Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Valg av vinterdress 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Valg av vinterdress 2012

Jeg har nå begynt å tenke på innkjøp av vinterdress til lillegull på 3. Storebror på 6 kan bruke reima dressen sin som var ny sist år.
    Lillegull har frem til nå bare brukt billige vinterdresser fra cubus o.l da han ikke har hatt behov for annet.
    Men nå som han har blitt større og begynt i barnehage vil vi gjerne ha noe bedre.

Jeg har lest årets vinterdress test i foreldre og barn der coop sin dress er kommet best ut i test. Jeg må ærlig innrømme at jeg er litt skeptisk.
    Men den er jo billigere enn reima som vi har sverget til når det gjelder storebror og er den bedre er det jo supert.

Lillegull er fortsatt mye roligere og er ikke av den "vannleter" typen som storebror er.Så jeg vet fortsatt ikke om behovet for å ha den "beste" dressen er der. Hadde i utgangspunktet tenkt å velge reima til lillegull også.

Noen som har erfaringer når det gjelder coop dressen?
    Hvilken dress velger du?

Sv: Valg av vinterdress 2012

Jeg har ikke prøvde coop dressen, men har prøvd Reima, Reflex, den fra Europris og en til jeg ikke husker navnet på.
    Liker absolutt best Reflex og Reima, synes de har vært like gode. Den fra Europris suger, kommer aldri til å kjøpe den igjen.
    Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Comment

Synes valget av vinterdress er så vanskelig. Blir helt forvirra jeg. Heldigvis en liten stund igjen til det trengs.
      Vi får ta oss en tur å se og prøve litt og finne ut hva som faller i smak hos Lillegull også.

Comment

Ja, det er vanskelig. Det finnes så utrolig mange å velge i!

Comment

Vi har gått for vinterdress fra Kappahl. Greit testresultat både i år og i fjor. Fikk kommentaren god kvalitet for pengene i fjor. Men aner jo ikke hvordan det blir når snøen og kuldegradene kommer.. Tror man bare må prøve seg fram

Comment

Reima er og forblir best!! Coop sin tester vi iår; den er stiv og tung. Tvilsomt at den hadde kommet på førsteplass om den hadde blitt testa på unger. (Ett bomkjøp og vi kommer til og kjøpe reima i tillegg )
            Alle gode ting er 3!

Comment

Jeg synes nesten alle dressene er stive og tunge.

Comment

Vi er veldig fornøyd med Reima. Myke, lette og vannette. Ellers har vi prøvd NameIt til mellombror. Veldig fornøyd med den også. God og varm, vanntett, men litt stivere.
                Troll med for har vi også vært fornøyd med. Løst for er noe drit!
                Vi har gode erfaringer med vårdressen til Reflex, og prøver i år vinterdressen som dress nr 2 til minstemor.
                Mamma til 05 07 10

Comment

Jeg hatter reflex sin gutten her ble bare kald i den, og reima kjøper jeg ikke etter at vi måtte bytte dress 6 ganger pga gridlåsen gikk i stykker og at den ikke holdt på knær og rompe.
                  Så her blir det coop sin på jenta og gutten blir det dress fra bekken og strøm scoterdress
                  gutt 2005
                  jente 2006(følger 2007 barn)

Comment

Working...
                  X