Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

hjelp.. hun hopper ut av sengen hele tiden!! :(

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hjelp.. hun hopper ut av sengen hele tiden!! :(

.. plutselig begynte min aktive 2 åring å hoppe ut av sprinkelsenga.. Nå er det umulig å få henne til å legge seg. Hun bare kommer opp til oss hele tiden. Gode råd tas imot med takk!!
    Mamma til to skjønne barn født nov 05 og juli 08.

Sv: hjelp.. hun hopper ut av sengen hele tiden!!

Jeg ville byttet over til juniorseng nå, slik at ho slipper å skade seg om ho faller når ho kommer seg ut av senga.
    Ellers er det nok ikke så mye jeg ville gjort - fulgt henne tilbake til senga og vært konsekvent.
    mamma til to

Comment

Hun klatrer over på en stol..men ja..juniorseng er nok neste innkjøp nå. Konsekvent ja.., men jeg gjør følger henne tilbake i sengen og så fort jeg har lukket døra så vipps..er hun ute igjen... dette blir en laaaang kveld..igjen

Comment

Jeg er enig med Rosin. Når ungen begynner å hoppe ut av sprinkelsenga, er det på tide med vanlig seng. :ss.
        Mamma til Sara 2000 og Adrian 2006 Blogg

Comment

Ja, hun skal få juniorseng, men jeg er redd hun ikke blir liggende i den heller.

Comment

Med mine har det hjulpet å stoppe dem før de har kommet seg helt ut av sengen.

Jeg har stoppet rett utenfor rommet og ventet til Hannah/Christoffer har begynt å klatre ut av sengen.
            Så fort jeg hører dem har jeg løftet dem tilbake på plass igjen, sagt tydelig 'Nei, nå må du legge deg og sove', og gått ut igjen.
            Dette har jeg gjort gang på gang, helt til de ble liggende.

Etter noen dager har de gitt seg.
            Men de får noen tilbakefall innimellom.
            Da er det bare å begynne på'n igjen...
            Hannah 12.02.2004 Christoffer 13.06.2008
            Pluggen 04.12.1998 - 16.08.2011 .....

Dagbok .... Sytråd...... LiVe design........LiVe-Design på facebook

Comment

Opprinnelig lagt inn av mamma`n til Pluggen Se innlegg
              Med mine har det hjulpet å stoppe dem før de har kommet seg helt ut av sengen.

Jeg har stoppet rett utenfor rommet og ventet til Hannah/Christoffer har begynt å klatre ut av sengen.
              Så fort jeg hører dem har jeg løftet dem tilbake på plass igjen, sagt tydelig 'Nei, nå må du legge deg og sove', og gått ut igjen.
              Dette har jeg gjort gang på gang, helt til de ble liggende.

Etter noen dager har de gitt seg.
              Men de får noen tilbakefall innimellom.
              Da er det bare å begynne på'n igjen...
              Det var godt tips. Da skal jeg sette meg med strikketøyet utenfor døra hennes . Driver å ser på internet hva slags vokseseng jeg skal kjøpe). ..nå sover hun forresten.. det var "bare" 15 ganger ut av sengen i kveld. Hun har stålkontroll og jeg er ikke redd for at hun detter ut. Sengen er ikke så høy heller. Blir nok spennende for henne med en ordentlig seng..og spennende for meg...

Comment

Opprinnelig lagt inn av kayenne Se innlegg
                Det var godt tips. Da skal jeg sette meg med strikketøyet utenfor døra hennes . Driver å ser på internet hva slags vokseseng jeg skal kjøpe). ..nå sover hun forresten.. det var "bare" 15 ganger ut av sengen i kveld. Hun har stålkontroll og jeg er ikke redd for at hun detter ut. Sengen er ikke så høy heller. Blir nok spennende for henne med en ordentlig seng..og spennende for meg...
                Tror ikke du skal ha for høye forhåpninger om å få strikket så mye de første dagene

Blir nok stolt når hun får flytte over i storjenteseng tenker jeg

Lykke til
                Hannah 12.02.2004 Christoffer 13.06.2008
                Pluggen 04.12.1998 - 16.08.2011 .....

Dagbok .... Sytråd...... LiVe design........LiVe-Design på facebook

Comment

Enig. Juniorseng og tålmodighet er nok det som trengs nå.

Lykke til!
                  Stolt mamma til 3.

Comment

Denne senga kjøpte vi til vår gutt på 2,5 år da han gikk fra sprinkelseng. Den fås med skuff og sengehest, og er kjempeflott! Bestilte på nettsidene til Barnas Hus og fikk senga levert på døra to dager senere
                    mamma til to

Comment

Opprinnelig lagt inn av Rosin Se innlegg
                      Denne senga kjøpte vi til vår gutt på 2,5 år da han gikk fra sprinkelseng. Den fås med skuff og sengehest, og er kjempeflott! Bestilte på nettsidene til Barnas Hus og fikk senga levert på døra to dager senere
                      Den var kjempefin!! Skikkelig fin seng og praktisk med skuff under

Comment

Den var kjempefin!! Skikkelig fin seng og praktisk med skuff under
                        Jeg kan virkelig skrive under på at den er flott!! Skikkelig solid også og perfekt størrelse til ei lita prinsesse
                        mamma til to

Comment

Da Smitin begynte å klatre ut av senga byttet vi kjapt til juniorseng.
                          Da stoppet moroa med å stå opp igjen etter leggetid. Det var klatringa som var gøy og derfor hu gjorde det, tror jeg.

Comment

Working...
                          X