
      To perfekte gutter!!
      06.08.2009
      21.06.2005

Comment

Xeliza: Mine to troll deler rom ja. Litt i overkant avhengige av hverandre. 1.5 år mellom de. Vi har prøvd å legge de på hvert sitt, men det fungerte dårlig. Går seg vel til når de blir eldre.
        Jente november- 06
        Gutt juli- 08

Comment

Her flyttet Magnus inn på eget rom da vi flyttet inn i leiligheten vi bor i nå, da var han litt over 5 mnd gammel. Vi drev og vekte hverandre, så det var den beste løsningen. Nå vekker han bare meg via babycallen.

Comment

vi planlegger å flytte Frøydis på eget rom nå i løpet av mars. Har ikke vært klar for det før nå, og så ville vi vente til barnehageinnkjøringen var vel overstått for å ikke få for mange endringer på en gang.

Jeg treger tips om det er noe spesielt jeg må gjøre, eller om det er noe jeg ikke bør gjøre?
            ]=http://lilypie.com]

Comment

Opprinnelig lagt inn av mariashira Se innlegg
              vi planlegger å flytte Frøydis på eget rom nå i løpet av mars. Har ikke vært klar for det før nå, og så ville vi vente til barnehageinnkjøringen var vel overstått for å ikke få for mange endringer på en gang.

Jeg treger tips om det er noe spesielt jeg må gjøre, eller om det er noe jeg ikke bør gjøre?
              Vi har hatt en 90x200 seng på barnerommet, i tillegg til barnesenga. Dermed har mamma eller pappa kunnet legge seg inn på barnets rom, om det skulle bli nødvendig. Det har gjort at barna ikke kommer så lett over på vårt rom, (noe som var spesielt OK da vi hadde mindre barn på vårt rom.)

Så for oss fungerte det veldig OK!

Sladrer med Lilletrille81 og Heithere

Comment

Opprinnelig lagt inn av mariashira Se innlegg

Lek og tilbring tid på det nye rommet slik at hun kjenner rommet før hun flytter inn..
                Ellers så ville jeg bare sett hvordan det går..
                Her gikk det knirkefritt når pjokken var rett over 1år..

Jeg ville ikke ha hatt en ekstra seng der inne eller noe, før dere har prøvd uten vertfall..
                Alle gode ting er 3!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Pooh Se innlegg
                  Lek og tilbring tid på det nye rommet slik at hun kjenner rommet før hun flytter inn..
                  Ellers så ville jeg bare sett hvordan det går..
                  Her gikk det knirkefritt når pjokken var rett over 1år..

Jeg ville ikke ha hatt en ekstra seng der inne eller noe, før dere har prøvd uten vertfall..
                  det kommer til å stå en sovesofa der, så vi er sikra på den måten

Kjenner nå at det er på tide ja, hun vekker meg om natta med å snakke i søvne og genrelt klynke uten at jeg trengs, så blir nok bedre søvn på meg når hun kommer på eget rom ja
                  ]=http://lilypie.com]

Comment

Working...
                  X