Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Reima dress?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Reima dress?

Hei dere
    Jeg har ett spm til dere... Min gutt er 19 mnd nå. Tenker å kjøpe en reimadress til han på finn da de i denne alderen ikke har rukket å slite ut dressene..
    Det jeg sliter med er jo at reimadressene er litt store i str. Jeg sliter med hvilke str jeg skal kjøpe til han til vinteren.
    Han må enten ha 80 eller 86. Var på reflex i dag og så litt på dressene som så ganske så store ut i 86... Har en vår/høstdress i 86 fra reima og den er fortsatt litt stor men brukenes, men denne er jo mykere så gjør ikke mye om den er litt stor...
    Min gutt er litt liten av seg. Veier ca 11 kg og er mellom 80 og 82 cm høy.
    Noen som har tips/erfaringer?
    Han blir jo 2 år i januar, men han vokser jo ikke like fort lengre...
    Trenger hjeeeelp :P

Sv: Reima dress?

Min gutt er ca i samme størrelse som din, var på kontroll på torsdag og da var han 10,87kg og 81,5 cm lang
    vi er så heldige at vi arver Reima dresser, han kan fortsatt bruke den vi har i str 80, men går greit med 86 også selv om den er litt stor , tror kanskje jeg ville gått for 86, for da kan han muligens ha den hele sesongen ..?
    Jacob 4år

Comment

Takk for svar Fikk tips om noen dresser som var på halvpris så tenkte å dra der i dag for å se om det stemmer og i såfall så prøver vi og så kjøper vi da Men jeg synes nå det var rart at di selger reima Vinter dresser på halvpris nå da, men vi reiser å ser I såfall får jeg prøve nye modeller og så kjøpe en brukt etter å ha prøvd de

Comment

Jeg ville nok gått for 86 - da har den nok hele vinteren
        Ta gjerne en titt på bloggen min
        Malin - mamma til tre prinsesser

Comment

Jeg ville også gått for str 86, så det er plass til ekstra klær i tillegg til at den kanskje holder hele vinteren igjennom

Comment

Jeg spør her jeg og...
            har ei frøken som nå er 86 cm lang og har vokst ganske raskt hele tiden.
            så jeg lurer vel på om jeg burde kjøpe 92 eller 98? Er de veldig store i størrelsen?
            høstdressen hun har nå er 92, men det er reflexdress.og den sitter veldig fint.
            Hva ville dere gjort?

Comment

Jeg er ikke kjent med reima da, så aner ikke hvordan str er.. Jeg har bare holdt meg til Friends dressen jeg, den som er best i test i foreldre og barn OG koster halvparten så mye. Der har vi str 92, og min prins er like lang som din snuppe.

sigpic

Comment

Reima er herlige dresser, en fryd å kle av og på, både for barn og voksne. Hilsen barnehagedama.

De er litt store i størrelsen.

Comment

Jeg personlig har aldri sett hensikten med en så dyr dress jeg, når man får like bra (om ikke bedre) dresser til en langt mindre penge..

sigpic

Comment

Opprinnelig lagt inn av Nenne Se innlegg
                    Jeg personlig har aldri sett hensikten med en så dyr dress jeg, når man får like bra (om ikke bedre) dresser til en langt mindre penge..
                    Det er de Friends-dressene som er så bra? Liker ikke de jeg... men det er jo smakssak vettu, nenne.. Og smaken er som baken. hadde aldri kjøpt Reima til fullpris jeg heller, men de er jo på salg hver vår. Og faktisk så har vi arva en fra Name It som vi bruker, og har solgt Reima-dressen jeg kjøpte på halv pris i vår. Men jeg skal kjøpe Reima igjen til våren jeg altså, er fantastiske dresser.

Comment

Opprinnelig lagt inn av arime Se innlegg
                      Det er de Friends-dressene som er så bra? Liker ikke de jeg... men det er jo smakssak vettu, nenne.. Og smaken er som baken. hadde aldri kjøpt Reima til fullpris jeg heller, men de er jo på salg hver vår. Og faktisk så har vi arva en fra Name It som vi bruker, og har solgt Reima-dressen jeg kjøpte på halv pris i vår. Men jeg skal kjøpe Reima igjen til våren jeg altså, er fantastiske dresser.
                      Jepp. Friendsdressene har jo vunnet flere år nå! Jeg har den på 3 året nå, og er stoooorfornøyd! Jeg synes det er fantastisk dress! Og at den koster halvparten av reima er en enda større grunn til å glise

Men selvsagt, smaken er som baken.

sigpic

Comment

Er veldig heldig for vi arver Reima dresser fra min søster, så har fått dresser opp til str 92 Har faktisk to stk i str 86 - den tykke varianten pluss en "tynnere" variant også
                        Vet ikke hva vi hadde kjøpt hvis vi skulle kjøpt selv, men vet at Reima dressene vi har arvet er brukt av flere og ser ikke nevneverdig slitte ut, så at de er slitesterke er helt sikkert
                        Jacob 4år

Comment

Jeg har krangla med flere friendsdresser i dag.. De er jo så stramme på armene!! Helt pyton. Men prisen liker jeg.også. Men blir nok ikke sånn dress på oss med det første. ;-)

Comment

Takk for gode råd... Vi kjøpte i str 92 og den var passe stor . Så nå kan vinteren komme

Comment

Opprinnelig lagt inn av arime Se innlegg
                              Jeg har krangla med flere friendsdresser i dag.. De er jo så stramme på armene!! Helt pyton. Men prisen liker jeg.også. Men blir nok ikke sånn dress på oss med det første. ;-)
                              Våre er ikke det..

sigpic

Comment

Working...
                              X